Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän aamut menee vapaapäivinä, rehellisesti?

Vierailija
17.05.2012 |

Heitän äkkiä jonkinlaisen aamiaisen lapsille pöytään. Sitten laitan lastenohjelmat päälle ja toivon että lapsia kiinnostaa ne mahdollisimman pitkään. Itse kaadun välittömästi sohvalle ja torkun siinä n. klo 11 asti. Sitten keitän pannullisen kahvia ja yritän herätä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten silloin nousee vanhemmatkin, välillä jompi kumpi jää nukkumaan..useimmiten mies. Syödään aamupala ja kun aamun pikkukakkonen alkaa niin lapset saavat sitä sen noin tunnin katsoa, itse luen lehden kaikessa rauhassa ja juon teetä. Kun telkka menee ysiltä kiinni niin lapset leikkivät omiaan, kymmenen jälkeen lähdetään kauppaan tai ulos mitä nyt milloinkin.

Vierailija
22/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupalaa ja kotona pyörimistä, jos on hyvä sää niin ulos ysin jälkeen... talvella on ollut vähän laiskempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-muksu herää vaihtelevasti 7.30-9.30

- jos herää aikaisin, jompi kumpi vanhemmista käy lataamassa dvd:n ja muksu saa naposteltavaa (pähkinöitä tms) ja vanhemmat takas sänkyyn (joko nukkuun tai sitten peittoa heiluttamaan)

-kun mies jaksaa, niin nousee keittämään kahvia

-aamupala koko porukalle yhdessä jokus 10 maissa

-muksulle muumeja ja vanhemmille extrakuppi kaffetta ja sanomalehti sänkyyn

-mies kyllästyy loikoiluun ensin ja lähtee päivän puuhiin

-minulle suihku ja vaatetus (kello on tässä kohtaa jotain 11-12), tässä kohtaa mä varsinaiesti alan olla vasta hereillä :)

Vierailija
24/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksivuotias herää seiskalta kuin nakutettuna, kolmevuotias vaihtelevasti 0610-0730. Aamupuurot, pesut ym, lasten syöttämisen jälkeen syön itse. Vapaapäivinä mies saattaa myös hoitaa lasten aamupuurot, kun itse rentoudun suihkussa. Mutta kumpikaan meistä vanhemmista ei koskaan nuku pitkään, koska lapset pitävät niin kovaa meteliä, ettei pienessä asunnossa kerta kaikkiaan saa nukuttua, kun he ovat hereillä. Kymmenen maissa toinen vanhemmista lähtee ulkoiluttamaan 3v:tä ja 1v menee ekoille unilleen.

Vierailija
25/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset heräävät 8.30

Ottavat itse jogurtit ja katsovat lastenohjelmia tai leikkivät

Me vanhemmat heräämme 10

Syömme brunssia yhdessä 11

Puemme päivävaatteet 12

Loppupäivän käydään ulkoilemassa, laitetaan ruokaa yhdessä, tavataan ystäviä jne.

Lapset 5, 7 ja 11 v.

Vierailija
26/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina suunnilleen klo:6.00- 6.15. Koiran kanssa ulos. Kahvia tippumaan ja lapsille aamupala.Lapset kattelee lastenohjelmat ja minä olen hetken koneella ja sit normi päiväaskareet.

Vierailija
27/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan nukkua aamulla kymmeneen. Lapset heräävät about yhdeksältä, puuhailevat huoneissaan.

Kun herään miehen kanssa, teemme ison aamupalan ja luemme lehden.

Vierailija
28/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herään klo 7-8 maissa, teen aamupalaa/mies tekee. Lapset lähtee ulos 9 maissa, mä siivoilen (jos lauantai) tai valmistelen ruokia tms. Tai sitten lähdemme lapsen harkkoihin/turnaukseen (esim. klo 7)

Menen aikaisin nukkumaan ja olen ihan valmis tuohon aikaan heräämään. Joskus otan päikkärit sitten iltapäivästä

Vierailija
29/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen saa nukkua, lukea tai múuten vain olla rauhssa klo 10:een asti, sen jälkeen molemmat ovat hereillä ja mä alan valmistella lounasta miehen katsoessa lspien perään.

Vierailija
30/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon kahvia ja luen paperi hesaria kauan ja hartaasti

Vierailija
31/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään siinä 10 maissa. Syön aamupalan ja teetä. Surffaan netissä. Mies herää 12 aikaan tai jos on krapulassa niin nukkuu iltapäivään.

Niin ei ole lapsia.

Vierailija
32/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset (3 ja 6 v.) herää viimeistään 7.30. Eivät yleensä tule meitä ollenkaan herättämään. Pienemmällä on vielä yövaippa, mutta ottaa sen itse pois ja laittaa kalsarit. Lapset saattavat katsoa pikkukakkosta, mutta yleensä leikkivät kahdestaan. Viimeistään yhdeksältä lapset vaativat aamupalaa, mutta eivät sentään aina sitä joudu vaatimaan :) Mies nousee yleensä ensin.

Vierailija
33/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamaan aamupalan lapsille ja vaihtamaan kuivat nuorimmaiselle. Se kuka ensin ehtii keittää kahvit. Yleensä yhessä juodaan kahveeta ja luetaan lehteä.. Minä kylläkin lojun sängyssä pitempään..mies on reippaampi nousemaan ylös :)

Vierailija
34/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tänäänkin. Lapsi 2 v. heräsi n. 8 maissa, tv auki ja haki itelleen leipää (ilman voita kun ei pääse jääkapille itse :D). Itse nousin kympin maissa (toki välillä havahtuen) ja 12 aikaan päästään liikenteeseen (eli kahvin jälkeen). Ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän