Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menemme laivalla yli Tallinnaan ja ruokailemaan. Kuinka voisin pukeutua?

Vierailija
15.05.2012 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meette ihan päiväristeilylle ettekä millekkään hienolle illalliselle niin suosittelen farkkuja ja jotain nättiä puseroa. sekä hyvät kävelykengät jalkaan. Tallinnan vanhan kaupungin mukulakivillä on hankala kävellä korkokengissä.

Vierailija
2/2 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan farkuissa ja perus tavis paidassa minä ainakin siellä olen ruokaillut, kuten teen Helsingissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi