Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Go fat Go!

Vierailija
15.05.2012 |

Onko muita jotka noudattavat tätä ruokavaliota? Tulkaa jakamaan kokemuksia. Itse nyt muutaman päivän syöneenä voin todeta, ettei ollenkaan hassumpi.

Tavoitteena pudottaa painoa 4-5kg kesäkuussa oleviin juhliin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet syönyt lounaaksi/päivälliseksi?

Vierailija
2/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen jatkanut samalla pohjalla, tosin vähän ruokaa lisäten.

SUOSITTELEN :D!!

Paino putosi 59 kg - > 53 kg, tosin yhden kilon olen ottanut takaisin, koska 53 kg oli mielestäni liian vähän :). Itse toimin nykyään myös niin, että viikolla syön gfg:n mukaan ja viikonloppuisin rennommin. Viikolla vältän herkkuja jne, mutta vkl tankkailen sitten.

Paino putosi nopeasti, neljässä viikossa siis tämä tulos. Paino ei nouse, kunhan syöt jatkossa järkevästi. Se proteiini pitän nälän poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina tulee viikko täyteen ja yhtään ei ole nälkä ollut. Ruokia vaihtelemalla ei tunnu saman pupeltamiselta. Huomenna aattelin tehdä jonkun wokki ruuan päivälliseksi! Ainakin neljä vk jatkan. Maanantaina punnitus, paljonkohan lähtee?

Vierailija
4/9 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muit? Vertaistukea? Olen ollut kolme viikkoa, painoa on tippunut 4 kg. Tosin yhden herkkupäivän pidin kahden viikon kohdalla, kun oli juhlat.

Vierailija
5/9 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pudottanut tammikuusta 20 kiloa GofatGo:lla. Toimii ja helppo läskinkin noudattaa!

Vierailija
6/9 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaan samalla.

Itse aloitin tämän pari päivää sitten, hyvältä tuntuu. Ei tarvitse nälkää todellakaan nähdä, annoksethan on isoja! Suurin haaste tässä onkin ne mielihalujen sivuuttaminen. Itselläni muutama ylipainokilo, ihanaa olis jos saisin tässä neljässä viikossa 5-8kg pudotettua.

Onhan niin, että painot on raakapainoja? Eli puurohiutaleita aamulla 45g, pastaa raakapainona 40g päivällisellä? Puuroa tulee todella iso lautasellinen tuosta määrästä.

Lisää kokemuksia?

Vierailija
7/9 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noi ruokamäärät tuntuu ihan valtavilta, vaikka miellänkin itseni kohtalaisen suuriruokaiseksi! 100g lihaa + 200g kasviksia lounaalla, samat päivällisellä mutta lisäksi myös 40g pastaa? Huhhuh! Aamiaisesta puhumattakaan. Että puuroa JA raejuustoa? En siis ole edes mitenkään ylipainoinen, mutta tämä dieetti olisi kuulemma hyvä myös kiinteytymiseen. Vähän kyllä epäilyttää noilla ruokamäärillä, mutta kokeiltakoon...

Vierailija
8/9 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on elämäni ensimmäinen dieetti. Toimii todella. 100-300 g päivässä tippuu paino, ensimmäisen viikon aikana jatkuvasti nälkä, mutta sitten kroppa tottui. Noin 5 kiloa on tavoitteena pudottaa ja se on saavutettu kahdessa viikossa!

Vierailija
9/9 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pudottanut tammikuusta 2012 tähän päivään 14kg.

76 kilosta 62kiloon, pituutta 170cm. Tällä hetkellä nostan punttia harvakseltaan, mutta olen lisänyt lenkkeilyä :) pystyy mässäilemään välillä ihan surrutta, kun taas arkena tiukka linja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi