Vaikuttavatko eri shampoot (tuuheuttava, kosteuttava, hoitava jne) hiuksiisi luvatulla tavalla?
Vai onko nuo kaikki vaan ihan huuhaata ja myyntikikkoja?
Minulla on pitkät, piikkisuorat ja todella liukkaat hiukset. Haluaisin niistä paksumman oloiset ja tuuheammat (menee herkästi päätä myöten)
Mutta siis eihän nuo tuuheuttavat shampoot mitään auta :D Tuuperaus ei kauaa pysy, kun hius niin liukas.
Sanokaas nyt, onko vika mun hiuksissa vai aineissa? Mikä shampoo tms oikeasti tuuheuttaisi hiuksia?
Kommentit (7)
BodyShopin shamppoitten kanssa, kun ostin useampaa laatua. Tuuheuttava tekee tukan paksummaksi. Mun tukalle sopii hyvin se shine.
Ostan nykyään samppoot ja hoitoaineet tuoksun perusteella, en noiden lupausten.
paras tuote tuohon on urtekramin aloe vera shampoo. tekee ihanan tuuheat ja ryhdikkäät hiukset. ei hoitoainetta kaipaa eikä tarvi. saa smarketista. älä ihmettele jos vaihdat, niin päänahka työntää töhnät ulos noiden kaiken maailman mömmöjen käytön jälkeen.
saattaa olla, että yksi vaahdotuskerta tuuheuttavaa shampoota riittää, kun normishampoota pitää laittaa kaksi kertaa. Lopputuloksessa en huomaa suurta eroa. Sama moppi on päässä kesät talvet.
paras tuote tuohon on urtekramin aloe vera shampoo. tekee ihanan tuuheat ja ryhdikkäät hiukset. ei hoitoainetta kaipaa eikä tarvi. saa smarketista. älä ihmettele jos vaihdat, niin päänahka työntää töhnät ulos noiden kaiken maailman mömmöjen käytön jälkeen.
Herbinaa tai XZ:aa. Ei pitäisi mömmöjä löytyä. Hiuslakkaa tai muita muotoilutuotteita en myöskään käytä :) Mutta silti hiukset siis lättänät. Tuota Aloe Vera shampoota voisinkin kokeilla.
a-p-
Herbinaa tai XZ:aa. Ei pitäisi mömmöjä löytyä. Hiuslakkaa tai muita muotoilutuotteita en myöskään käytä :) Mutta silti hiukset siis lättänät. Tuota Aloe Vera shampoota voisinkin kokeilla.
a-p-
ku silikonia
Mut tuuheuttavat hoitoaineet ainakin toimii mulla. Itellä on ällö liimaletti mut en halua lyhyttäkään mallia. Oon itse asiassa ollut ihan hämmästynyt kun jopa ihan halpismerkitkin ovat olleet avuksi!