Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
On olemassa välimuoto rämemajavan ja posliinin välillä! OV
18.05.2012 |
En oikein ymmärrä tätä vastakkainasettelua tyyliin posliinit ja rämemajavat.
Olen saksinut ja siistynyt alapään karvoitusta jo noin 27 vuotta. Koskaan en ole ollut varsinainen näppyläbroikku eli posliini.
Toisaalta minua ällöttää ajatuskin edes sentin mittaisista karvoista. Minusta se on ällöttävää, epähygieenistä (ellei suihkuttele joka wc-käynnin jälkeen) ja rumannäköistä.
Olen siis siistinyt karvoitustani jo pidempään kuin moni av-mamma on täällä elänyt. Ja ihan omaksi ilokseni.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa