Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset - tottuuko pieneen penikseen?

Vierailija
02.01.2014 |

Hei, kysyisin muilta naisilta, joilla kokemusta aiheesta seuraavaa: tottuuko pieneen penikseen? Olen ollut nyt vuodenpäivät suhteessa ihanan miehen kanssa, jolla on merkittävästi pienempi (erityisesti ohuempi) penis kuin ex-miehelläni ja jotenkin en vieläkään ole tottunut siihen, että se tuntuu kyllä ihan erilaiselta kuin paksu, täyttävä penis.

Miten on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai me naisetkin ollaan tässä asiassa erilaisia. Ystäväni avautui mulle eräällä baarireissulla juuri tuosta "nykyisen miehen pienestä". Ei kuulemma saanut sillä kalulla orgasmia yhdynnässä, johon oli exän kanssa yleensä päässyt. Itselläni on sinänsä sama tilanne, että aiemmalla miesystävälläni oli tosi iso. Edellisessä suhteessani, sanoin kuin nykyisessäni sen sijaan kalu on paljon sitä mainitsemaani pienempi. Kokoero on aika merkittävä. Lienee niin, että edellisellä ja nykyiselläni on varmaan tavallinen keskivertomeisseli ja sillä sitä edelliselläni (joka oli ensimmäiseni) oli poikkeuksellisen iso. Mutta ei minulle ole kyllä seksi ollut yhtään huonompaa näiden kahden jälkimmäisen kanssa kuin sen exän. Ihan samalla lailla olen tyydytykseni saanut, enkä mitään kalua kaiholla muistele. Mutta näin siis minulla. En tiedä miksi jollain toisella tuntuu toisin...

Vierailija
2/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tottuisi, tosi oudolta se tuolla pikkuhousuissa tuntuisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla ei ole niin väliä, mutta jos on pikkuisenkin pehmeä niin fiilikset menee välittömästi.

Vierailija
4/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tottunut. Mies aivan ihana: luonne ihana, ulkonäkö ok, ammatti ok ja kohteli minua aivan ihanasti. Olimme yhdessä melko kauan. Mutta: en vain tottunut siihen, että hänellä oli pieni. Hän oli taitava sängyssä, osasi nuolla hyvin jne. Mutta se pikkuveikka oli todellakin pikkuinen.

Ongelmaa ei varmaankaan olisi ollut, jos minulla ei olisi ollut kokemusta muusta. Mutta ensimmäinen kokemukseni miehistä oli miehen kanssa, jolla oli huomattavan iso kalu. Eihän sitä silloin tajunnut. Ero tuli ja sitten tapasin tämän pienikaluisen mutta muuten ihanan miehen. Ero tuli hänestäkin, yhtenä syynä se, etten tottunut tuohon pieneen kaluun.

Nyt kolmas mies elämässäni ja hänellä on kalun koko jotain noiden kahden exäni väliltä. Hyvä näin, varsinkin kun mies on aivan ihana.

Vierailija
5/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei totu. Minä en myöskään tottunut. Aivan ihana mies, mutta en saanut varsinaisessa yhdynnässä orgasmia lainkaan. Ensisijassa suulla hoiteli nämä hommat. Seksistä tuli, no... ei niin kivaa. Nopeaakin, moinen töppöpenis laukesi. Tulipa teeskenneltyä monet orgasmit.

Eron jälkeen, kun sain nk. oikean kokoista, unohtui ex-mies vallan. 

Vierailija
6/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös niin, että ensimmäisellä avopuolisolla oli ihanan iso, se tuntui todella. Sen jälkeen seurustelin vuoden miehen kanssa, jolla oli kai ihan keskiverto. Se ei tuntunut miltään.

Nyt olen naimisissa miehen kanssa, jolla on kanssa keskiverto. Kaipaan ihan todella joskus isoa munaa, mutta en voisi koskaan sanoa tätä ääneen. Mieheni kanssa saan orgasmeja ja hänen peniksensä kyllä tuntuu, mutta ei yhtä isosti. Eikä kaikissa asennoissa samalta. Harmittaa, mutta minkäs teet?