Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpikohan nainen miellyttää miestä enemmän?

Vierailija
18.05.2012 |

a) ulospäinsuuntautunut, tempramenttinen, reipas nainen. Joka ei välttämättä osaa laittaa ruokaa, mutta on mukavaa, menevää seuraa. Käyttää silloin tällöin meikkiä. Liikunallinen. Seksi ok. mutta ei mitenkään kiiheätä, kerran viikko ok.

b) tykkää kokata, käyttää korkokenkiä, meikkaa, huolehtii itsestään. Ei niin tempramenttinen, enemmänkin kiltti. Tykkää seksistä vaikka joka päivä. Liikunnallinen myös.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla kilpailija on?

Vierailija
22/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei virallisesti seurustele kummankaan kanssa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulospäinsuuntautunut = kälättää kaikkien kanssa

temperamenttinen = saa raivareita ja on kärttyinen, mutta sen pitää olla ok, koska hän on aito ihminen

reipas nainen = kuulostaa navetan polkua astelevalta ronskilta maatalon emännältä, vähän on tuota elopainoakin kertynyt

Joka ei välttämättä osaa laittaa ruokaa = uusavuton, laiska kotitöissä

mukavaa, menevää seuraa = sen hetken kun ei ole temperamenttinen oma aito itsensä. Menevä kuulostaa kaljaterassilta, tatuoinneilta, mustalta kanapersetukalta, pulleilta käsivarsilta ja hihattomalta topilta.

Käyttää silloin tällöin meikkiä = jaksaako pestä myös hiuksensa?

Liikunallinen = osti zumba dvd:n ja kävelee kesällä. Jos on on hyvä ilma.

Seksi ok. mutta ei mitenkään kiiheätä, kerran viikko ok. = Onks pakko?

Vierailija
24/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkät naiset on suomalaisten makuun.

Vierailija
25/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyvin hoikka, en emäntätyyppiä. Nättikin. En juuri kaljoilla istuskele, mutta vikonloppuisin otan kyllä vähän kaljaa.

ap

Vierailija
26/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo taidan itse olla sekoitus noista, mutta ehkä enemmän A. En välttämättä ulospäinsuuntautunut mutta temperamenttinen kyllä. Miehen mielestä "rähisen" välillä liikaa, mutta pääasiassa ilmeisen mukavaa seuraa kuitenkin. Osaan laittaa ruokaa, josta itse pidän. Mies saa itse paistaa kokolihapihvinsä. Käytän meikkiä kausiluonteisesti tai silloin tällöin. Pukeutuminen enemmän käytännöllistä (mies ehkä saattaisi arvostaa hameita ja korkkareita). Oon itse melko liikunnallinen, miehen liikunnallisuus olematonta. Seksiä voisin harrastaa joka päivä, miehelle riittää se 1x/vko.

Vierailija
27/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos miehen pitää valita tuulella käyvä "pihtari" tai sitten mukava nainen, joka antaa vaikka joka päivä niin mikä tässä on sitten se kysymys.

Kumppaniksi mies tarvitsee riittävät älylliset ominaisuudet omaavan puolison , mutta "henkisyys" ja ekstrovertit ominaisuudet eivät korjaa seksin puutetta ja olotilaa, jossa joko tukahdutetaan haluja tai vongataan.

Ainakin ap:n kuvauksella b-vahtoheto ei ole pieni harmaa hiirulainen vaan kuulostaa myös henkiset kyvyt omaavalta naiselta.

Vierailija
28/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies valittaa joskus että huudan liikaa, puhun ja räiskyn. Mutta toistaalta sanoo ihastuneensa minuun juuri siksi.

Mies sanoo että tämä B (kilpailijani) on aina mukavalla päällä, ei huuda. En voi sanoa että olisin huolissani, se vaan ärsyttää.

ap

minäkin olen hyvin temperamenttinen mutta enää (37 v) se ei tarkoittaisi että huutaisin ja räjähtelisin. Olen opetellut käyttäytymään ja hillitsemään itseäni nimittäin. Nykyisin temperamenttisuus esiintyykin pääosin vain nopeana puhumisena, yleisenä nopealiikkeisyytenä ja tulisuutena vällyjen välissä, ja tällaisesta temperamenttisuudesta mies kyllä tykkää ;-)

Vierailija
29/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että sekä oma mies että mun salarakkaani valitsisivat mieluummin B:n. Seksistä tykkäävät molemmat, samoin siitä että nainen pitää huolta ulkonäöstään liikunnalla ja meikkaamalla sekä pukeutumalla kivasti.

Vierailija
30/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että b, joka kuulemma kuvastaa minua hyvin :) mutta ehdoton ei korkokengille. Ei ole ikinä tykännyt siitä kopinasta, en tiedä miksi..

No, juhlissa käytän, mutta muuten en osaa niillä kävellä. Minun jalat, minun kengät, ja mies saa pukeutua niinkuin haluaa, minäkään en puutu siihen.

Vierailija
31/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ulospäinsuuntautunut, tempramenttinen, reipas nainen. Joka ei välttämättä osaa laittaa ruokaa, mutta on mukavaa, menevää seuraa. Käyttää silloin tällöin meikkiä. Liikunallinen. Seksi ok. mutta ei mitenkään kiiheätä, kerran viikko ok.

b) tykkää kokata, käyttää korkokenkiä, meikkaa, huolehtii itsestään. Ei niin tempramenttinen, enemmänkin kiltti. Tykkää seksistä vaikka joka päivä. Liikunnallinen myös.

A: Temperamenttinen on suomeksi "kilahtelee ilman syytä". Tämän lisäksi ei osaa laittaa ruokaa eikä tykkää seksistä.

Eli siis ehdottomasti B

Vierailija
32/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen noita molempia, enemmän b ja mies on tyytyväinen. MUTTA mulle ei jääny tästä ketjusta mieleen muuta kuin tuo kommentti, että jonkun miehelle liikunnallinen nainen olisi kauhistus :D Jäätävää! Tuli heti mieleen joku heinäsäkki-insinööri-pukumies :) Anteeksi, en ole ikinä tavannut/tuntenut miestä, joka ei pitäisi liikunnallisesta ihmisestä :)

Vierailija
33/33 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä tykkään ehdottomasti naisesta joka täyttää b-kohdan kriteerit. Liikunnallinen nainen, joka osaa käyttää myös korkokenkiä on meikäläisen ihanne. jos hän vielä meikkaa nätisti, niin onhan sellaista ihmistä mukavampi katsella. Uskon että seksikin sujuisi paremmin jos naiseni olisi juuri tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi