Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella surullinen ja yksinäinen kuolema

Vierailija
09.06.2008 |

Mun mieheni yksi kaveri, hieman iäkäs, jo eläkkeellä, vanha juoppo. Elää yksikseen ja ei pidä mitään yhteyksiä omiin sukulaisiinsa. Mieheni on joskus ollut samalla työmaalla jolloin tutustuivat, mies on näihin päiviin saakka käynyt siellä noin kerran kuussa.

Tämä noin 60v mies hävisi joskus talvella, me ei edes tiedetä milloin tämä tapahtui, kun mies käy siellä harvakseltaan. Mies yritteli soitella eri sairaaloihin tuloksetta, ei saatu tietoja. ihmeteltiin mitä on tapahtunut, tämä mies oli kuitenkin merkityksellinen meidän elämässämme, hän oli miellyttävä ja viisas mies, jotenkin hänestä aisti käsittämätöntä viisautta, vaikkei ollut kouluja käynyt ihminen.

Miten ollakaan kävin hautausmaalla ja siellä tuhkattujen muistolehdossa ja tämän miehen nimi oli siellä, oli kuollut jo huhtikuussa. Tuli aivan hassu olo, kuinka ihminen voi lähteä täältä ettei edes ystävä tiedä että toinen on kuollut. Tuskin tämä mies edes ilmoitti omaisilleen lähestyvästä kuolemasta.

Suren sitä että hän joutui kuolemaan ja lähtemään viimeiselle matkalleen yksin, olisimme voinneet olla siinä mukana, jos vain olisimme tienneet.

Rauha Sepon muistolle!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yllättävän yleistä :(

Vierailija
2/2 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saikkuna noita surullisia ja yksinäisiä saatellut. Englannissa kerran yksi musta vanha nainen, varmaan satavuotias, mykkä ja loppuelämänsä sokea. Kukaan ei tiennyt mistä hän oli kotoisin, oliko perhettä tai ystäviä, asui yksin vuosikymmeniä pienessä syrjäisessä mökissä, ja viimeisinä vuosinaan meni asumaan vanhainkotiin, missä minä hänet tapasin kun kävin hoitamassa hänen jalkojaan. Kun hän kuoli, menin hautajaisiin, ja siellä oli minun lisäkseni vain pappi, ja yksi vanhainkodin työntekijä. Tähän maailmaan hänestä jäi vain pieni vanha matkalaukullinen vaatteita, ei kuvia, ei mitään. Winnnie oli nimeltään. Se oli aika surullinen lähtö, kun kukaan ei muistanut tai välittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla