Millainen mies ei muka 27-vuotiaanakaan ole vielä ikinä seurustellut?
Kommentit (46)
On kyl söpö ja naiset piirittää, mutta on ujo naisten kanssa vaikka muuten sosiaalinen.
En suosittele sekaantumaan, onhan toi yleensä merkki siitä että pään sisältä löytyy enemmänkin ongelmia. Masennusta, katkeruutta, naisvihaa jne.
Kivannäköinen ja aluksi mukavan oloinen mutta lähemmin tutustuttaessa pelottavasti omissa maailmoissaan, hyvin hyvin itsekeskeinen ja äärimmäisen vaativa. Rakentelee naisihanteistaan fantasiahahmoja joita ei oikeasti kukaan pysty tosielämässä täyttämään, ikinä.
Han oli 38 vuotias tutustuessamme eika koskaan aikaisemmin seurustellut. Ihana ihminen.
Tuttavani tuota ikäluokkaa oleva opiskeleva mies käy vielä vanhempiensa kanssa saunassa, soittaa vanhemmilleen pitkin päivää jne.
Vanhemmat eivät tajua, että mies pitäisi jo toimittaa itsenäistymään, koska kyseessä on ns. terve aikuinen.
Han oli 38 vuotias tutustuessamme eika koskaan aikaisemmin seurustellut. Ihana ihminen.
Minun puolisoni 31 tavatessamme, eikä ollut aiemmin seurustellut. Tapaillut kyllä naisia, mutta sopivaa ei ollut vain löytynyt... Ja hyvä niin! :)
Oli poikuus tallella kun reilu 30 vuotiaina tavattiin. Oli muita kiinnostuksen kohteita kuin naiset siihen asti. Sain hyvän miehen :)
En suosittele sekaantumaan, onhan toi yleensä merkki siitä että pään sisältä löytyy enemmänkin ongelmia. Masennusta, katkeruutta, naisvihaa jne.
Miehellä on aina aika kujanjuoksu. Jos ei nuorena nappaa, niin sitten jäät yksin, kun kokematon ei kelpaa.
On kovin ujo, viihtyy muutoinkin paljon omissa oloissaan. Eikä kyllä ulkonäöllisesti ole mikään Brad Pitt (tuskin kukaan kääntyisi katsomaan kadulla katsomaan). Ei siis ole useimpien mielestä seksuaalisesti vetoava.
Menetti poikuutensa "vasta" 21-vuotiaana.
Hyvä mies tuo kuitenkin, mihinkään en vaihtaisi =)
Mun veli on 36 v. eikä ole koskaan seurustellut. Hän on ihan hyvän näköinen, akateemisesti koulutettu ja fiksu, mutta tuskallisen ujo. Ei myös käytä alkoholia eli ei käy baareissa tai missään muuallakaan missä naisia voisi tavata.
Oli 29 kun tavattiin. Oli kyllä treffaillut naisia, muttei seurustellut.
Syitä: pieni sairaus/vika, joka ei todellakaan häiritse kun hänet oppii tuntemaan (ei seks. alueella), mutta joka on tehnyt hänestä melko varovaisen ihmisten kanssa. Hetken sain minäkin kaivella, ennen kuin löysin sen huumorintajuisen ja rennon jätkän pintakerroksen alta. Onneksi olen kärsivällinen luonne :)
Hyvä rakastaja ja perheenisä siitäkin tapauksesta sukeutui ;)
Minä en kiinnittäisi tuollaiseen asiaan mitään huomiota. Minusta se on ihan tavallista.
Sen ikäinen mun mieheni oli kun alettiin seurustelemaan. Aivan ihana ihminen ja ehdottomasti paras isä mitä tiedään :) Itseasiassa on aika sosiaalinen myös naisten seurassa, mutta jos kiinnostui naisesta niin todella ujo ja punasteleva (oli musta aika söpöä kun kiinnostus oli niin ilmiselvää). On myös aikamoinen kotihiiri, joten tuskin niitä kiinnostavia naisia niin hirveästi on edes tavannut.
Kyllä mä aluksi mietin että voiko tästä tulla mitään, koska ollaan todella erilaisia. Joissain asioissa toki samanlaisiakin, mutta ennen meidän seurustelua mä olin kuitenkin se tyttö joka oli aina kaikkissa bileissä ja täytyy myös myöntää että olin aika helppo, joten miehiä oli ollut paljon. Tämän kanssa sitten menikin aika pitkään ennenkuin päästiin itse asiaan (koska mies halusi odottaa). Se oli varmasti todella hyvä, koska ns ehdin tutustua mieheen kunnolla ennen mun automaattista "nyt etäännytään ja eiköhän tää ollut tässä"-vaihetta. nim. entinen sitoutumiskammoinen.
Eikö muka ole hälytysvalot ruvenneet vilkkumaan siinä vaiheessa kun asia on paljastunut?
Ruma, sosiaalisesti kömpelö, syrjäänvetäytyä, epävarma omasta seksuaalisesta suuntauksestaan, huono-onninen, uskovainen, you name it.