Onko Kinuskikissa maininnut mitään miehestään sitten vuoden 2008?
Joo ei kuulu mulle, mut jotenkin vaan pistänyt silmään että tuoreessa kirjassaan kiittelee kaikki muut perheenjäsenet, mutta miestä ei mainita missään... :o
Kommentit (27)
Blogissa lukee "...minä signeeraan, isä pakkaa ja äiti hoitaa osoitteet tiliotteelta paketteihin. " Eli tuosta saan käsityksen, että blogin pitäjän omat vanhemmat ovat urakka-apuna, ei siis nimitä itseään äidiksi ja miestään isäksi. Se olisikin aika erikoista tuossa yhteydessä.
Eli miehestä ei tuossa mainita mitään.
Aika törkeätä että tullaan tänne keskustelemaan Kinuskikissan yksityiselämästä! Asia ei teille kuulu, ja onhan tämä aika lapsellista hommaa jos ette sitä itse ymmärrä...
Ompa teillä tylsää, kun jauhatte ihmisten yksityisasioita täällä, tehkää vaihteeksi jotain muuta; esim LEIPOKAA
Kinuskikissa sentään tekee elämässään jotain, mihin uskoo. Toista se on teillä, jotka jauhatte sontaa sieltä sohvanpohjalta. Lähtekää edes ulos, kesän alku on parhaimmillaan, jos ette ole huomannut. Todella säälittävää touhua!
Eikö julkkisten asiat aina kiinnosta? Sitähän lehtien viihdeosiot ovat täynnä. Jos haluaa julkkikseksi, joutuu kestämään olemaan kiinnostuksen kohteena myös yksityiselämän puolelta.
sen sanoit. Ei kun harrastamaan vaan.
blogin hintana ero, jos on totta. Surullista jos näin on :(