2 lasta imettänyt ja rintani ovat oikeasti ihanammat kuin koskaan!
Ovat nyt C-kuppia (ennen raskauksia olivat B-kupit), ihanan terhakat ja ei roiku. Lapset ovat nyt 4v ja 7kk.
Imetyksen lopetin lopullisesti tuossa 2 viikkoa sitten (lopetin vähitellen, niin että lopuksi imetin vain 1x/pv.) ja aina vain paremmaksi rinnat muuttuvat. Ovat nyt "vetäytyneet", kun maidontulo loppunut ja eivät todellakaan roiku, jota pelkäsin.
Ihanat ovat!
Kommentit (7)
ihanat rinnat.
Onnittelut siitä, että olet rintoihisi tyytyväinen. :) Monet naiset eivät ole.
Ihan vielä en sinuna hurraisi.
Tosin jos sulla on myös paino noussut niin voi olla että rinnat jäävätkin isommiksi, rasvaahan ne pääosin on.
Ihan vielä en sinuna hurraisi.
Tosin jos sulla on myös paino noussut niin voi olla että rinnat jäävätkin isommiksi, rasvaahan ne pääosin on.
...rintojen koostumus vaihtelee suuresti.Osalla naisista rintarauhasta on runsaasti ja siksi esim. kaikilla rinnat ei muutu esim. laihdutuksen vuoksi.Osalla taas rasvaa on runsaammin kuin rintarauhasta joten koko heittelee painon mukaan.
t.kosmetologi =)
Ja olin tosi tyytyväinen rintoihini, pulleat C-kupit, ennen raskauksia oli pystyt ketunnokka B-kupit. Nyt sitten kun olen laihduttanut, en enää pidäkkään rinnoistani :( tyhjät pussit... mutta en minä valita, ovat semmoiset kuin ovat!
Eli imetys ei "pilannut" rintojani, vaan laihdutus!
sama, kun ennen raskautta :) Ja tosiaan eivät menneet piloille 1. imetyksen jälkeenkään. Kuva löytyy tissiketjusta :D Tosin kuva otettu, kun vielä imetin. Mutta eipä nämä siitä ole pahemmaki menneet, vähän pienentyneet, joka siis hyvä asia.
-ap-
Mulla on pienet ja sen malliset rinnat, etteivät varmaan kovin helposti ala roikkua, mutta ovat kyllä tosi pehmeät nyt... Imettämistä takana 8 kk. Toivon parasta, pelkään pahinta.