Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö teinityttösi, kasilla,

Vierailija
17.05.2012 |

koulun päättymistä juhlistamaan Hietsuun?

Mä en taida päästää, vaikka eipä tuo tyttö siitä tykkää. Mutta, kun sillä ei ole vielä mitään kokemusta juhlimisesta, hengailusta yms, eikä se tosiaan voi käsittää, että se meno siellä on silloin todella holtitonta ja järkyttävää...

Vai olenko liian tiukkis?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkin voisin sitten illalla joustaa, jos sitä pyydetään asiallisen kuuloisella puhelulla etukäteen. Mutta mulla on teini, joka EI ole pettänyt luottamusta alkon ja vastaavien asioiden kanssa. Sillä saa vapauksia kun kyttäytyy järkevästi...

Vierailija
42/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noutaja tulee klo 23, kaksin kappalein. Tästä selvät sävelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysillä pääsisi käymään, hakisin klo 23 ja olisi sovittu tietty treffipaikka.

Jollei se kelpaa, voi jäädä kotiinkin.

Vierailija
44/57 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopputuloksena olisin päästänyt ja hakenut hänet, mutta nyt tämä teini totesikin, ettei taida sittenkään lähteä; liikaa niitä känniläisiä paikalla.

Ihan hyvä lopputulos siis :)

ap

Vierailija
45/57 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli arkisin kotiintuloaika TASAN klo 21 tai tuli huudot. Viikonloppuisin sain olla klo 22 asti ja 17-vuotiaana pidempään, kun olin luotettavan poikaystävän seurassa.

Äitini oli todella tiukka, mutta silti ehdin oman osuuteni tuolla juoda teini-ikäisenä ja häslätä. Onneksi ei käynyt mitään kauhean pahaa muuta kuin muutamat tikit...

Omista kokemuksistani oppineena en todellakaan päästäisi yläasteikäistä rällästämään mihinkään. Siellä ne raiskaajat hietsussa vaanii humalapäisiä tyttölapsia.

Vierailija
46/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkin voisin sitten illalla joustaa, jos sitä pyydetään asiallisen kuuloisella puhelulla etukäteen. Mutta mulla on teini, joka EI ole pettänyt luottamusta alkon ja vastaavien asioiden kanssa. Sillä saa vapauksia kun käyttäytyy järkevästi...

Minä en saanut mitään vapauksia vaikka olin todella kypsä ja järkevä nuori. Samaan aikaan aivan holtittomasti käyttäytyvien teinien vanhemmat sallivat heille kaikenlaista, josta jouduin itse aina kieltäytymään tiukkisvanhempien vuoksi.

Lopulta päätin, että tällainen peli ei vetele ja järjestin asiani siten, että voin mennä minne itse halusin. Rakentelin peitetarinat ja valheet niin huolellisesti, ettei vanhemmilla ollut aavistustakaan, mitä lapsensa puuhasi selän takana.

Vanhempieni asenteen vuoksi opin siis erinomaiseksi huijariksi ja valehtelijaksi. Onneksi olen ymmärtänyt olla hyödyntämättä näitä taitojani perhepiirin ulkopuolella; kaikille muille ihmisille olen edelleen avoin ja rehellinen. Vahinko vain, että vanhempani menettivät kontaktin minuun, eivätkä siis enää tunne omaa lastaan. Aikuistuin heiltä salaa ja kehityksen päätteeksi, 18-vuotiaana, muutin yllättäen pois kotoa.

Päästä ihmeessä ap lapsesi ulos, jos hän erikseen lupaa kysyy eikä ole koskaan törttöillyt. Hän on luottamuksesi ansainnut. Pois haku klo 23 ennalta sovitusta paikasta (ja tuostakin ajasta voi tarvittaessa vielä joustaa, jos lapsi pyytää sitä hyvissä ajoin ja kuulostaa puhelimessa olevan kaikin puolin ok).

Vierailija
47/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä hakataan ja raiskataan niitäkin, jotka eivät ole juovuksissa, eikä siinä hommassakaan kellonaikoja katsella. Minä en päästäisi missään nimessä.

Vierailija
48/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on 15v, alaikäinen. Ei tarvita kuin jonkun tarjoama limsa, jossa tyrmäystippoja ja kas, tyttö pääsee eroon kaikkien reikien neitsyydestä samalla kertaa.

Siellä ollaan kännissä, hakataan, naidaan julkisesti, tapellaan, varastetaan tavaroita, syljetään päälle, puukotetaan jne. Miksi 15 v tytön pitäisi olla mukana?

Vierailija
49/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkin voisin sitten illalla joustaa, jos sitä pyydetään asiallisen kuuloisella puhelulla etukäteen. Mutta mulla on teini, joka EI ole pettänyt luottamusta alkon ja vastaavien asioiden kanssa. Sillä saa vapauksia kun käyttäytyy järkevästi...

Minä en saanut mitään vapauksia vaikka olin todella kypsä ja järkevä nuori. Samaan aikaan aivan holtittomasti käyttäytyvien teinien vanhemmat sallivat heille kaikenlaista, josta jouduin itse aina kieltäytymään tiukkisvanhempien vuoksi. Lopulta päätin, että tällainen peli ei vetele ja järjestin asiani siten, että voin mennä minne itse halusin. Rakentelin peitetarinat ja valheet niin huolellisesti, ettei vanhemmilla ollut aavistustakaan, mitä lapsensa puuhasi selän takana. Vanhempieni asenteen vuoksi opin siis erinomaiseksi huijariksi ja valehtelijaksi. Onneksi olen ymmärtänyt olla hyödyntämättä näitä taitojani perhepiirin ulkopuolella; kaikille muille ihmisille olen edelleen avoin ja rehellinen. Vahinko vain, että vanhempani menettivät kontaktin minuun, eivätkä siis enää tunne omaa lastaan. Aikuistuin heiltä salaa ja kehityksen päätteeksi, 18-vuotiaana, muutin yllättäen pois kotoa. Päästä ihmeessä ap lapsesi ulos, jos hän erikseen lupaa kysyy eikä ole koskaan törttöillyt. Hän on luottamuksesi ansainnut. Pois haku klo 23 ennalta sovitusta paikasta (ja tuostakin ajasta voi tarvittaessa vielä joustaa, jos lapsi pyytää sitä hyvissä ajoin ja kuulostaa puhelimessa olevan kaikin puolin ok).

