Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä epätoivoista/noloa olet tehnyt ihastuneena tai rakastuneena

Vierailija
08.03.2014 |

Itse tuijotin fb:n miehen vihreää pallukkaa yli kaksi tuntia ja totesin, ettei mies ala jutella minulle.

Lisäksi ostin lyhyen hameen töihin ja aloin kulkemaan miehen työhuoneen ohi eli kiertämään puoli rakennusta (ja menemään ulkokautta) mennessäni taukohuoneeseen.

Lisäksi kurkkasin miehen työtaikataulua (yleisesti nähtävissä) ja kirjasin miehen tauot ylös --> kappas, meillä alkoi olla lounastauko aina saman aikaan...

LISÄKSI olen googlettanut miehen ja sitä kautta selvittänyt paaaaljon taustoja...

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 00:38"]

tunnustin ihastukseni

[/quote]

Ääk.. Niin minäkin. 16-vuotiaana (kyllä niin vanhana vielä!) olin ihastunut historian opettajaani. Kerran koulupäivän päätteeksi menin opelle asian tunnustamaan ja OLIN SIINÄ LUULOSSA, ETTÄ OPETTAJA TUNTEE SAMOIN!!! Opettajan pokerinaama piti, hän oli kohtelias ja hienotunteinen. Vieläkin puna nousee poskille kun muistelen sitä tilannetta, häpeän aaltoa ja kuumotusta. Ja miten noloa oli myöhemmin istua historian tunneilla.

[/quote]

Älkää huoliko te opettajiin ihastuneet, se on todella yleistä. Voin vakuuttaa, että ette olleet ensimmäisiä ettekä viimeisiä ihastuneita tai ihastuksen tunnustaneita :) Eikä ne opettajat varmastikaan ole katsoneet sitä pahalla, se on ihan luonnollista. Nimim. kokemusta on...

Vierailija
22/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasin nuorena ihmissuhteen mieheen, jonka kanssa oltiin vain ystäviä. Olin häneen mielettömän rakastunut, mutta tunne ei ollut molemminpuoleinen. Soitin kännissä ja anelin häntä olemaan kanssani yhdessä, "ei haittaa vaikka et koskaan rakastaisi minua, tekisin kaikkeni puolestasi". Sairasta ja pelottavaa :/ en ikinä häntä ennen, enkä hänen jälkeensä ole hullaantunut kenestäkään samalla tavalla, onneksi! Vielä keski-ikäisenäkin hävettää moinen pakkomielteinen sekoaminen ihmiseen, joka rakasti aivan toista ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mm. ihan tosissaan (taisi ihastuminen nyrjäyttää jotain päässä) vakuutellut, että tulisin hänen lapsensa kanssa toimeen moitteettomasti, jos seurustelisimme. Tosiasiassa en itse halua lapsia enkä voisi seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia.... Onneksi tämä juttu meni ohi hyvin pian, kun mies oli muutenkin vähän arveluttava.

Vierailija
24/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 00:00"]

Lisäksi kurkkasin miehen työtaikataulua

[/quote]Taitaa olla oikein tylypahkameininkiä

Vierailija
25/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 00:40"]

Selvitin syntymäpäivän että pystyin suorittamaan astrologisen sopivuus analyysin. :D

[/quote]

Eka mietin, että en mitään, koska huonoitsetuntoisena varon visusti näyttämästä ihastustani. Sitten tajusin, että minäkin oon turvautunut astrologiaan! Selvitin miehen toiset nimet ja niiden + syntymäajan mukaan pystyi laskeskelemaan jotakin. :D

Niin ja kerran mulle selvisi, että kaverikin oli ihastunut samaan mieheen. Kaveri ei tiennyt minun ihastuksestani. Yllytin ja kannustin kaveriani pyytämään miestä kanssaan kahville, koska halusin nähdä, miten mies reagoisi treffikutsuun. Itse en ikinä olisi kehdannut pyytää. Kaveri sai harmi kyllä (onneksi) pakit. Vieläkin mietin, mitä mulle olisi käynyt, jos olisin paljastanut tunteeni.

[/quote]Miten säälittävää. Et siis koskaan kokeillut onneasi, koska kaveri sai pakit? Ja tällä palstalla haukutaan suomalaisia miehiä saamattomiksi?

Vierailija
26/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:23"]

Olen mm. ihan tosissaan (taisi ihastuminen nyrjäyttää jotain päässä) vakuutellut, että tulisin hänen lapsensa kanssa toimeen moitteettomasti, jos seurustelisimme. Tosiasiassa en itse halua lapsia enkä voisi seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia.... Onneksi tämä juttu meni ohi hyvin pian, kun mies oli muutenkin vähän arveluttava.

[/quote]Hei, ehkä se olit sinä jokä oli vähän arvelluttava

Vierailija
27/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetellyt noloja alusvaatekuvia itsestäni tyypille, jonka kanssa oli vain epämääräistä nettisäätöä.

Vierailija
28/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin "itkuisena" baarireissun lopuksi että olin hukannut avaimen kotiini jakerjäsin itseni yöksi kainaloon.

Vierailija
29/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt valtaosan edellä mainituista :D

Vierailija
30/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin uutena vuotena tunnustus viestin ja sain elämäni kaameimmat pakit. Hyvin alkoi uusivuosi.

Vierailija
31/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:23"]

[/quote]Hei, ehkä se olit sinä jokä oli vähän arvelluttava

[/quote]

Ehkä olenkin ;) Mies ei vain valitettavasti ollut samalla tavalla arveluttava kuin minä.

Vierailija
32/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ihastuneena kuvitteli aina, että se ihastuksen kohdekin on jotenkin ihastunut takaisin, vaikka hänen kanssaan olisi vain sattunut käymään samalla oppitunnilla. Sitä yritti viikkokausia tulkita kaikkia eleitä ja jos tyyppi katsoi edes sekunnin ajan silmiin, niin se oli varma ihastumisen merkki. Mitä pidemälle homma meni, sen varmempi myös toisen kiinnostuksesta oli, vaikka MITÄÄN oikeasti merkitsevää ei ollut tapahtunut. Kaveriakin aina pyysi tulkitsemaan, että "sen jalkaterät on muhun päin, eikös se oo kiinnostumisen merkki" Huoh, miten nolo sitä on ollut ja olin kuitenkin tuolloin AMK:ssa eli parikymppinen! Sitten todellisuus iski vasten kasvojen, kun meni samalle keikalle (irc-galleriasta tietenkin aikoinaan stalkattu lempibändit) ja kävi muutaman oluen jälkeen tervehtimässä "hei sä oot samalla fysiikan kurssilla" ja toisella ei ollutkaan mitään hajua kuka olen! Tuon jälkeen aina tajusi, ettei niitä ihastumisen merkkejä oikeasti edes ollut, vaan kuvitteli kaiken.

Töissä taas tuli aina käytyä kysymässä neuvoa työpaikkaihastukselta, vaikka tiesin tasan tarkkaan miten joku homma menee. Esitin vaan, etten ollut aikaisemmin tehnyt sellaista juttua. Varmaan ihanasti häiritsin samalla toisen työntekoa. Nykyinen parisuhteeni ei muuten ole alkanut esimerkin kaltaisista tilanteista, ei tarvitse siis hävetä näin jälkikäteen omaa sikanoloa käytöstään!

Vierailija
33/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 00:40"]

Selvitin syntymäpäivän että pystyin suorittamaan astrologisen sopivuus analyysin. :D

[/quote]

Eka mietin, että en mitään, koska huonoitsetuntoisena varon visusti näyttämästä ihastustani. Sitten tajusin, että minäkin oon turvautunut astrologiaan! Selvitin miehen toiset nimet ja niiden + syntymäajan mukaan pystyi laskeskelemaan jotakin. :D

Niin ja kerran mulle selvisi, että kaverikin oli ihastunut samaan mieheen. Kaveri ei tiennyt minun ihastuksestani. Yllytin ja kannustin kaveriani pyytämään miestä kanssaan kahville, koska halusin nähdä, miten mies reagoisi treffikutsuun. Itse en ikinä olisi kehdannut pyytää. Kaveri sai harmi kyllä (onneksi) pakit. Vieläkin mietin, mitä mulle olisi käynyt, jos olisin paljastanut tunteeni.

[/quote]Miten säälittävää. Et siis koskaan kokeillut onneasi, koska kaveri sai pakit? Ja tällä palstalla haukutaan suomalaisia miehiä saamattomiksi?

[/quote]

Olkoon, mutta enhän halua mitenkään muutenkaan joutua nöyryytetyksi, joten miksi sitten tuollaisessa asiassa? Tuskin voin koskaan olla niin itsevarma, että uskaltaisin kertoa tunteistani tai edes tosissani haluta ketään miestä, koska yritän aina lopulta kieltää ihastukseni. Ymmärrän kyllä, mitkä seuraukset tuollaisella on,  mutta hyväksyn sen ja yksinkin pärjää mainiosti.

Ps: Tietenkään en olisi voinut yrittää samaa miestä, jota kaverini jo yritti. Kavereille pitää olla lojaali.

Mutta, nyt meni jo off-topicin puolelle.

Vierailija
34/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin kans itseni muutamista.

"Unohdin" avaimet töihin ja soitin miehelle pääsenkö yöksi, tottakai mä pääsin :)

Lähetin "vahingossa" tekstarin miehelle mukamas jotain coolia ja sit perään uups ei sen sulle pitänyt tulla heheh

Vierailija
35/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muuten myös "vahingossa" tökännyt miestä Facessa aloittaakseni keskustelun! Ja onnistuihan se, suosittelen lämpimästi muille epätoivoisen ihastuneille :D

Vierailija
36/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin jenkeissä asuvaa ihanaa naista treffeille (ja hän sanoi, että haluaisi matkustaa välittömästi tapaamaan minua), vaikka eihän se nyt varmaan toteudu kun asutaan niin kaukana toisistamme. Olemme chattailleet kauan ja tunnemme todella suurta henkistä läheisyyttä, vaikka emme ole edes tavanneet. Eli naurettavaa, kuten moni varmaan kohta tänne kirjoittaa.

Ei siitä mitään tule kuitenkaan, kuten ei mistään muustakaan suhdekuviosta, joten antaa olla.

Naurettavaa huomata miten yksinkertainen ja hölmö sitä voi itse olla aikuisiällä.

M44

Vierailija
37/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 31 toisen ketjun päärynäpäinen lakanamies?

Vierailija
38/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin meikkivoidesävyä astetta tummenpaan. Varmasti mies huomasi -.-

Vierailija
39/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 18:01"]

Vaihdoin meikkivoidesävyä astetta tummenpaan. Varmasti mies huomasi -.-

[/quote]

Saanko kysyä, että miksi? Ajattelitko olevasi paremman näköinen asteen tummemmassa meikkivoiteessa?

Vierailija
40/67 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän out of topic, mutta epätoivoinen teko kuitenkin.. Olin itse noin parikymppinen ja toinen osapuolin noin 8v vanhempi ja pelkän p***un perään.. Minä olin odottanut, että suhteessa olisi jotain muutakin kuin seksi. Kun tyyppi sit ilmoitti, ettei enää ole kiinnostunut, päätin huijata sitä olevani raskaana. Ilmoitin kylmän rauhallisesti, että lapsi on hänen ja pidin muutaman viikon ukkoa jännityksessä kunnes ilmoitin, että tein abortin.. Nolottaa kyllä nyt...