Mitä epätoivoista/noloa olet tehnyt ihastuneena tai rakastuneena
Itse tuijotin fb:n miehen vihreää pallukkaa yli kaksi tuntia ja totesin, ettei mies ala jutella minulle.
Lisäksi ostin lyhyen hameen töihin ja aloin kulkemaan miehen työhuoneen ohi eli kiertämään puoli rakennusta (ja menemään ulkokautta) mennessäni taukohuoneeseen.
Lisäksi kurkkasin miehen työtaikataulua (yleisesti nähtävissä) ja kirjasin miehen tauot ylös --> kappas, meillä alkoi olla lounastauko aina saman aikaan...
LISÄKSI olen googlettanut miehen ja sitä kautta selvittänyt paaaaljon taustoja...
Kommentit (67)
Oletteko koskaan ottanut elokuvista mallia ja yrittänyt saada ihastus mustasukkaiseksi vaikka esim. pussaamalla toista. Ei toimi ikinä ja on noloa
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan ottanut elokuvista mallia ja yrittänyt saada ihastus mustasukkaiseksi vaikka esim. pussaamalla toista. Ei toimi ikinä ja on noloa
Minä panin yhtä tyyppiä saadakseni toisen tyypin mustasukkaiseksi. Ei toiminut.
Mä olin kyllä aivan ympärirakastunut hieman vanhempaan nettimieheen. Yksi syistä on se, kun hän oli ihan oma itsensä eikä edes yrittänyt mitenkään päteä.
Olin tosi pitkään kurjana kun en päässyt hänen luokseen.
Sitä tuli vaan aamu, et laitoin kamat kasaan, lähdin lenkille ja odottelin että mies herää, laitoin kuvan kamoista ja kysyin että oisko mitään, kykenetkö maksamaan liput (tää oli taktinen veto, olis mulla ne rahat ollut mutta näin hänelläkin oli siinä kiinni panostusta).
No lähdin, menin ja suoritin 10 tunnin bussimatkan miehen luo.
Taustaa: mulla on paniikkihäiriö, ptsd, ahdistuneisuushäiriö ja pelkään ja säikyn kutakuinkin omaa varjoanikin, takana väkivaltainen parisuhde vuosia aiemmin. Mutta ei vaan ollut vaihtoehtoja enää, sydän vaan sanoi niin ja vaikka pelkäsin kaikkea niin se halu voitti kaiken, en olis voinut tehdä toisin.
Ehkä epätoivoista, mutta en jäänyt katumaan, vaikka siitä ei sit mitään tullutkaan kun löysi helpommman naisen lähempää. Tuo on ehkä historiani takia urheinta ja rohkeinta mitä oon tehnyt.
Muuten mä taidan paukauttaa vähän autistisenkin suoraan ja flirttaan tajuamattamani jos tykkään jostakusta ja sit oon pulassa tai säikäytän ihmisiä.
Niin ehkä se rakkaus voittaa pelon että uskaltaa tehdä jotain joka sitten jälkikäteen näyttää rohkealta tai nololta tai miltä ikinä. Tunteet on aitoja mutta se miten ne näyttää niin ne konstit voi olla välillä vähän huonoja.
Ei kaduta eikä hävetä se että on joskus tykänny tosi paljon jostain ihmisestä. Se häpeä osuu ehkä johonkin siihen kun tulee torjutuksi ja kokee että on nolannut siten itsensä.
Olen aina ihan suoraan sanonut, että kyllä mä olen käynyt stlkkaamassa kun ikinä ei tiedä mikä tyyppi on. Nettikäyttäytyminen kertoo kuitenkin paljon ihmisestä.
Eipä tuosta kukaan ole loukkaantunut.
Itse pidän outona jos tyyppi on ympäri ihastunut mutta ei ole edes mitään somea tsekannut.