Kuinka pitkän työmatkan kuljet pyörällä ja kauanko kestää matkassa?
Kommentit (59)
4,5km ja noin. 15 min. Jopolla fillaroin ja pitkä liikennevaloton suora menee tosi nopeasti, mut lopussa ja alussa hidastaa mäet ja liikennevalot.
Kestää kolmen kappaleen verran, eli jonkun 10min
vähän reilu 13 km ja 40 min, Helsingin lähiöstä ydinkeskustaan
ja 15 min. Aika hiki hatussa saa kyllä polkea, kun pari pitkää ylämäkeä matkan varrella.
tämän hetken rapakunnossa kestää 1 t 30 minuuttia. Onneksi on tunteja talven jäljiltä sisällä. Syksyllä hurautan matkan noin tunnissa, kelistä riippuen.
Mulla kestää 7 kilometrissä 25 minuuttia...
Tuo 12km ja 15 minuuttia. Saa olla melkoinen alamäki koko matkan, jos ajat pyörällä 50km/h.
Aika pikkasen lujaa poljette!
Riippuu paljon maastosta, itselläni pelkkää tasamaata, eikä matkan varrella ole kuin parit liikennevalot.
Jos sattuu pienikin myötätuuli kohdalle, niin pääsee polkemaan niin paljon, kun pyörästä lähtee, eikä edes ehdi hengästyä.
t.2
mutta pakko kertoa:
Muutoin autolla,mutta kerran vuodessa porukalla pyörällä lähes 60km! Kestää tunteja tunteja, mutta palkitsevaa on.
mulla meni ajaa 7km 40min, mut melkein koko matka onkin pelkkää ylämäkeä, yks alamäki vaa :(
Nyt on n.2km matkaa ja rauhallisesti kun ajan menee sellaset 15 min, mut jos oikee kiire ni polkasen alle 10min
lähen aikasemmin niin saan pyöräillä rauhassa, enkä hiki hatussa.
ja huom. mä ajan jopolla, jossa ei oo ees vaihteita :DD
15min ellei tarvitse pitkään olla liikennevaloissa.
Ehkä mulla on huono kunto, mut toisaalta mun mielestä täällä kaupungissa ei voi nopeammin pyöräillä. Ja en myöskään haluis tulla hikisenä töihin.
hiton kovakuntoista porukkaa av:lla, tuo 32 km / h :kin on aika kovaa tahtia.
itse ajan sähköpyörällä kolmeakymppiä ja erittäin harvassa ovat ne jotka ajavat tasamaalla kovempaa. Alamäessä monikin menee ohi, koska en uskalla ajaa yli neljääkymppiä.
17 km suuntaansa ja n. tunti menee. Ihan parasta hyötyliikuntaa!
Reittioppaan mukaan matka kestää 12 minuuttia. Niin varmasti ilman liikennevaloja kestäisikin, Helsingin kantakaupungissa mulla menee kuitenkin n. 15 min tuohon matkaan.:)
3 km ja menee noin 10-13 minuuttia, Jopolla Stadin keskustassa. :)