Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

piraattivaatteiden ostaminen ulkomailta=mafian tukemista?

Vierailija
27.04.2012 |

Miten ihmiset sivuuttavat tämän asian ihan täysin?

Mafia hakee köyhiä paikallisia myymään kelvotonta feikkitavaraa, maksaa myyjälle ihan naurettavan korvauksen siitä ja mafia vaan rikastuu. Se kuka rahat huonosta tavarasta kerää taskuunsa, ajelee itse avoautolla aurinkolasit naamallaan.

Miksi tukea näitä?

Mietin esim.tuota Sunny Beachiä, josta matkaoppaat tulee...mitä sieltä kannattaisi ostaa, jotta raha ei menisi mafiosoille?

Miksi tästä asiasta vaietaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi piraattimerkkituotteet ovat niin halpoja. Ei se, että sinä älyät tuon vasta nyt, tarkoita että asiasta ei olisi koskaan pidetty meteliä. On olemassa useita järjestöjä, jotka työskentelevät piraattituotantoa vastaan.

Olen ollut tietoinen asiasta jo varmaan 10+ vuotta, mutta ihmettelen sitä, miksi kukaan ei oikeastaan välitä asiasta, vaan kaikki vaan jauhavat kuinka halvalla saa sitä ja tätä.

Totuushan kuitenkin on,että piraattivaatteet ja laukut hajoavat, nyppyyntyvät, menettävät värinsä yms. mutta typerä turisti ostaa....tai tyristi:) ap.

Vierailija
2/3 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi piraattimerkkituotteet ovat niin halpoja. Ei se, että sinä älyät tuon vasta nyt, tarkoita että asiasta ei olisi koskaan pidetty meteliä. On olemassa useita järjestöjä, jotka työskentelevät piraattituotantoa vastaan.

Olen ollut tietoinen asiasta jo varmaan 10+ vuotta, mutta ihmettelen sitä, miksi kukaan ei oikeastaan välitä asiasta, vaan kaikki vaan jauhavat kuinka halvalla saa sitä ja tätä.

Totuushan kuitenkin on,että piraattivaatteet ja laukut hajoavat, nyppyyntyvät, menettävät värinsä yms. mutta typerä turisti ostaa....tai tyristi:) ap.

Muuten et oikeastaan voi vaikuttaa. Typerällä turistillakin on valinnanvapaus ostoksiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi