Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpikohan nainen miellyttää miestä enemmän?

Vierailija
18.05.2012 |

a) ulospäinsuuntautunut, tempramenttinen, reipas nainen. Joka ei välttämättä osaa laittaa ruokaa, mutta on mukavaa, menevää seuraa. Käyttää silloin tällöin meikkiä. Liikunallinen. Seksi ok. mutta ei mitenkään kiiheätä, kerran viikko ok.

b) tykkää kokata, käyttää korkokenkiä, meikkaa, huolehtii itsestään. Ei niin tempramenttinen, enemmänkin kiltti. Tykkää seksistä vaikka joka päivä. Liikunnallinen myös.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytään nyt sitten näin päin.

sp

Vierailija
2/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietenkin b.

Temperamenttiset ovat yleensä mukavaa seuraa vain omasta mielestään, kiltit on aina mukavia. Miehet ei pidä siitä, että nainen on kovin huomiotaherättävä seuraihminen, enkä tarkoita tällä sitä ettei nainen saisi olla sellainen. Silloin vain tulee useammin tilanteita, joita toinen saattaa hieman jopa hävetä.

Miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kommentteja, kerron sitten syyn..

ap

Vierailija
4/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunnallinen nainen olisi hänelle kauhistus

Vierailija
6/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunnallinen nainen olisi hänelle kauhistus[/)

meidän mies tykkäisi tuosta B:stä koska kiimainen nainen on hänen unelmansa.

Vierailija
7/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oma mieheni tykkäisi vaihtoehdosta b. Mies on itse kova liikkumaan ja tykkää kun nainen käyttää korkokenkiä. Joskin hän tykkää itse laittaa ruokaa, joten minut ajetaan pois keittiöstä (ei, huonoilla kokkaustaidoilla ei ole osuutta asiaan =D).

Tämä menee siis ihan mutu tuntumalta.

Vierailija
8/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokaisen miehen mielipide on erilainen. Yleisen kokemuksen perusteella voisi sanoa, että se vähemmän ulospäinsuuntautunut ja seksistä usein nauttiva voisi olla enemmän miesten mieleen. Mutta se, kumpi on paremman näköinen ja vähemmän neuroottinen lienee suositumpi.

Vierailija
9/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frigidi ärisevä lahna, vai kiltti ja kiimainen ruuanlaittaja?

Lukitsen vastauksen B

Vierailija
10/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a tosin tyypillisempi suomi-rouva.

Vierailija
11/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät hiukset kummallakin.

Toinen vaan ( B) meikkaa enemmän.

ap

Vierailija
12/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää kun osaaan laittaa ruokaa, pukeudun seksikkäästi ja meikkaan (siitä on kiva saada kaverit kateelliseksi), tykkään seksistä, vaikka joka päivä ja monta kertaa.

Osaan kotityöt ja saan ihmiset hyvälle mielelle.

Olen myös hyvä äiti ja äitipuoli.

Vierailija
13/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella tempperamenttinen, saatan olla äkkipikainen, sanon suoraan asiat, en mökötä. meikkaan ja muutenkin laitan itseäni, seksiä haluan melkeimpä jokapäivä. ja KOSKAAN ei ole miehet valittanu. yksi meinasi tehdä itsemurhankin takiani? SAIRASTA? kyllä vain.

Vierailija
14/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi kysymys on mitkä ovat naisen päivittäiset vaatimukset ja mikä minun roolini on niissä. Ja täytyykö pitää kulissia yllä vai saanko olla itseni?

Vierailija
15/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista. On minutkin valinnut ja ihastui kuulemma juuri tuliseen temperamenttiini ja eläväisyyteeni, ei välitä kilteitä hissukoista.

Meillä muuten myös miehelle liikunnallinen olisi kyllä ehdoton turn-off, hän itse haluaa olla sohvaperuna ja naisen on myös hyvä olla samanlainen :)

Vierailija
16/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistujaa en halua, mutta jos perhettä on, niin liian menevä ei teitenkään saa olla. Tempperamenttikin on vähnä niin ja näin - mitä sillä tarkoitetaan? Mielipiteensä saa ja pitää kertoa, mutta rähjäämistä en kuuntele.

Meikit ja korkokengät eivät ole mikään issue.

Vierailija
17/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistujaa en halua, mutta jos perhettä on, niin liian menevä ei teitenkään saa olla. Tempperamenttikin on vähnä niin ja näin - mitä sillä tarkoitetaan? Mielipiteensä saa ja pitää kertoa, mutta rähjäämistä en kuuntele.

Meikit ja korkokengät eivät ole mikään issue.

Vierailija
18/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- älykkäästä naisesta, joka ottaa muut huomioon ja pitää hyvää huolta lapsista.

- siitä, että nainen ei meikkaa. Se suorastaan halveksii näitä, kenellä on sotamaalaus päällä! Samoin "itsestä huolehtiminen", jos se tarkoittaa sitä, että koko ajan juostaan kampaajalla ja rakennekynsiä huollattamassa, saa miehellä karvat pystyyn!

Vierailija
19/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaa pesää.

Eli B on veikkaukseni.

Vierailija
20/33 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies valittaa joskus että huudan liikaa, puhun ja räiskyn. Mutta toistaalta sanoo ihastuneensa minuun juuri siksi.

Mies sanoo että tämä B (kilpailijani) on aina mukavalla päällä, ei huuda. En voi sanoa että olisin huolissani, se vaan ärsyttää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän