Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu?

Vierailija
16.05.2012 |

Ollaan oltu miehen kanssa jo pitkään yhdessä ja lapsiakin on. Olen aina ollut innokas jakamaan asioitani mieheni kanssa ja kuulemaan myös hänen tekemisistään. Tuntuu silti, että olen aina ollut aloitteentekijä meidän suhteessamme ja minä olen ollut se, joka järjestää yhteistä aikaa ja juttutuokioita.

Olen pikkuhiljaa kyllästynyt tilanteeseen enkä enää jaksaisi kertoa asioistani miehelleni. En selittele tekemisiäni hänelle tai edes odota yhteistä tekemistä. Tunnen oloni yksinäiseksi hänen kanssaan. Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaan vaan niinkään kaipaa sellaista arkisten asioiden jakamista ja puhetta yhtä paljon kuin sinä. Monet miehet on sellaisia, että riittää tasainen arki eikä puhettakaan niin kauheasti tarvita. Meillä on molemmat samanlaisia jörriköitä :D

Vierailija
2/2 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se parisuhde jossain välissä muuttuu. Teillä on nyt erillistymis kausi, missä kokeilette omia siipiänne ja olette erillään. Vielä jonain kauniina päivänä saatatte päästä seuraavaan vaiheeseen jossa lähennytte taas vaikka molemmilla on omat juttunsa.

Terveisin 15vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän