Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies juonut 5 kertaa viimeisen viikon aikana

Vierailija
15.05.2012 |

ihan kunnon määriä, ennen joi n 2-4 krt kk tai oli jopa juomatta. ei kivalta tunnu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlia, kosteita työtilaisuuksia, stressiä tms. mikä selittäisi yhtään asiaa? Ei toki esim. stressin lääkintä alkolla ole ok mutta sinänsä tilanne on vielä huolestuttavampi jos ilman edes sellaista syytä alkaa muuten vaan juoda noin usein, ihan vaan alkoholinhimon itsensä takia.

Varmaan oletkin miehelle jo tehnyt selväksi mielipiteesi tuollaisesta juomisesta. Minä ainakin tekisin. Toivottavasti ei jää päälle tuommoinen :(

Vierailija
2/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisiin huoliin kuulemma juo. Ja kun yritän puhua, käskee mut jättämään itsensä rauhaan, tosi ärtynyt. Taloudellisia vaikeuksia ollut, se tosiaan nyt sitten " syynä". Mutta sehän ei auta asiaan. :(

on aina ajoittain ollut tätä enemmän juomista, eli jos vastoinkäymisiä, tarttuu pulloon.

Näinkö mennään sitten loppuelämä..että jos elämässä vaikeuksia, alkaa juominen, poissaololt kotoa yömyöhään, valehtelu. onko tuo alkoholismia? mun mielestä on, vaikka on kausia, jolloin ei juokaan. :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei halua huomata että tulee noin myös vaikeuksia lisää.. oletko ollut aina ymmärtäväinen miehesi juomiselle, eli uskoo että annat taas retkahdukset anteeksi..minä olin sellainen, eikä juominen loppunut. Mutta liittomme loppui, kun en jaksanut sitä enää8 juomista ja muita lieveilmiöitä jota siitä tulee.)

voimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi