Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisiko pyytää tsemppausta? (raskaustoivetta, tietty)

Vierailija
15.05.2012 |

Hei, olen ongelmissa kun en syystä tai toisesta pysty koneeltani rekisteröitymään tälle sivustolle. En sitten millään. Jos vain pystyisin, kysyisin tätä kuumeilijoilta!

Mutta kertokaa nyt konkarit, että VOIKO ne helkatin menkat jäädä tulematta vaikka on niin hitonmoiset menkkakivut??? Kaipaisin kokemuksianne siitä, että menkkakivut yllättävät, mutta menkat eivät alakaan ja olette raskaana!

Mulla on nyt kp29/28 ja menkkakivut jyllää. Vatsaa ja alaselkää juilii jo toista päivää, mutta tätiä ei näy. Aamulla tuli viiru ruskeaa paperiin ja siinä kaikki. Olen aivan hermoraunio, vaikka eihän tässä hermoilu mitään auta. On vaan takana jo 1,5 vuoden yritys...

Antakaa mulle tsemppiä ja kerätkää muhun jostain se rohkeus, että uskaltaisin käyttää tuon kaapissa jo olevan testin... Tai pudottakaa maanpinnalle odottamaan kiltisti menkkoja.

t. Sanna

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin nimittäin kanssa esikoista 2 vuotta...MUTTA siis menkkakivut voi kuulua alkuraskauteen..Mulla ainakin nyt tästä toisesta mitä masussa kasvatan,alussa oli ERITTÄIN kovat menkkakivut ja en niistä normaalisti kärsi.Eli merkki voi olla :)Tein testin ja plussahan se oli..Pidän peukut pystyssä :) ja pissaa siihen tikkuun :D

Vierailija
2/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mullakin ekassa raskaudessa ja alavatsan turvotusta jo pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Odottelin menkkoja joita ei sitten alkanut kuulumaan ja olin raskaana. Eli mahdollista on. Tsemppiä, voithan tehdä raskaustestin jo vaikka tänään kokeeksi! Ja jos ei menkkoja kuulu pariin päivään ja testi näyttää nyt negaa niin sitten testaat uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuo olla oire :) tee vaan se testi, ei se niin kallis ole että konkurssiin menisit siitä :)

Vierailija
4/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin järkyttävää koska jostain syystä kuvittelin, että kyllä mä sen sitten taatusti tiedän kun tärppi on käynyt. Että sen tuntee ja olo on erilainen. Ja nyt nää menkkavihlonnat tekee mut kahjoksi. Taas piti käydä veskissä ihmettelemässä, että ei sitä vuotoa oikeasti vaan näy...

Jos mä maltan huomiseen aamuun? Eikös se aamutesti kuitenkin olisi optimaalinen ja luotettavin mahdollinen? Mut kun tuntuu etten vaan uskalla....!

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi