ristisanoja osaavat: Kuvassa on arpakuutio. Siihen pitäisi keksiä sana jossa on neljä kirjainta
Kommentit (23)
onko se sana, mistä d tulee, varmasti oikein? Itse täyttelen paljon ristikoita ja aina on nopan kohdalla nelikirjaiminen ollut (suomenkielisissä ristikoissa) ollut arpa tai alea.
se vain sopisi kun toisinpäin kysytään kevyttä kirjaa. Oletin sen olevan Dekkarin, kun kerran tuosta sanasta on lopussa ari. Arpakuutiosta näkyy luvut (pisteet) yksi, viisi ja kolme.
ap
se vain sopisi kun toisinpäin kysytään kevyttä kirjaa. Oletin sen olevan Dekkarin, kun kerran tuosta sanasta on lopussa ari. Arpakuutiosta näkyy luvut (pisteet) yksi, viisi ja kolme.
ap
Dekkarin keveydestä voi olla montaa mieltä, mutta ainakaan yhtäkkiseltään en osaa sanoa mikä muu se voisi olla. Pystytkö sanomaan mitä ne muut kirjaimet kuution sanassa voisivat olla?
Pokkari on aika kevyttä lukemista...
2 ja 5 eiv¨ät voi olla yhtäaikaa kuvassa.. :D Mutta tämä oli ihan vain ohista.
Keksikää mulle vielä, että mitä edvard usein. Neljä kirjainta, joista kolmas saattaisi olla t.
ap
se dekkari on pokkari, ja noppa on arpa
Keksikää mulle vielä, että mitä edvard usein. Neljä kirjainta, joista kolmas saattaisi olla t.
ap
se dekkari on pokkari, ja noppa on arpa
2 ja 5 eiv¨ät voi olla yhtäaikaa kuvassa.. :D Mutta tämä oli ihan vain ohista.
Mutku siis 1, 3 ja 5,... Onhan se ihan oikein :)Muutenhan se vois olla joku höpö tai fipa.
ap
joten noppa on arpa
En ole ehdottanut mitään, mutta haluan pieniä aivopähkinöitä!
Hesan nainen ja kesäisiä on ongelma. Toisessa on neljä kirjainta ja ensimmäinen on e (tulee tuosta ehdottamastanne eetusta) ja kolmas r. toisessa seitseman kirjainta ensimmäinen e ja kolmas o. En siis ole edes varma, että kumpaan tulee Hesan nainen ja kumpaan tuo toinen.
"Liettymä 7 kirjainta" Kuudes kirjain on varmaankin m, koska kuvassa on myyränkolostaan ulos kurkistava Myyrä.
"Etelässä Suomea lämpimämmät" 7 kirjainta ensimmäinen kirjain i ja kolmas n-kirjain.
"Tukipuu korkeimmalla" 7 kirjainta ensimmäinen kirjain v ja kolmas n.
Olen siis ihan aloitteleva näissä ristisanoissa.
ap
En ole ehdottanut mitään, mutta haluan pieniä aivopähkinöitä!
niiden avulla selvitin muutaman lisäsanan ja liettymästä tuli maatuma. en ole kyllä koskaan maatumasta kuullut, mutta saa luvan olla.
lisäkysymyksiä sille joka haluaa auttaa:
"Tuppurainen", neljä kirjainta joista kolmas on i-kirjain;
"Mansea" 6 kirjainta ensimmäinen i-kirjain, viides m-kirjain.
"Tietoa" neljä kirjainta. Neljäs kirjain a-kirjain.
Sitten on kuva, josta neula menee kankaan läpi ja tulee myös pois. Tässä on neljä kirjainta.
ALLU Tuppurainen eli Rölli-peikko... :) Olisko sulla taas pieni kirjainvirhe siellä ristikossa?
Tamperetta on ainakin Irjala... Muita kaupunginosia: http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Tampereen_kaupunginosat
Tietoa: älyt...
Nappi: Oisko LÄPI?
joko "ilea" tai "alea" en muista kumpi