Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin verorahat menevät?

Vierailija
18.05.2012 |

Mihin suomi käyttää saamansa verorahat kansalaisilta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään minä tavallisena tallaajana en voi ymmärtää kaikkea, mutta olen välillä itsekin miettinyt tuota. Kuten myös sitä, että koska kaikesta nykyään säästetään (terveydenhuolto jnejne) niin MISSÄ on tehty väärin koska nyt joudutaan ottamaan kansalaisilta etuja pois?

Vierailija
2/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suomi käyttää saamansa verorahat kansalaisilta?

Mietipä vähän.... Yhteiskunta järjestää koko infrastruktuurin ja kaikenlaiset palvelut neuvolasta lähtien....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmantena tulee yleishallinto ja neljäntenä koulutus.

Valtion budjetti on se missä noista rahojen käytöstä kerrotaan, tässä piirakkakuvio s. 20:

http://www.vm.fi/vm/fi/04_julkaisut_ja_asiakirjat/01_julkaisut/01_budje…

Vierailija
4/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimpiä julkisen sektorin tehtäviä ovat sosiaaliturva, terveydenhuolto, yleinen hallinto, elinkeinojen edistäminen, koulutus ja puolustus.

Sen sijaan yleisen järjestyksen ylläpitoon, vapaa-aikaan, kulttuuriin tai uskonnollisten yhteisöjen tukemiseen tai esimerkiksi yhdyskuntapalveluihin kohdistuu vain murto-osa julkisista varoista.

Vierailija
5/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sosiaalisektori sisältää myös lakisääteiset eläkkeet.

Vierailija
7/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit katsoa, miten maksamasi verot jakautuvat.

http://www.verokuitti.fi/

Vierailija
8/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi n. 300 miljoonaa euroa. Toki osa niistä tulee takaisinkin.

http://eurooppatiedotus.fi/public/default.aspx?nodeid=37961&contentlan=…

Vierailija
9/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elinkeinojen edistäminen....Suomessa tuetaan maataloutta samalla summalla kuin yhteisövero yrityksiltä ja Suomessa on Euroopan suurimmat tuet aloitteleville yrityksille.

Vierailija
10/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta verokuitti.fi palvelusta kun avaa mmm:n osuuden, niin yllätyin. Maatalous nipistää mun tuloista joka kuukausi 200euroa!! Voisin ostaa sillä jotain lähiruokaa, jos annettaisiin mun ITSE tuhlata tuo raha mieleni mukaan. Aika paljon saisi ruuan hinta olla kalliimpaa, jos tuon rahan siihen joka kuukausi vielä käyttäisi.

Vierailija
11/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne menoerät, niin ei siellä maataloustukia juurikaan ollut. Maatalouteen liittyvää tutkimusta, kehittäistä, elintarviketurvallisuutta, jne jne.

Vierailija
12/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

summat oli vuosittaisia, ei kuukausittaisia.

Vierailija
13/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näes ole edes kait EU-kansalainen Ruotsista saamieni tietojen mukaan. Näin ollen on omituista, jos Suomen valtio voi minua verottaa.

Verolomakkeessani veroasioitani hoitavat joku omituisen Savon seudun sähkö sekä Loviisan ja Lohjan terveyspalvelut, joilla kummallakaan ei ole mitään osoitetta sekä joku Haaviston puoliso...

SIIS NIIN TÄYSIN UFOA, ETTÄ EN VIELÄKÄÄN TIEDÄ MITÄ AJATTELIN. SKANNAUTTIN VEROILMOITUKSENI JA LÄHETIN PERSEDENTIN KANSLIAAN JA URPILAISELLE... JA PYYSIN RIKOSTUTKINTAA...kait valtion tuomarit voivat tämmöisen asian hoitaa... siis miten ja millä oikeudella Suomen valtio verottaa jotain "venäjä-kreikkalaisia" perseooneja...JOTAIN ALIENS FROM UTTER SPACE... YMMÄRRÄTTEKÖ? Voisitteko selittää, kiitos!

Vierailija
14/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maataloustukea!!!

Vierailija
15/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "maatalouden kehittäminen" on

maataloustukea!!!

Ruokaturvallisuuden kehittäminen ei ole maataloustukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi