Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko 1 vuotiaalle vaipan uimapuvun alle jos menette rannalle?

Vierailija
16.05.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 1,5 vuotias lapsi jonka kanssa aion mennä kesällä rannalle, mutta riittääkö pelkkä uimapuju? ainakin uimahallissa riittää, mutta siellä on kloorivesi...

Vierailija
2/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa siitä vaipasta olisi, en ymmärrä. Osta sellaiset lahkeelliset uikkarit, niistä saa kakan kerättyä veks, jos vahinko sattuu.

Vaippa vain imee vettä ja on pirun kylmä. Ja ei se ole sen hygieenisempikään vaihtoehto, jos sitä mietit, siellä ne pisut lillii vedessä sitten. Pissa muuten on suht steriiliä, eikä haittaa varsinkaan luonnonvesissä pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät uikkarit vain.

Kyllä se vaippa hiostaa ja jos muksu haluaa mennä veteen niin sehän on heti täynnä.

Vierailija
4/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Me käytettiin sellasia kertakäyttösiä vaippa-uimahousuja. En muista mikä niiden oikea nimi on oikein. Vaippamerkit niitä myy mutten ole varma olenko suomessa nähnyt niitä. Uskoisin kyllä että niitä täältäkin saa. Olisko niitä ollut joku 3-5 pakkauksessa aina.

Joku viisaampi varmaan tietää tarkemmin kun mä en muista enää :)

Ihan pienenä käytettiin niitä ja myöhemmin reilusti vaan uimahousuja. Uimahallissa tai kylpylässähän se voi tietenkin olla vähän ongelmallisempaa ihan pienellä.

Vierailija
5/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi ostaa muistaakseni cittarista.

Vierailija
6/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita vaippauikkareita. Ei olla testattu, mutta kesällä kokeillaan.

Vierailija
8/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella se vedessä polskiminen laittoi aina vatsan toimimaan. Oli näppärä ottaa vaan vaippa pois ja antaa olla sitten uikkareilla, kun tiesi ettei sieltä enää mitään tule. Mulle ei oikein ole selvinnyt, miten muut suojaa uikkarit kakalta, jos eivät käytä vaippaa - eihän sitä kakkaista uikkaria lapsen päälle enää laiteta, eikä uikkareille tee hyvää olla jatkuvasti kuumassa pesussa. Olen miettinyt, onko niillä siellä joku riisipaperi tms. mut luulis että se tuntuu epämukavalta lapsesta.

Vierailija
9/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimavaippa ei mitenkään erota imeekö se vettä vai pissaa, se täyttyy samantien kun lapsi istuu veteen. Sillä ei oikeasti ole mitään virkaa. Kiinteät kakat pysyy uikkareissakin, bakteerit ei kummassakaan, eikä lapset yleensä kakkaa veteen.

Vierailija
10/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tajua, miksi sellaisia tarvittaisiin uimarannallakaan. Ne imevät vettä myös, vaikka "uimavaipat" ovatkin.

-3-

Vierailija
11/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella se vedessä polskiminen laittoi aina vatsan toimimaan. Oli näppärä ottaa vaan vaippa pois ja antaa olla sitten uikkareilla, kun tiesi ettei sieltä enää mitään tule. Mulle ei oikein ole selvinnyt, miten muut suojaa uikkarit kakalta, jos eivät käytä vaippaa - eihän sitä kakkaista uikkaria lapsen päälle enää laiteta, eikä uikkareille tee hyvää olla jatkuvasti kuumassa pesussa. Olen miettinyt, onko niillä siellä joku riisipaperi tms. mut luulis että se tuntuu epämukavalta lapsesta.

ja vetää takaisin päälle. Miten se nyt muka sen kamalampaa on kuin antaa lapsen pitää kakkavaippoja jalassa? Ei vaippaakaan heti samalla sekunnilla pysty vaihtamaan, kun kakka tulee.

Eli huuhtelette ne vaipat ja vedätte päälle uudelleen. Uimisen jälkeen pesen uikkarit aina 40 asteessa, ihan riittävän puhtaaksi ne siitä tulevat.

-3-

Vierailija
12/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimavaipan.

Vierailija
13/13 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä nuo vaipat. Ehkä just siinä tapauksessa menee, jos on ahkera kakkaaja. Meidän muksut ei ole koskaan kakanneet uidessaan. Ehkä sen jälkeen, kun on taas vaatteet päällä, mutta ei vedessä. Pisuja on tullut, mutta ne ei haittaa. Ei se vaippakaan niitä pissoja pitele. Vedessä kun killutaan :D