Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei saa silmiänsä irti ystäväni suurista rinnoista.

Vierailija
18.05.2012 |

Ärsyttää kun selvästi ihannoi kaverini todella suuria tissejä varmaan joku G-kuppi tai vielä isompi on siis vähän muutenkin pullea ja sit vielä kulkee aina hyvin avonaisessa tiukassa paidassa.Itse olen hoikka A-kuppinen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma siippa on lauta ja ihannoi kuitenkin suuria rintoja.

Vierailija
22/49 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei saa mulkkuaan irti ystävättäreni piukasta pillusesta! Se vähän vituttaa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän rasittavaa kun isoa povea tosiaan tuijotetaan.

Vierailija
24/49 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat kesällä paremmin näkösälle

Vierailija
25/49 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein tyköistuva T-paita tuo myös rinnat hyvin esille. Ei tarvi piilotella !

Vierailija
26/49 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua haittaa, lähinnä naurattaa.

Tississä kiinni miehet vauvasta lähtien :D

Vierailija
27/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit vielä ku tissivakoa näkyy aina se parikytäsenttiä ! Ni ei oo ihme et katse jumittuu!

Vierailija
28/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kattois kaverin tissejä vaikka sullakin olisi isot tissit. Kun ne on kuitenkin eri tissit mitä sulla. Kyllä mäkin katon muitakin miehiä kuin omaani, vaikka ne ei olisi sinänsä paremmannäköisiä kuin oma mies, ovatpa vaan erilailla hyvännäköisiä.

Vierailija
29/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en taas saa silmiäni irti vaimoni ystävän rinnoista vaikka pienehköt ovatkin. nännit näkyy silti kivasti paidan läpi.

Vierailija
30/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä valitettavasti tulee itsekin naisena tuijotettua kun jollain on aivan valtavat ryntäät. Itse en niitä kylläkään ihannoi, vaan taivastelen miten vaikeaa mahtaa olla elämä niiden kanssa..

Omasta miehestäni en tiedä, mutta ainakin mun aikanani osaa käyttäytyä kuin ihminen, eikä jää tuijottamaan valloittuneena kenenkään tissejä, on mullakin sentään ihan hyvät D-kupit.

Ei se välttämättä niitä ihannoi, niihin nyt vaan jää katse kiinni.

Vierailija
31/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla ympärysmitalla toi H kuppi ei ees oo mikään todella iso koko. Itsellä on 70G enkä usko, että tuo H mitenkään merkittävästi isompi on... Toki ehkä vähän keskiverto rintoja isompi mutta ei sellainen, että sitä tuijottamaan jäisi...

Vierailija
32/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapuunko pitäisi pukeutua?

Laitappa sama pusero A-kupille ja jollekin G-kupille. Kyllä se kaulus vaan niissä mitoissa venyy niin, että väkisinkin näkyy enemmän. :D

Vierailija
33/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla ympärysmitalla toi H kuppi ei ees oo mikään todella iso koko. Itsellä on 70G enkä usko, että tuo H mitenkään merkittävästi isompi on... Toki ehkä vähän keskiverto rintoja isompi mutta ei sellainen, että sitä tuijottamaan jäisi...

Vierailija
34/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että miksi niitä täytyy tuijottaa? En ole koskaan tajunnut.

outoa, jollet tajua :D

onneksi, mulla on hyvä peppu. On kyllä kivat tissitkin :)

Vierailija
35/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niitä ihanan leveitä ja muhkeita, ihan estoitta. ja kiihottuu, huomaanhan minä sen.

minulla on ns. laatikkopeppu eli vaikka olisin minkä kokoinen, takamus on laatikon muotoinen, vähän littana. pyöräilen ahkerasti muttei se auta asiaan.

harmittaa!

Vierailija
36/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niitä ihanan leveitä ja muhkeita, ihan estoitta. ja kiihottuu, huomaanhan minä sen.

minulla on ns. laatikkopeppu eli vaikka olisin minkä kokoinen, takamus on laatikon muotoinen, vähän littana. pyöräilen ahkerasti muttei se auta asiaan.

harmittaa!

jos välttämättä haluat pyöreän pepun, niin mene salille niin taatusti onnistuu.

Mutta ei sun miehesikään varmaan ole joka suhteessa täydellinen?

Minun mies väittää pitävänsä vartaloani ihanteellisena, ja kyllä se silti katsoo muitakin naisia silloin kun en ole paikalla. Jos oma nainen on pieni ja laiha niin miehet tod näk kattelee sitten pitkiä ja kurvikkaita ja päinvastoin.

Vierailija
37/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huomannut katseet ja pitää vähän kiusallaankin vielä avonaisemmin tyrkyllä.

Vierailija
38/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kukaan niita varta vasten esittelee. Itse valitsen aina V-mallisen kaula-aukon koska se ei kirista kaulasta ja sopii parhaiten isommille rinnoille. O-malliset kaula-aukot saavat isopovisen usein nayttamaan lihavalta.

t: 70F

Vierailija
39/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muut naiset myös aivan kiusallaan esimerkiksi pitävät hiuksiaan omasta mielestään kauniisti, pukeutuvat muuten istuviin vaatteisiin tai jopa meikkaavat? Vai onko vain ilmeisesti rintojen piilottamatta jättäminen (miten kummassa tämä sitten onnistuukaan) "tyrkyttämistä"?

Vierailija
40/49 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naisten pidä saada pukeutua vapaasti, ja ilmaista seksuaalisuuttaan miten tahtovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi