Mieheni ei saa silmiänsä irti ystäväni suurista rinnoista.
Ärsyttää kun selvästi ihannoi kaverini todella suuria tissejä varmaan joku G-kuppi tai vielä isompi on siis vähän muutenkin pullea ja sit vielä kulkee aina hyvin avonaisessa tiukassa paidassa.Itse olen hoikka A-kuppinen.
Kommentit (49)
olen varma, ettei moni muukaan mies, joten jätä ajattelematta. Se että niitä katsoo, ei tarkoita kuitenkaan yhtään mitään, on vaan messevä näky.
myös että monen mieheni kaverit tuijottaa mun rintoja, koska ne on isot, en kulje ylitiukoissa paidoissa, mutta parhaiten istuu v-kaulaiset ym paidat. olen myös ylipainoinen, mutta tasaisesti, eli myös pyllyäni tuijotetaan himokkaasti. minusta se ei tunnu hyvältä. yritän pienentyä mutta rinnat eivät helpolla kutistu, tuntuu että ne piruuttaan vaan kasvaa. arvaa onko mukavaa kun puhut jollekin ja se tuijottaa sun tissejä!! ei ole.
Minunkin katseeni jumittuu usein isoihin rintoihin, kun ne nyt vain ovat siinä. Vähän sama ilmiö kuin iso syylä nenässä. Pakkohan sitä on tuijottaa.
Minäkin vähän kuin ihailen suurempirintaisia naisia ja kadehdin heitä. Tuijotan ihan oikeasti, jos miehelläs on samaa oiretta :D
myös että monen mieheni kaverit tuijottaa mun rintoja, koska ne on isot, en kulje ylitiukoissa paidoissa, mutta parhaiten istuu v-kaulaiset ym paidat. olen myös ylipainoinen, mutta tasaisesti, eli myös pyllyäni tuijotetaan himokkaasti. minusta se ei tunnu hyvältä. yritän pienentyä mutta rinnat eivät helpolla kutistu, tuntuu että ne piruuttaan vaan kasvaa. arvaa onko mukavaa kun puhut jollekin ja se tuijottaa sun tissejä!! ei ole.
olis ihanaa, jos ei olisi näin isot (H80)
Mulla on rinnat kokoa 70H, enkä ikinä ole huomannut, etä mun rintoja tuijotettaisiin saati että niille puhuttaisiin. Peppukin on iso, mutta eihän sitä voi huomata, jos sitä joku tuijottaa. Ei mulla siellä näkeviä silmiä ole.
Kun jopa naiset tuijottaa isoja rintoja helpostikin... Eli sussa on jokin muu, mikä kiinnittää huomion?
illanistujaisissa jos alkoholi tarjonta on runsasta alkaa jopa kähmintä! ottaa päähän että miehet ei voi hillitä itseään jos toisella on rasvakudosta kertynyt rintoihin!! hitto kun ahdistaa kun miehet viheltää ja yrittää lähennellä vaan siksi että luonto on antanut minulle liikaa "tavaraa" johonkin kohtaan..
minulla on ainakin kauniit kasvot ja paksut pitkät hiukset. lisäksi.
Siis että miksi niitä täytyy tuijottaa? En ole koskaan tajunnut.
Imetyksessä ei tarvita kuppikokoa.
muakin viehättää lihaksikkaan miehen lihakset, eikä siihen mitään järjellistä syytä ole. Kaipa nämä johonkin biologiaan perustuu. Eihän muutenkaan tietynlaisen ulkonäön viehättäminen mistään älyllisestä päättelystä ole kiinni, että miksi esim. monet miehet tykkää pitkistä eikä lyhyistä hiuksista, pyöreästä eikä lattaperseestä jne. Kyllä mäkin haluaisin isommat tissit kun koen että näyttäisin paremmalta niiden kanssa.
outoa, jollet tajua :D
että isorintaiset usein käyttää avonaisia paitoja että saavat tissivaon näkymään.
valinnut vielä push up tyyppiset rintsikat !
Olisihan se tissittömistä kivaa, jos isotissiset pukeutuisavat itselleen mahdollisimman epäedullisesti :D
Minunkin katseeni jumittuu usein isoihin rintoihin, kun ne nyt vain ovat siinä. Vähän sama ilmiö kuin iso syylä nenässä. Pakkohan sitä on tuijottaa.