Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hoitaa yhtä paljon lapsia kuin minäkin, kysyttävää?

Vierailija
16.05.2012 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen "mieheen", joka ei välitä kuin rassata autoja? Säälittävää. Eikä se ole edes miehekästä, se on nahjusmaista. Miehisyyttä on nimenomaan se, että hoitaa kotia ja lapsia.

Vierailija
22/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sääliä mun miestä. Hän on hyvin tyytyväinen elämäänsä, kun huomaa miten paljon lapset häntä rakastaa ja arvostaa isän kanssa vietettyä aikaa. Sellainen puuhastelu on hyvää vastapainoa muiden hommien ohella. (Just oli muuten joku haastattelu, jossa kuolevat ihmiset kertoi mitä katuivat elämässä, niin kyllä miehillä nous siinä listassa esiin se, ettei arvostanut tarpeeksi perheenkeskeistä aikaa!)

Ja miksikä niitä lapsia hankkimaankaan, jos ei niiden kanssa halua aikaansa viettää? Lisäksi tässä on se hyvä puoli, että kumpikin meistä osaa arvostaa sitä mitä toinen tekee, kun olemme kumpikin olleet siinä "toisen asemassa." Lujittaa avioliittoa! Suosittelen rohkeasti kokeilemaan! :)

Terveisin AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siihen on sitten syynä, että naiset ottavat itselleen epämiehekkään miehen. Näitä nykypäivän outouksia. Kyllä minut on kasvatettu kunnolla ja opetettu miehen ja naisen rooli. Miehen pitää olla raavas, pitkä ja miehekäs, eikä normaali mies tee naisellisia asioita. Näin se vaan on.

Vierailija
24/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siihen on sitten syynä, että naiset ottavat itselleen epämiehekkään miehen. Näitä nykypäivän outouksia. Kyllä minut on kasvatettu kunnolla ja opetettu miehen ja naisen rooli. Miehen pitää olla raavas, pitkä ja miehekäs, eikä normaali mies tee naisellisia asioita. Näin se vaan on.

täytyy sanoa, että paska isä oli. Kadehdin ystävääni, jolla oli isä, joka osallistui kasvatukseen ja kodin hoitamiseen. Heillä vieläkin lämpimät välit. Oma isäni vieläkin surkuttelee, kun oli huono isä.

Se nimenomaan on miehekästä, että mies ottaa vastuun kodista ja omista lapsistaan.

Kakarasovinistipelle on sellainen "mies" joka ei viitsi/halua hoitaa lapsiaan. Säälittävää.

Vierailija
25/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epänormaali, joka ei halua lapsiansa kasvattaa. Lapsella oikeus äitiin JA isään. Miksi tehdä lapsia sellaisen kanssa, joka ei niitä edes halua hoitaa ja kasvattaa? Ihmettelen.

Meillä minä ja mies teemme kaikkea, mies hoitaa lapsia, tai minä hoidan lapsia, minä voin vaihtaa renkaat, tai mies vaihtaa, minä voin tiskata, tai mies voi tiskata.

Meille perhe on yhteinen asia. Pöyristyttävää, että jotkut perustavat perheen sillä ajatuksella, että nainen tekee kaiken, ja mies kökkii machona autotallissa :D

Vierailija
26/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin naisen vastuu ja työ kasvattaa lapset. Siihen pitää olla valmis, jos hankkii lapsia. Näin äiti näyttää tyttärilleen esimerkkiä. Isän taas tulee näyttää pojilleen kuinka miehekkään aikuisen miehen tulee käyttäytyä. Vaara on siis siinä, että pojista tulee epämiehekkäitä isona, mikäli isä ei ole miehekäs.

Vierailija
27/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu nykyään mun mielestä se että molemmat aikuiset osallistuu myös lasten kanssa olemiseen ja kodinhoitoon. Sit jos jollekin ukkelille ei se käy niin ei tarvii hankkia lapsia. Tai sit voi muuttaa afrikkaan johonkin alkuasukasheimoon missä naiset hoitaa lapset ja miehet metsästyksen, jos sitä kerran kaipaa!

Vierailija
28/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin naisen vastuu ja työ kasvattaa lapset. Siihen pitää olla valmis, jos hankkii lapsia. Näin äiti näyttää tyttärilleen esimerkkiä. Isän taas tulee näyttää pojilleen kuinka miehekkään aikuisen miehen tulee käyttäytyä. Vaara on siis siinä, että pojista tulee epämiehekkäitä isona, mikäli isä ei ole miehekäs.

Vierailija
29/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa.

Vierailija
30/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheessä. Lapsen etu on se, että hänellä on osallistuva äiti ja isä. Lapsi tarvitsee molempia vanhempiaan, hänen etunsa on, että häntä hoitavat molemmat, sekä äiti että isä.

Vastuun ottaminen on miehekästä. Hellyys ja huolenpito on miehekästä.

Sovinismia ja pelkuruutta se, ettei kykene ja/tai halua hoitaa omia lapsiaan.

Vierailija
31/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehesi hoitovapaalla? Meillä oli molemmista reilun vuoden, itse olin vähän kauemmin.

Vierailija
32/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska "miehesi" on joko a) tunnekylmä tai b) niin laiska ettei osaa/jaksa hoitaa omia lapsiaan. Oksettavaa.

Vierailija
33/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hoitaa luultavasti enemmän kuin minä. Meillä mies hoisi suurimmaksi osaksi myös yösyötöt heti kun oli imetys loppunut ja imettäessänikin hän oli se joka nosti vauvan syömään ja röyhtyytti ja laittoi takaisin nukkumaan.

Mulla on ihana mies ja hän on maailman paras isä. :)

Vierailija
34/34 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehesi hoitovapaalla? Meillä oli molemmista reilun vuoden, itse olin vähän kauemmin.

on ollut myös hoitovapaallakin. :)

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme