miten käy kun mies yksin ruokaostoksilla?
tiedän toki että joissain perheissä mies huolehtii ostokset. Mutta entäs teillä joilla se päävastuu ostoksista on vaimoilla? Mitä huvittavaa/ ärsyttävää/katastrofaalista tapahtuu kun siippanne lähtee ostoksille?
Osaako laatia listan itse? Osaako lukea sinun kirjoittamaasi listaa? Vai tuleeko viikonlopun tarpeiksi sikspäkki ja salmiakkia?
Kommentit (25)
Toisaalta joskus hänellä on kauppakassissa jotain ihme ulkomaista tuotetta jonka sai puolet halvemmalla ja on suoraan sanottuna paskan makuista.
Ja meillä käydään AINA listan kanssa kaupassa!!!
lapsia päiväunille, soittaa se ainakin 3 kertaa ja kysyy esim. Missä täälä on ne vehnäjauhot? vaikka tarkka lappu määrineen on mukana ei yleensä ilman vähintään yhtä puhelua selvitä. Ärsyttää sillä lapset tietysti herää jokaiseen soittoon. Sit kaupasta tultuaan se ihmettelee miks oon niin kiukkuinen kun oon saanut olla ihan rauhassa yksin, kun lapsetkin nukkuu...
ja jos ei yhdessä käydä niin sit käyn minä.
Joskus olen unohtanut jotain ja soitan miehelle et mitä tuo siis jonkun yhden tuotteen ja se kyllä vielä onnistuu hyvin (ostaa vielä sen halvimmankin) mutta jos sattuu olemaan useampi asia haettavana niin joku jää varmasti, tosin jää usein itseltäkin.
Mut ei tulis mieleenkään ilmottaa et teen tänään makaronilaatikkoa, tuo tarvittavat aineet - ihan siks ku itse teen niin muistan mitä tarvin, mut en oleta miehen niitä muistavan.
Osaa siis ostaa kaiken tarvittavan. Minä en välttämättä hänen ostoksistaan saisi mitään aikaiseksi, niin erilaisia ruokia me teemme. Minä pidän mieheni valmistamista ruuista ja mieheni minun valmistamistani =)
Ainoa, josta ehkä valitan on se, että mieheni ostaa todella suolaisia ruokia ja aineksia.
osaa ostaa vaikkapa ainekset makaroonilaatikkoon mutta, jos pitää tuoda esim. välipaloja niin ei onnistu tai, no määrät on huvittavia/ärsyttäviä. Liikaa tai liian vähän, tyyliin nelihenkiselle perheelle 2 jugurttia. Parhaiten se käy niin että, kirjoitan sen kauppalistan määrineen. Ja aina sen on ostettava uusin vene- tai autolehti.