todella mukavaa seurustella julkkiksen kanssa!:(
Joskus tuli haaveiltua moniakin vuosia siitä,että olisi itse julkkis. Kun tämä vaihe meni ohi,en halunnut ollakaan enää itse julkkis,vaan vaikkapa itse menestynyt,ja seurustelisin julkkiksen kanssa. Kun tämäkin vaihe meni ohi( parin kympin paremmalla puolella) tajusin,etten halua koko julkisuutta vaan haluan vain itse menestyä alallani! Ja kuinka kävikään, rakastuin suht tunnettuun musiikkipiireissä vaikuttavaan julkkikseen! Tässä on seurusteltu kohta vuoden verran,mutta suhdetta täytyy edelleen kuin salata. Yhdessä olemme julkisesti harvoin,myös omasta tahdostani,en halua huomiota....yksin joudun olemaan paljon,ja välilä iskee mustasukaisuus,kun julkisuus tuo miehelle kaikenlaisia yrittäjiä eteen:( välillä myös tuntuu,että oma identiteettini jää varjoon,kun olen vain x: n nainen. Jopa äitini kyselee hänestä soittaessaan enemmän kuin minusta!!! Tämän lisäksi kaikenmaailman juorut sun muut vaivaavat ajoittain..... Joten olkaas tarvikset vaan onnellisia! Jos vaan voisin jotenkin luopua miehen julkisuudesta,tekisin sen. Edut suhteessa haittoihin ovat todella pienet;( näin jälkipäin ajateltuna tuntuu,että onko tämä jotain kohtalon ivaa aiempien haaveideni takia! Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia,eli puolison julkisuus rasittaa jopa niin,että välillä toivoisitte sen vuoksi jopa eroa....
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 01:23"]Suojelija = ei näköjään asia, joka mahtuisi pikkusieluisten katkerien elämänsä möhlineiden naisten aivoihin. Korkeakulttuurissa taas ei mitenkään vieras käsite. Hän sanoi tämän meille hääpäivänämme osoittaakseen tukensa ja ystävyytensä.
[/quote]
Ei "high-classilla" olisi noin tyhmää vaimoa.
Olen samoissa ajatuksissa julkkiksen kanssa näin 9vuotta myöhemmin ja suhteen salailu ahdistaa. Kiinnostaisi tietää seurusteleeko ap yhä 😄
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 21:58"]
Ihan hyvä oli :D
[/quote]
Joo. Yritys hyvä kymmenen.