Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit! Miten saatte syötyä jäätelön rauhassa ja ihan itse?

Vierailija
16.05.2012 |

En vaan tajua, miten se onnistuu. Olen jo kaksi vuotta yrittänyt syödä jäätelön kuten söinn ennen kuin sain lapset: rauhassa nautiskellen, itse alusta loppuun. Ei vaan onnistu. Koska lapsilla (3, 1) pitää olla omat jäätelöt, pompin sekunnin välein pyyhkimässä housuja ja suuta, kieltämässä ettei saa lähteä pöydästä jne. Ja kun alan syödä sitä omaa jäätelöä, on muksut jonossa vonkumassa siitä maistiaisia.

Pitääkö mun oikeasti mennä jonnekin piiloon syömään? Ja minne? Pyykkitupaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilen enemmänkin niistä ajoista, että saisi joskus taas käydä vessassa niin, että voin sulkea oven perässä. Tai jos ei nyt ihan siihen vielä päästä niin haaveilen, että pääsisin käymään vessassa tunnin sisällä siittä kun huomaan että on vessahätä.

Vierailija
22/25 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et anna, lopettavat ajallaan. Sanot, että he söivät jo omansa ja tämä jäätelö on sinun. Tulevaisuudessakin pitää oppia, että kaikkea haluamaansa ei voi saada.

Eihän koirienkaan anneta kerjätä kun muut syövät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset syövät omansa. En ole ikinä ymmärtänyt, että tässäkin voi piillä joku ongelma. Lapsille ei tietenkään anneta maistiaisia mistään ruuastani tai juomastani, eivät ole älynneet pyytää enkä minä tarjota.

Vierailija
24/25 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin:

1. laita jäätelö kahvimukiin. lapset ei kiinnitä siihen huomiota

2. laita jäätelö kulhoon ja keittiön kaappiin. syö kaapin ovi auki ja jos lapsi tulee huoneeseen, laitat vaan kaapin oven kiinni ja huijaat lapsen menemään takaisin leikkeihinsä.

jos taas annat jätskiä lapsillekin niin sanot vaan, et äidin pylly ei nouse ennekö äidin jäätelö on syöty piste. ja kun olet syönyt, sitten voit pyyhkiä ja ottaa sottaisia vaatteita pois ja pestä naamoja ja käsiä.

näin helppoa. 4:n lapsen äidin mielestä ainakin :)

Vierailija
25/25 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei pienten lasten äidit: MITEN te oikein onnistutte nukkumaan rauhassa pitkään aamulla? Entä miten saatte rauhassa katsoa lempisarjaanne kun huvittaa? Entäpä miten ihmeessä takaatte itsellenne joka aamu kiireettömän aamukahvihetken? Jotkut asiat nyt vaan ei kuulu pienen lapsen äidin elämään. Aikansa kutakin sano...

täällä kolmen lapsen äiti joka saa kyllä syödä jääätelönsä rauhassa. ai mitenkö?

olemalla hieman itsekäs ja syö sen vaan yksin. helppoa :)q

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi