Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parasta mitä naiselle voi tapahtua on saada oma pieni poika

Vierailija
17.05.2012 |

Itse toivoin raskausaikana tyttöä, kun itse naisena pojat tuntuivat vierailta. Sain pojan ja toivon että kaikki voisivat kokea pienen pojan äitiyden. Ovat niin ihania, suloisia ja rakastavat äitiä ehdoitta! Tytöt ovat myös ihania ja odotankin nyt tyttöä. Mutta on tuo pikkumies sellainen sydäntenmurskaaja etten koskaan uskonut näin rakastuvsni.

Tämä viesti oli ylistys pienille pojille.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti - uskotteko todella, että on olemassa kahdenlaisia lapsia - toiset elävät "poikien maailmassa" ja toiset taas "tyttöjen maailmassa"?!

Kyllä itselleni on entisenä lapsena ja nykyisenä äitinä ollut hienoin oivallus, että loppujen lopuksi jokaisella lapsella on hieman oma maailmansa. Jokainen on yksilö, ainutkertainen ja erilainen.

Vierailija
2/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väitän että ihan yhtä ihanaa oli saada tyttö :)ei siis pojan saanit parasta ole...parasta on lapsen saanti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ylistän ihan kaikkia lapsia merkistä huolimatta!

t. 2 tyttöä ja 1 poika

Vierailija
4/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isompina oikeita äitin kultia.

Vierailija
5/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymän. Meillä ainakin mies on ihan tyttärensä pauloissa ja pitää tyttöä kuin kukkaa kämmenellä :D poikakin meillä on ja rakas hän myös!

Vierailija
6/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikin vaan kiva ylistys, ei tyttöjen dissausta millään muotoa. Mukava viesti, ja varmasti tytöstäsikin tulee samanlainen hurmuri :)

Vierailija
7/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla 2 tyttöä ja 1 poika.

mä ylistän ihan kaikkia lapsia merkistä huolimatta!

t. 2 tyttöä ja 1 poika

Vierailija
8/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi silloin kun pitää saada rahaa ja ruokaa nenän eteen.

Vierailija
9/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennessä ole äidistämme huolehtineet :( rahaa käyvät hakemassa mutta muuten eivät hänestä piittaa...

Vierailija
10/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tajuan, mitä hän tarkoitti, ja olen samaa mieltä. Oma pieni poika avaa samalla oven myös poikien maailmaan, joka ehkä tuntui hyvinkin vieraalta ja vähemmä kiinnostavalta kuin silloin kun itse oli pieni tyttö. Se on rikkaus ja etuoikeus.

Vierailija
11/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vois kuvitella et toisen saaminen olis ollut parempaa kuin toisen

Vierailija
12/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isästä tietysti.

Vierailija
13/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain että miksi juuri poikalapsen saanti olisi parasta. On toki ihan luonnollista että ap on poikansa lumoissa mutta enpä menisi väittämään että kaikkien naisten tulisi saada nimenomaan poikalapsi...miksi ihmeessä pitäisi? Ei ne pojat sen kummempia ole kuin tytötkään :D

niin ja mullakin on molempia ja toki on rikkaus että on molempia...

Vierailija
14/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaisen saaminen on ollut elämäni huippuhetkiä, kaikki ovat olleet yhtä ihania vauvoja ja jokaisen kehitystä on aivan mahtavaa saada seurata. kai jokainen vanhempi pitää omaa lastaan kaikkein ihanimpana ja maailman ihmeellisimpänä olentona, oli se sitten tyttö tai poika. kun tyttösi syntyy, huomaat että rakastut häneen aivan yhtä lujaa!

Vierailija
15/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidistään puoliksikaan niin hyvin kuin siskonsa.Kyllä niistä pojista useimmiten kasvaa vähän itsekkäämpiä ja välinpitämättömämpiä. Toivottavasti mun ihana poikani olisi poikkeus.

Vierailija
16/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ONNEKSI saimme terveen ihanan kauniin suloisen täydellisen tytön.. :) Lapsi jää tod.näk. ainoakseni, joten olisin ollut murtunut jos olisin saanut pojan. Mutta jos nyt kuitenkin vielä saamme toisen (miehelle kolmas) lapsen niin silloin saa tulla kumpi vaan kunhan on terve. :)

Vierailija
17/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä heidän syntymänsä on ollut ihan parasta elämässäni :) en voisi kuvitellakaan poikalasta heidän tilalleen. Tämän lisäksi voisin toki pojankin ottaa...

Vierailija
18/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tulisi mieleenkään laittaa lapsia tuollaiseen arvojärjestykseen.

Vierailija
19/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö nyt 9v ja maailman rakkain ihminen minulle eikä enempää lapsia tule. Luojan kiitos sain juuri tämän lapsen, ihanan tyttären jonka kanssa jakaa kaiken!

Vierailija
20/44 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkitsisin tuon enemmänkin niin, että suurin onnesi on ollut saada lapsi.