Miksei Marttiina osaa poistaa viiksiään? Nykyään joka kuvassa tummat haivenet.
Kommentit (21)
Huuliin lisätty täyte aiheuttanut ihme varjon ylähuulen päälle, ja näyttää aivan viiksiltä.
Ihmettelen vain, miksei niitä poisteta millään kuvankäsittelyohjelmassa, siis niistä ns. virallisista kuvista.
Näyttää nimittäin täysin samanlaiselta ylähuulelta kuin mun viikset, ilman vahausta. Enkä todellakaan voisi näyttäytyä ihmisten ilmoilla ilman vahattua ylähuulta. :/
Eihä siihen mene kuin se 5min kerran viikossa...
Martina on luonnostaan hirmu vaalea eikä sillä viikset kasva vaan toi duckface luo sellaisen illuusion kun siihen päälle tulee solarium,ruiskurusketus,aito rusketus ja liian paksu meikki.
siihen ylähuulen päälle sellaisen varjoefektin. :/
Googlataa kuvia siitä, ennen huulien laittoa ei "viiksiä", ja täytteen jälkeen sai viikset. ;D
Pumpatut huulet ja Virossa fixatut hampaat eivät ilmeisesti sovi fysiologisesti Martinan omiin nahkoihin.
Toi huulihaiven-efekti voi tulla muuten myös auringon aiheuttamista maksaläiskistä jne tummentumista...
Haha kateelliset täällä haukkuu Martinaa ! Onneksi ap:lla ei varmastikkaan löydy karvoja mistään :)
Haha kateelliset täällä haukkuu Martinaa ! Onneksi ap:lla ei varmastikkaan löydy karvoja mistään :)
En kyllä itse pitäis isoimpana kuvana tuota jossa renkula suun ympärillä :D
ja juu, on mullakin karvoja, mut ei viiksiä, joten ei tarvi kadehtia!
menkää vaikka pesemään pyykkiä tai nalkuttamaan miehellenne :)Minun mielestä Martina on kaunis!
mutta on sillä silti ne viikset.Se kai oli pointti.
:)Minun mielestä Martina on kaunis!
taitaa nyt taas olla vaan Martiinan haukkuminen. vai miksi muuten tämän tyylisiä kysymyksiä: Eikö ole jo varaa laseriin?
Onko se isä latino?
mutta on sillä silti ne viikset.Se kai oli pointti.
:)Minun mielestä Martina on kaunis!
ja siis viikset on ilmestyny nyt yhtäkkiä (vaikka kaiketi aina ollut, kun on luonnostaan tumma)?
Onko Martinalla muuten yhä se punainen tukka, sopi yllättävän hyvin!
jos muuten on tarkka ulkonäöstään niin ihme, ettei tuollaiset viikset häiritse.
taitaa nyt taas olla vaan Martiinan haukkuminen. vai miksi muuten tämän tyylisiä kysymyksiä: Eikö ole jo varaa laseriin?
Onko se isä latino?
pigmenttiviikset. Sitä kun ei laser poista.
Sama ongelma täälläkin.
Martina on kertonut jossain haastattelussa että hänelle tuli pigmenttihäiriö kasvoihin ensimmöisessä raskaudessa.
Niin olisi kuin Frieda Kahlo.
pigmenttiviikset. Sitä kun ei laser poista.
Sama ongelma täälläkin.
Martina on kertonut jossain haastattelussa että hänelle tuli pigmenttihäiriö kasvoihin ensimmöisessä raskaudessa.
Mulla se näyttää tummalta, vaikka kuinka tarkkaan olisi vahattu kaikki karvat pois. Eipä näin vanhemmiten sitten enää ole motivaatiota vahaamiseen riittänyt, kun ei sillä saa viiksetöntä näkymää kuitenkaan.
Enkä ole saanut selkoa mistä se johtuu. Ylähuulen muoto on kai jotenkin sellainen, että siinä on sellainen poikittainen painauma, joka saa aikaan viiksiltä näyttävän varjon.
Eli kun itselläkin on sellainen, niin ei herätä martinojen viikset ihmetystä. Ja mulla ei ole mitään muotoiltuja huulia, vaan ihan luonnollisen laihat huulet.
Mulla se näyttää tummalta, vaikka kuinka tarkkaan olisi vahattu kaikki karvat pois. Eipä näin vanhemmiten sitten enää ole motivaatiota vahaamiseen riittänyt, kun ei sillä saa viiksetöntä näkymää kuitenkaan.
Enkä ole saanut selkoa mistä se johtuu. Ylähuulen muoto on kai jotenkin sellainen, että siinä on sellainen poikittainen painauma, joka saa aikaan viiksiltä näyttävän varjon.
Eli kun itselläkin on sellainen, niin ei herätä martinojen viikset ihmetystä. Ja mulla ei ole mitään muotoiltuja huulia, vaan ihan luonnollisen laihat huulet.
Itse oon ollut siinä luulossa, että Martina ei poista ylähuulenkarvoitustaan raskauden takia.
sammoo olen miettinnynnä