Millainen mies ei muka 27-vuotiaanakaan ole vielä ikinä seurustellut?
Kommentit (46)
Onks pakko jos ei taho? En ole koskaan halunnut lapsia.Seksiä saa ostamalla.Teen paljon töitä,parisuhde kärsisi.En ole naisvihaaja,naiset ovat ihania.En silti haluaisi jatkuvasti olla jollekin tilivelvollinen menoistani.Ei kaikki kangistu kaavoihin.
Jos opiskelee miesvaltaista alaa ja keskittyy juhlimisen sijasta opintoihin, ei edes tutustu kovin moniin naisiin alle 25-vuotiaana. Opintojen jälkeen monet havahtuvat etsimään elämänkumppania. Osa katoaa suoraan uraputkeen ja viettää seuraavat vuodet miesvaltaisella työpaikalla.
Kaikki heräävät jossain vaiheessa etsimään seuraa naisista. Silloin tulevat vastaan täällä kuvatut asenteet ja se, että kaikki tutut naiset ovat perheellisiä. Työssään arvostettu henkilö, jolla on oma elämä hyvässä järjestyksessä, ei myöskään viitsi lähteä ensimmäistä kertaa baaritiskille nolaamaan itseään humaltuneiden bimbojen edessä. Nettideittejä lukuun ottamatta vaihtoehdot ovat aika vähissä.
No, itse olen absolutisti, enkä voi sietää viinankäyttöä tai edes miedosti alkoholipitoisen siman käyttöä. Tipahtaa heti kättelyssä jotain 99 % naisista pois. Koskaan en ole juonut. Tai no olen vahingossa juonut lasillisen 1 % siideriä... hyi. Kaduttaa ja oksettaa vieläkin. Tämän vuoksi en ole koskaan myöskään "juhlinut". Taisin olla ainoa 20 -vuotiaana opiskelemaan lähtenyt + myöhemmin valmistunut, jolla ei ole ollut opiskelijahaalareita.
Näin tipahtaa suurin osa tapaamismahdollisuuksista pois. Viinan tai edes ykköskaljan haju on jotain käsittämättöän etovaa.
Ei minun sosiaaliset taidot ole paskoja. Sitä on vaan niin varautunut tässä juoppojen maassa. Sitten ne verkostotkin rakennetaan viinalla.
Suomessa absolutisti on syrjäytynyt siinä missä hyvin vaikea alkoholisti.
T: Anonyymi Absolutisti, 28 vee
PS. en ole mikään uskis
siinä on jossain mielessä menetetty iso pala elämästä. Se näkyy sitten niissä suhteissa, joita tällainen ihminen lopulta saa muodostettua. Enimmäkseen se näkyy kielteisellä tavalla. Nämä ihmisethän maksattavat oppirahansa muilla. On kasautunut paljon katkeruutta ja monenlaista psyykkistä paskaa, jotka kuormittavat suhteita. Puhumattakaan siitä, että jo lähtökohtaisesti tällaisessa miehessä on jotain outoa - nuoren miehen sukupuolivietti on tyypillisesti niin vahva, että harva on selibaatissa lähemmäs kolmekymppiseksi, jos mitenkään voi siltä välttyä. Ja millainen on se, joka ei millään tässä onnistu?
seurustellut. Oli kova kuntoilemaan ja harrastamaan, joten aika kului kyllä hyvin. Oli katsellut naisiakin toki sillä silmällä, mutta oli niin tarkka siitä että ei mene sänkyyn jos ei ole rakastunut. =) Hassu periaatteen mies siis.
Lisäksi oli hieman ujo tekemään aloitetta naisen suhteen, vaikka muuten sosiaalinen onkin.
Noh, minua tämä kaikki epäilytti mutta onneksi uskalsin kokeilla, osoittautui loistovalinnaksi.
Minun poikani on jo 28-vuotias eikä minun tietääkseni ole vielä seurustellut ainakaan pidempiä aikoja. Koko suku on huolissaan asiasta ja naljailee minulle ja kai pojallekin aina silloin tällöin. Itse en ole huolissani. Erosimme lapsen isän kanssa hänen ollessaan 5-vuotias minun vaikeiden sairauksieni takia. Ainakin jonkinlainen suide isään pojalla on vieläkin tallella.. Olemme viettäneet pojan (siis nyt jo mies) kanssa kaksin rauhallista elämää. Poika on aina opiskellut ahkerasti, välillä ollut töissäkin. mutta nyt hän opiskelee viimeistä vuotta sähköinsinööriksi hyvällä menestyksellä. Hän kävi lukiota poikavaltaisella luokalla,kävi välissä armeijan meni sen jälkeen ammattikoulun sähköasentajalinjalle, oli töissä sähköasentajana, mutta halusi esimestehtäviin ja pyrki ammattikorkeakouluun. Hän harrastaa urheilua ja hänellä on paljon ystäviä, jotka ovat usein käyneet meilläkin. Alkoholista hän ei välitä eikä tupakoi. Ongelmana on , että hänen kaikissa työ- ja opiskelupaikoissaan ja hänen oppiasasuntolassakin on vain miehiä, ihan satunnaisesti on joitain naisia, mutta ei niihinkään ehdi työn ohessa tutustua, nyt kesätyössä hänellä on lähes 100 km:n työmatka. Opinnot vievät n iin paljon aikaa, ettei kapakoissa ehdi pyöriä. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että hän ei ole mikään luuseri, vaan oikein kunnon mies. Kun vuoden päästä on sähköasentajan paperit käsissä ja työpaikka tiedossa, kyllä naisia pyörii ympärillä. Nyt on tärkeintä opiskelu. Suutun sukulaisille, kun he naljailevat hänelle. Minusta moni avioliitto on solmittu siksi, että naljailu loppuisi. On parempi, että muut asiat ovat kunnossa, ennenkuin solmii avioliiton ja alkaa tehdä lapsia. Mutta jos löytää jo nuorena sipivan kumppanin, sekin on hyvä vaihtoehto. Mutta ei ainoa oikea.