Et ole ollut heidän luottamuksensa arvoinen. Toivon, että he saavat pysyä erossa sinusta elämänsä loppuun asti, valehtelijaa ei kukaan halua kuolinvuoteelleen.

Vierailija
50/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoo, että tyttö ei ole jäänyt kiinni alkosta tms. Voi hyvin olla etttä tyttöä alko-jutut eivät edes kiinnosta. Olen kuitenkin itse huomannut, että monet vanhemmat ovat ihan liian sinisilmäisiä nuortensa menemisistä.

Kun oma lapsi kun on toistuvasti jäänyt kiinni alkon käytöstä, olen joutunut laittamaan tiukat rajat ja seuraan myös suurennuslasilla tytön tekemisiä. Tässä yhteydessä on paljastunut paljon juttuja myös tytön kavereista. Aika hurjaa tuntuu olevan meno nuorilla nykyisin (taisi niin tosin olla jo kun itse olin nuori). Itse asiassa en tiedä yhtään nuorta tyttöni laajasta kaveripiiristä, joka ei olisi vähintään kokeillut alkoa. monet paljon enemmän. Ja kaikkien näiden vanhemmat ovat sitä mieltä, että heidän nuorensa ei juo, eivätkä usko vaikka siitä suoraan kertoo. Suurin osa näistä nuorista on ihan tavallisia, hyvin koulussa menestyviä ja tavallisista perheistä.

T. numero 19

Vierailija
51/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut siellä joten tiedän mitä se on. Siellä voi ihan hyvin joutua raiskatuksi tai hakatuksi sellainenkin joka ei käytä alkoa vaikka suurin osa siellä kyllä juo. Vaikea siellä on yhden olla juomatta. En todellakaan päästäisi. Uskon että tytär myöhemmin arvostaa tätä vaikka nyt voi harmittaa. On turvallisempiakin paikkoja ja tapoja juhlia.

Vierailija
52/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut siellä joten tiedän mitä se on. Siellä voi ihan hyvin joutua raiskatuksi tai hakatuksi sellainenkin joka ei käytä alkoa vaikka suurin osa siellä kyllä juo. Vaikea siellä on yhden olla juomatta. En todellakaan päästäisi. Uskon että tytär myöhemmin arvostaa tätä vaikka nyt voi harmittaa. On turvallisempiakin paikkoja ja tapoja juhlia.

Vierailija
53/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vanhempiasi harmittaa se, että ette ole yhteyksissä. Et ole ollut heidän luottamuksensa arvoinen. Toivon, että he saavat pysyä erossa sinusta elämänsä loppuun asti, valehtelijaa ei kukaan halua kuolinvuoteelleen.

Ehkä sinun kannattaa vielä harjoitella provojen kirjoittelua. Vai oletko itse näitä nipovanhempia, ja loukkaannuit noin kovasti siitä ajatuksesta että omia lähes aikuisia lapsiaan ei voikaan täydellisesti kontrolloida?

Ensinnäkin olen vanhempieni kanssa paljonkin tekemisissä; he vain eivät tunne minua ihmisenä kuten voisivat, koska jouduin pimittämään heiltä elämäni tärkeimpiä asioita 16-vuotiaasta eteenpäin. Toiseksi, kyllä heitä harmittaa. Itse ovat monesti tätä asiaa ääneen harmitelleet. En ole vieläkään kertonut suoraan, mistä kontaktin katkeaminen johtui. En tiedä olisiko siitä heille mitään hyötyä, vai koskisiko heihin vain enemmän. Välimme ovat muuten ihan hyvät, ja pidän vanhemmistani paljon tuosta tapahtuneesta huolimatta.

Kolmanneksi, olen ollut paljon enemmän luottamuksen arvoinen kuin melkein kukaan muu sen ikäisenä. Täysin vailla valvontaakin olen näet aina pitänyt itsestäni huolen, en ole koskaan törttöillyt enkä muutaman kokeilun jälkeen edes juonut (kokeilut hoidin turvallisessa ympäristössä, pienessä porukassa parhaiden tyttökaverien kesken).

Sanoisin ennemmin, että vanhemmat eivät luottaneet minuun sen arvoisesti, mitä olisin ansainnut, mistä seurasi sitten nämä valehtelut ja salailut.

En ole katkera, koska uskalsin onneksi kuitenkin elää elämääni. Jos olisin jäänyt neljän seinän sisään, kuten he toivoivat, katkeruus olisi nyt varmasti ongelmanani.

Vierailija
54/57 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on lähes selvää että nuori juo siellä, mutta tekisin selväksi että jos tulee änkyräkännissä kotiin niin oli viimeinen kerta.

On tuo kasiluokkalaiselle iso tapahtuma.

Vierailija
55/57 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä olisi vastauksenne tänään ?

Vierailija
56/57 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te itekin kyrv.n perässä,ku mies pittää olla ,vaikka se pettäs.

Vierailija
57/57 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sittenhän voisi miettiä. Jos on kiltti tyttö, niin ei vättämättä tule kännissä poliisien kyydillä kotiin.

Jos ei nuorena elä niin ei koskaan, sitä paitsi virheistä oppii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi