Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalasisjuntin sisustus

Vierailija
15.05.2012 |

Kävin ekaa kertaa lapsen pöiväkotikaverin kotona. Siellä oli kaikki junttisisustajan peruselementit ;):

Keittiössä Marimekon Unikkokankaasta tehty verhokappa, kahvit juotiin muumimukeista, kaikkea puunvärejä sikin sokin, olohuoneessa pyökinvörisestä lastulevystä tehdyt huonekalut, kirjahylly, jossa viinapullot vitriinissä, erilaisia koriste-esineitä eikä yhtään kirjaa, pihassa muovinen kalusteryhmä, ei tauluja, keittiössä muovimatto, keittiön tasot marmorijäljitelmää jne. jne. Kyllä mua nauratti matkalla kotiin! Siinä kodissa olisi ollut muillakin AV-laisilla päivittelemistä... Joillain ihmisillä ei kertakaikkiaan ole mitään tyylitajua!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei ainakaan ole tapana kiinnostua muiden sisustuksista,ei kaikkia kiinnosta sisustaminen juurikaan.

Meille tuleva vieras voisi kuvitella ettemme omista yhtään kirjaa,se kirjahylly kun on makkarissa jonne vieraat harvoin menevät :)

Vierailija
2/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla pitäisi olla erinomainen tyylitaju?

entä jos päiväkotikaverin vanhemmat aidosti ITSE pitävät sisustuksestaan ja viihtyvät? eikö se ole tärkeintä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienostunut sisustukses.

Vierailija
4/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yli-iso plasma tv pauhaa urheilua joltain junttikanavalta, Canal+ tms

Vierailija
5/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perussetiä. En niiden perusteella ketään juntiksi sanoiksi.

Mutta pyökinväriset huonekalut on vähän jo junttia ja tietty viinapullot kirjahyllyssä.

Vierailija
6/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan sun mielipiteesi on aika junttia

Vierailija
7/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sisustusta naurettavampaa ovat nämä ap:n kaltaiset ihmiset, jotka jaksavat leimata ihmisiä junteiksi näin pinnallisin perustein.

Vierailija
8/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan sun mielipiteesi on aika junttia

Ehdit ensin ;)

Vierailija
9/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pauhaamassa jääkiekkoa Canal+-kanavalta. Muumimukejakin löytyy lapsiperheestä. Ollaan juntteja vaikkakin korkeasti kouutettuja ja suht varakkaita. Minusta se on pelkästään vapauttavaa :)

Vierailija
10/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntit juttuni :)

T. edellinen

pauhaamassa jääkiekkoa Canal+-kanavalta. Muumimukejakin löytyy lapsiperheestä. Ollaan juntteja vaikkakin korkeasti kouutettuja ja suht varakkaita. Minusta se on pelkästään vapauttavaa :)

Vierailija
11/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko kellään?

t. city-hipsteri

Vierailija
12/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hankitaan Lokki-valaisin ja vähän Artekin kalusteita ja sitten ollaan NIIN sisustuksen mestareita että :D

Vierailija
13/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen puute ei kerro kyllä yhtään mitään ihmisen sivistystasost!!!! Itse luen paljon, mutta miksi ihmeessä ostaisin kirjat omaksi viemään tilaa ja rahaa, kun voin ne ilmaiseksi lainata kirjastosta!! Itse olet suvaitsematon ja typerä juntti!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
14/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi tylsää. Just nää Unikko- ja Lokki-jutut, tehosteseinät, lastulevyrustiikit jne. kun kaikilla on samat. Sit valitetaan et ne matkii mua, kaikki matkii mua... Jep.

Vierailija
15/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hankitaan Lokki-valaisin ja vähän Artekin kalusteita ja sitten ollaan NIIN sisustuksen mestareita että :D

kirjoja pelkästään vieraita varten kirjahyllyssä, ette kukaan vain luule JUNTIKSI! Viesti osoitti sivistyksen puutteen eli ei ainakaan lue niitä!

Vierailija
16/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ekaa kertaa lapsen pöiväkotikaverin kotona. Siellä oli kaikki junttisisustajan peruselementit ;): Keittiössä Marimekon Unikkokankaasta tehty verhokappa, kahvit juotiin muumimukeista, kaikkea puunvärejä sikin sokin, olohuoneessa pyökinvörisestä lastulevystä tehdyt huonekalut, kirjahylly, jossa viinapullot vitriinissä, erilaisia koriste-esineitä eikä yhtään kirjaa, pihassa muovinen kalusteryhmä, ei tauluja, keittiössä muovimatto, keittiön tasot marmorijäljitelmää jne. jne. Kyllä mua nauratti matkalla kotiin! Siinä kodissa olisi ollut muillakin AV-laisilla päivittelemistä... Joillain ihmisillä ei kertakaikkiaan ole mitään tyylitajua!

ettei uudet pinkit legginsit olisi kastuneet?

Vierailija
17/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junteinta olisi minusta heittää kalusteet roskiin, kun tietty väri tai materiaali ei ole enää muotia. Miksi pitäisi omistaa kirjoja? Huomattava osa väestöstä ei lue, ja silti he voivat olla ihan fiksua väkeä.

Eikä kalikka kalahtanut, meillä suorastaan keräillään kirjoja ja luetaan paljon. Pyökin väri aiheutti minussa inhonväristyksiä jo 80- ja 90-luvulla, joten sitä ei ole koskaan kodissa ollut. Ei värimakuni ole muutenkaan juuri muuttunut vuosien varrella, vaaleasta tammesta olen pitänyt aina, oli se muodissa tai ei. Miksei pyökin väristä saisi pitää?

Vierailija
18/28 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki

Vierailija
19/28 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysäri

Vierailija
20/28 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheistä päätellen siellä(kin) taitaa olla siiderit jo korkattu. Hyvää vappua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän