Vastaa vain kyllä tai ei: 1. Arvostatko opettajia? 2. Inhoatko opettajia?
3. Onko kouluvalintanne suomalainen peruskoulu? 4. Käykö lapsesi kotikoulua?
Kommentit (13)
ammatinharjoittajia kuin muutkaan. Ei ole mitään erityistä syytä arvostaa heitä. Suomalainen opetuksen taso on kehnoa. Arvostin opettajia ennen mutta sitten kävin itse opettajankoulutuksen kun opiskelin historiaa ja totesin, että eipä ole paljon arvostettavaa. Ihan diipadaapa-koulutus oli ainakin aineenopettajilla. En ole koskaan toiminut opettajana.
Asumme ulkomailla ja lapsemme käyvät kv. yksityiskoulua.
ammatinharjoittajia kuin muutkaan. Ei ole mitään erityistä syytä arvostaa heitä. Suomalainen opetuksen taso on kehnoa. Arvostin opettajia ennen mutta sitten kävin itse opettajankoulutuksen kun opiskelin historiaa ja totesin, että eipä ole paljon arvostettavaa. Ihan diipadaapa-koulutus oli ainakin aineenopettajilla. En ole koskaan toiminut opettajana.
En ole koskaan toiminut opettajana.
sanookin jo kaiken... Opettajankoulutus ei kerro yhtään mitään siitä, millaista on oikeasti toimia opettajana. Suosittelen kokeilemaan muutaman kuukauden, voi silmät aueta...
Olen itse opettaja. Tottakai arvostan omaa työtäni, mutta noin yleisesti ottaen eivät opettajat tarvitse arvostusta ylitse muiden. Arvostan heitä siis kuten ketä tahansa vastaantulijaa.
siis en arvosta mutten inhoakaan
ei
ja
ei
elämä, mikä aloitus.
Lähiömamma, jonka Lucac on saanut käytöksestä todistukseen seiskan.
Voiko joku olla niin juntti, että tuntiessaan maksimissaan kolme opettajaa (eikä heitäkään henkilökohtaisesti, ainoastaan lapsen tarinoiden perusteella) voi päättää, arvostaako vai ei opettajuutta ammattina?
elämä, mikä aloitus. Lähiömamma, jonka Lucac on saanut käytöksestä todistukseen seiskan. Voiko joku olla niin juntti, että tuntiessaan maksimissaan kolme opettajaa (eikä heitäkään henkilökohtaisesti, ainoastaan lapsen tarinoiden perusteella) voi päättää, arvostaako vai ei opettajuutta ammattina?
Ja voi sitten myös jopa "inhota" koko opettajakuntaa. Itse en inhoa yhtäkään ihmistä maan päällä, ja ihmettelen miksi kukaan tuhlaa negatiivisiä tunteitaan kenenkään inhoamiseen.
Lapsellista.
Saat itse arvata, mihin kysymyksiin.
1. en
2. en
3. on
4. ei