Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjat tarhantädeille?

Vierailija
18.05.2012 |

Mitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa hyväntekeväisyyslahja, Kirkon ulkomaanavun, World Visionin tms. kautta näitä "osta lehmä" lahjoja. Itse annoin pojan eskaritädeille Kirkon ulkomaanavusta hommatut kortit, missä luki, että heidän jokaisen puolesta on lahjoitettu hyväntekeväisyyteen koulupukuun tarvittava summa rahaa.

Ajatuksena kaunis, mutta hoitajien nurkkiin ei kuitenkaan jää mitään pyörimään.

Vierailija
2/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvi-/teepaketti, suklaalevy, jäätelöbaarin lahjakortti, servettejä..

itse sain kerran kahvipaketin ja kortissa leivontaohjeena lapsen lempikakun teko-ohje. Oli vielä mukavan helppo kakku, joten tuli kokeiltua ja hyvää oli. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli suomeksi tiskirätit. Tekstinä niissä on "Time for break", mikä sopii mielestäni hyvin loman alle. Meinasin paketoida nätisti sellofaaniin (mikä ei ole ekologista, tiedän :-)) ja lapset saavat askarrella kesäntoivotuskortit. Meillä on yhteensä 7 lahjottavaa, eli mitään kallista en halunnut hommata.

Räteillä on varmasti käyttöä joka taloudessa, vaikkei välttämättä kovin juhlava lahja olekaan.

Vierailija
4/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsintehdyn konvehdin jokaiselle kauniisti paketoituna.

Vierailija
5/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan jotain ei pysyvää, josta tulee hyvälle mielelle. itse vein auringonkukat kivassa purkissa.

Vierailija
6/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin viime joululahjaksi koko tarhalle Meidän Perhe -lehden - ryhmän hoitajille yhteinen kortti runon kera ja pienet leivonnaiset.

Nyt kevätjuhlissa annoin tarhalle läksiäislahjaksi ison askartelukirjan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä