Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku haluaa asua marjaniemessä?!

Vierailija
16.05.2012 |

Ajelee sinne katumaasturillaan ja kurvaa talonsa pihaan. Siinä matkalla ohitta kaikki köyhät, jotka käytännössä saartaa marjaniemen. Ihan oksettavan elitistinen pikku maailma! Ja sitten jännitetään ettei oma kullannuppu vaan joudu johon paikalliseen kouluun kaikkien ympäröivien sosiaalitapausten kanssa. Kyllä hyvät alueet on ihan jees, mutta marjaniemi on kuin joku vitsi. Ihan oikeesti, miten kukaan voi nauttia omasta luxuksestaan kun näkee ankeutta aina matkalla kotiinsa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

(Vaikken kyllä tiedä yhtään missä kaupungissakaan nyt liikutaan)

Vierailija
2/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten jotkut haluaa asua jossain Sointulassa.

Tai Eerolassa. Niin.

Mieluummin muuttaisin vaikka Toijalaan, ihan mihin vaan sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaaahahaahahaaa! :D

Vierailija
4/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikein ymmärrä mitä kurjuutta tarkoitat?

Kurvaan suoraan kehä ykköseltä Marjaniemeen ja pian olen omassa pihassa. Missä kohtaa sitä kurjuutta on? Yleinen uimaranta tosin aika lähellä, mutta jää rinteen alle niin ei sinnekään näe.

Että hyvin on pärjäilty, ei kurjuutta näkökentässä :-)

Vierailija
5/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. idän slummit ympärillä. Ikävää lapsille kun pitää olla erikseen naapurikaverit ja koulukaverit. Tuskin kukaan marjaniemeläinen pistää lapsiaan itiksen paskakouluihin.

Vierailija
6/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jo eläkkeellä. Autoa heillä ei ole koskaan ollut. Marjaniemessä sitä ei tarvitse, kun metroasemalle on lyhyt kävelymatka.

En oikein ymmärrä, mistä luksuksesta puhut. No, tontti on kohtuullisen iso nykyisiin kaupunkiomakotitalotontteihin verrattuna, mutta toisaalta talo on yli 50 vuotta vanha ja siellä vieraillessa haisee selvästi home. (Pariskunnalle se ei kuitenkaan tunnu tuottavan ongelmia.) WC- ja kylpyhuonetilat ovat tosi vanhanaikaiset. Kyllä moni duunariperhe asuu selvästi ylellisemmissä omakotitaloissa ainakin pääkaupunkiseudun ulkopuolella.

En myöskään oikein ymmärrä, mitä kurjuutta ympärillä näkyy, ellei sitten pidä kerrostalossa asumista täytenä kurjuutena.

Vierailija
7/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi niin paljon rahaa... ehkä. Koska olen Roihuvuoresta kotoisin ja olen aina nauttinut marjiksessa kävelystä. Mutta ymmärrän pointin, vaikken ympäröiviä alueita slummina pidäkään. Espoosta Itiksessä käyneenä olen todennut, että en kyllä halua siellä lapsiani kasvattaa, vaikka toisaalta kaipaankin sitä monimuotoisuutta. Kavereiden teini-ikäisissä, jotka ovat kasvaneet eri alueilla vaan huomaa selvästi eroa, vaikka vanhempien kasvatusperiaatteet ja tavat ovat hyvin samanlaisia. Pakko pistää se ero ympäristön piikkiin.