Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halvat passikuvat Helsingistä?

Vierailija
18.05.2012 |

Hei,

tarvitsen asap mahdollisimman halvat passikuvat 5 henkilölle viisumia varten.. vaatimuksena on värikuva ja valkoinen tausta

Voitimme matkan ja reissuun lähdetään minibudjetilla, siksi jokainen pennin säästö on plussaa :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvimmalla saa, kun ottaa itse.

Edes itse ottamalla ei pääse noihin Verkkokaupan hintoihin. Jo valokuvapaperi ja muste maksaa enemmän.

Ei niitä tarvitse paperisina ollenkaan, kun kuvat voi syöttää sähköisinä suoraan lupahallinnon valokuvapalvelimelle.

Tässä kannattaa ottaa huomioon, että niitä kuvia ei voi syöttää sinne ihan kuka hyvänsä, vaan ainoastaan sellaiset kuvaajat, joille poliisi on antanut tähän luvan.

"Palvelua voivat käyttää valokuva-alan yritykset sekä yksityishenkilöt, joilla on taidot ja välineet korkeatasoisten passikuvien ottamiseen. Käyttäjätilin luominen vaatii vahvaa sähköistä tunnistautumista. Tutustu huolellisesti passikuvien laatuvaatimuksiin ja järjestelmän käyttöohjeisiin ennen kuvien syöttämistä."

Vierailija
22/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes itse ottamalla ei pääse noihin Verkkokaupan hintoihin. Jo valokuvapaperi ja muste maksaa enemmän.

Ei niitä tarvitse paperisina ollenkaan, kun kuvat voi syöttää sähköisinä suoraan lupahallinnon valokuvapalvelimelle.

Tässä kannattaa ottaa huomioon, että niitä kuvia ei voi syöttää sinne ihan kuka hyvänsä, vaan ainoastaan sellaiset kuvaajat, joille poliisi on antanut tähän luvan.

Äläs nyt, kyllä saa laittaa, vaatii vain rekisteröinnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on otettu passikuvat itse kotona. Vaatii toki vähän toisenlaiset välineet kuin kännykkä- tai pokkarikamera.

Minä otin pokkarilla. Hyvin kelpasi.

Varmaan hyvällä pokkarikamerallakin onnistuu, kunhan on riittävästi valoa jne. :)

Vierailija
24/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Palvelua voivat käyttää valokuva-alan yritykset sekä yksityishenkilöt, joilla on taidot ja välineet korkeatasoisten passikuvien ottamiseen. Käyttäjätilin luominen vaatii vahvaa sähköistä tunnistautumista. Tutustu huolellisesti passikuvien laatuvaatimuksiin ja järjestelmän käyttöohjeisiin ennen kuvien syöttämistä."

Tämä asia on sitten muuttunut muutaman vuoden takaisesta. Aika riskialtis systeemi sikäli, että tuolla tavoinhan sinne voi lähettää käytännössä minkä hyvänsä valokuvan ja tilata passin omiin nimiinsä jonkin vieraan henkilön naamalla.

Vierailija
25/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia on sitten muuttunut muutaman vuoden takaisesta. Aika riskialtis systeemi sikäli, että tuolla tavoinhan sinne voi lähettää käytännössä minkä hyvänsä valokuvan ja tilata passin omiin nimiinsä jonkin vieraan henkilön naamalla.

En tiedä, miksi joku tilaisi passin toisen naamalla. Siis ehkä, jos ei itse aio koskaan sitä käyttää ja kauppaa omat henkilötietonsa ulkomaalaiselle. Mutta kuvittelen, että poliisissa vertaisivat kuvaa johonkin? Kuitenkin tarkastavat, että se on kelvollinen. Ja sormenjäljet täytyy antaa poliisilaitoksella, jolloin varmaan katsovat naamaakin. Jos käyttää vanhoja sormenjälkiä ja tilaa passin netistä, niin siinä olisi sitten eri ihmisen naama ja sormenjäljet.

Vierailija
26/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uutta kuvaa verrataan poliisissa aiempiin kuviin. Jos virkailija ei pysty varmistumaan, että kuvat esittävät samaa henkilöä, hän kutsuu sinut tunnistettavaksi."

Nämä kaikki tiedot löytyvät poliisin sivuilta. Kyllä tuo homma on aika aukottomaksi tehty.

Vierailija
27/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan mene Linjan kuvaan Kalliossa!!! Täysin epäluotettava paikka.

Vierailija
28/29 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, kelpaavatko nuo Verkkokaupan halpikset viisumikuvaksi (Venäjä)? Värillinen ainakin pitää olla.

Vierailija
29/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä halvin passikuva hintavertailusta https://passikuva.info/passikuvaus-helsinki/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme