Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni pettämisestä

Vierailija
14.05.2012 |

Kuulin tästä yhteiseltä kaveriltamme. Otin yhteyttä tähän toiseen naiseen, ja hän kertoi että ovat tapailleet mieheni kanssa puoli vuotta suht. tiiviisti, ja harrastaneet myös seksiä. Toinen nainen ei siis tiennyt miehen olevan varattu. Kysyin mieheltä ja hänen oli pakko myöntää että tottahan se on. Aikaisemmin on väittänyt että tämä nainen on vain hänen kaverinsa.

Tuntuu niin pahalta. Ahdistaa, mutta en kuitenkaan haluaisi menettää miestäni. Mies pyysi anteeksi ja oli todella katuva ja häpeissään. Ei kuulemma kestä jos jätän hänet. Sanoi että on valmis tekemään mitä tahansa meidän suhteen eteen. En tiedä mitä ajatella, en pysty nyt tekemään mitään päätöksiä, kun päällimmäinen tunne on vain oksetus, sydämentykytys ja suunnaton ahdistus.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muuten ajattelemisen aihetta myös toisille naisille. Näin se tyypillisesti menee, kun suhde paljastuu vaimolle.

No eihän mene. Meillä mies petti enkä todellakaan hyökännyt sen toisen naisen kimppuun, en ottanut yhteyttä enkä syyttänyt. Se oli aivan miehen vika.

:D

Vierailija
22/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se jännä kun kiinni jäätyä on valmis tekemään Mitä Tahansa, joo olisko kannattanut toimia noin päivästä 1 lähtien?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ei ole yhteisiä lapsia, niin älä suotta hajota itseäsi yhtään enempää vaan selvä ero. Älä tuhlaa aikaasi johonkin, mikä on tuleva tapahtumaan uudestaan ja uudestaan.

Kerta pano on vielä anteeksi annettavissa, jos suhteessa on lapsia, mutta tuollainen systemaattinen pettäminen ei. Kyse ei ole mistään satunnaisesta hairahtamisesta.

Vierailija
24/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin suhde toiseen naiseen poikki, mies sohvalle ja yhdessä terapiaan. Jos se auttaa, niin kannattaa ainakin yrittää jatkaa lasten vuoksi, jos mies on siis muuten ollut hyvä isä.

Itse voisin antaa anteeksi yksittäisen kännisekoilun. Pitkään jatkunutta pettämistä olisi hyvin vaikea hyväksyä. Lasten takia voisin yrittää. Jos ei olisi lapsia, niin mies heti kiertoon.

Vierailija
25/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niin paha olo ja oksettaa enkä saa syötyä. En pystynyt menemään töihinkään. Nyt haluan vaan on olla ilman miestä jonkun aikaa ja miettiä rauhassa. En sitten tiedä, voiko tällaisesta päästä yli ja jatkaa suhdetta. Jos mies suostuu tekemään kaikkensa ja lähtemään vaikka pariterapiaan, niin voinko sittenkään jatkaa hänen kanssaan? AP

Mulla ei ole mitään vastauksia antaa, sun kirjoitus vaan sai sydämessä myllertämään, tuntuu pahalta sun puolesta. :( Koita jaksaa, sinä olet tärkeä ja arvokas ihminen, VAIKKA miehesi ei sitä ajoissa tajunnut arvostaa. Syö jotain vaikka väkisin ja yritä muistaa, että mies mokasi eikä se ole sun syysi. Tsemppiä, joku päivä ei enää satu! :)

Vierailija
26/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on lapsia aikaisemmasta suhteestani. Tämän hetkinen kumppanini on kuitenkin todella tärkeä ihminen lapsilleni. Lapset kaipaavat häntä ja luottavat häneen. Kumppanini on ollut lasteni elämässä mukana enemmän kuin heidän biologinen isänsä. En voi kieltää, ettenkö ajattelisi tässä tilanteessa myös sitä mikä olisi lapsilleni parasta.

Ahdistaakin ajatus siitä, että joutuisin taas jossain vaiheessa esittelemään lapsilleni jonkun uuden miehen, jos tästä suhteesta päätän lähteä. Tuskinpa kuitenkaan loppuelämääni haluan sinkkuna elää. Ja vaikka uuden kumppanin jossain vaiheessa löytäisin, ei ole takeita että hänkään olisi uskollinen. En missään nimessä halua lasteni elämään jatkuvasti vaihtuvia "isähahmoja". Kestää kuitenkin useamman vuoden, ennenkuin oppii tuntemaan uuden ihmisen, joten vaikka uuden miehen tapaisinkin ja vakiintuisimme, saattaa pettämistä kuitenkin ilmaantua myös monen vuoden jälkeen. Ihmissuhteet ovat aina riskipeliä.

AP

Vierailija
27/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti sä harkitset miehesi takasin ottamista, kun hän on tietoisesti PUOLI VUOTTA sinua pettänyt ja valehdellut mahdollisesti molemmille naisille? Ja kaiken kruunaa, että sinä luulit että olette niin onnellisia yhdessä, hän rakastaa sinua jne.? Ihan oikeesti, sä et pysty ikinä tuon jälkeen luottamaan mieheesi ja minusta hän ei ole kyllä edes luottamuksesi arvoinen. Olisi vielä jotenkin eri asia, jos olisi kyseessä YKSI kerta tai/ja että teillä menisi huonosti parisuhteessa!!!! Sitten voisi ehkä joskus vielä pystyä antamaan anteeksi, yrittää uudelleen. Älä vaan jää siihen roikkumaan, vaikka mies vannoisi rakkauttaan.. aitoa rakkautta tuo ei ainakaan häneltä olet. Ansaitset parempaa..

Vierailija
28/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehesi ei ole myöskään lastesi luottamuksen arvoinen. Oletkohan sinä ajatellut että teillä menee hyvin, onko mies ajatellut muuta. Toiv. teillä on myös ihan kahdenkeskeistä aikaa ollut ja joskus ilman sinun lapsiasi...

Vierailija
29/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta katuuko pettämistä vai sitä,että jää kiinni?

Vierailija
30/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pystyisin ajattelemaan selkeästi tai tekemään päätöksiä. Päällimäinen tunne on tuska ja ahdistus, ja sitä puran kirjoittamalla tänne. Helpottaa kun saa kirjoittaa ajatuksiaan muiden luettavaksi ja kommentoitavaksi. Helpottaa tavallaan kun tietää että ei ole yksin näiden ajatusten kanssa.

AP

Vierailija
31/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette olleet yhdessä? Selittikö mies syytä suhteelle?

Vierailija
32/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein muista mitä keskustelimme, kun olin niin shokissa ja järkyttynyt. Muistaakseni mies ei oikein osannut selittää syytä. Sanoi vaan olleensa todella tyhmä, lähtiessään siihen touhuun. Luulen että ei itsekään tiedä miksi.

AP

Vierailija
33/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt taatusti tietää, miksi hankkiutui suhteeseen toisen naisen kanssa ja valehteli sinulle. Miten estää vastaavan tapahtumasta uudestaan, jos mies tekee noinkin vakavia asioita tietämättä itsekään miksi toimii niin kuin toimii? Oliko kyllästynyt suhteeseenne, kaipasiko jännitystä, mitä? Kannattaa keskustella asia miehen kanssa selväksi jos päätät jatkaa.

Vierailija
34/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa, ei mikään muu. Oletteko naimisissa, ja onko teillä lapsia? Jos ei, niin älä jää miettimään, eihän mies ole ollut tosissasi sinun suhteesi. Jos on lapsia niin ehkä silloin kannattaa miettiä vielä jotain pariterapia-mahdollisuuksia.

Mulle on myös kerran käynyt niin, että poikaystävä paljastuikin täyttä kaksoiselämää eläväksi lieroksi, pitänyt siis myös puoli vuotta kahta naista yhtäaikaa. Kummallekin valehdellut lähes kaikesta - jä mä olin ollut vain hurjan rakastunut ja onnellinen. Luulin oikeasti että kuolen siihen suruun, järkytykseen, ahdistukseen,raivoon, kaipaukseen, siihen tunteeseen, että kaikki murenee, koko elämä. Mies itki ja aneli anteeksi, "sä olet kaikki mitä mulla on", "en voi käsittää mitä mä olen ajatellut" jne. Oikeasti oli surullinen vain kiinnijäämisestään, tajusin sen vasta jälkeenpäin. Tapahtuneesta on nyt yli kuusi vuotta aikaa, ja olen ihanan, kunnollisen miehen kanssa onnellisesti yhdessä ja meillä on kaksi lasta. Hienoa, että purat pahaa oloasi kirjoittamalla, älä jää ahdistukseen pyörimään, anna surun tulla mutta myös mennä, puhu myös jollekin tai joillekin. Arvosta itseäsi, mieti miten annat itseäsi kohdella. Muistan myös tuon tunteen, että se systemaattinen valehtelu päin naamaa, pitkään, harkitusti, laskelmoiden, tuntui kaikkein pahimmalta. Voimia sinulle!

Vierailija
35/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen samanlainen pitkä suhde hänellä oli. Mietin vuoden, annanko anteeksi ja annoin. Mitään muuta en elämässäni kadu niin paljon kuin sitä, että päätin jatkaa yhdessä. No, yhdessä on jatkettu tuon jälkeen vielä vuosia, mutta ei meidän suhde ole oikein mistään kotoisin, vaikka hyviäkin kausia on ollut. Olisi pitänyt erota pettämisen paljastuttua.

Vierailija
36/39 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kanssa eläessään, kuin eläessään perheessä, jossa aikuisten välillä ei ole luottamusta, vaan kyyneliä ja riitaa ja äiti kyttää hulluna puolisonsa puheluita, menemisiä, tulemisia ja sekoaa miettiessään, pettääkö se taas.

Onko lapsille parempi terve ja tasapainoinen, sinkkuäiti vai miltei mielisairas parisuhdeäiti?

Funsipas sitä. Rakkaus on sairaus josta toipuu. Petturi ei välttämättä toivukaan taudistaan, vaan jatkaa vaan. Nyt vaan vähän jäähdytellään ja vakuutellaan sulle, että ohi on juttu, ja kun rauhoitut, niin kas, suhde jatkuu, entistä salaisempana....kestätkös pohtia sitä..?

Mun mies jäi kiinni maksullisista naisista. Siitä tuli ex-mies. Ja voi luoja, miten olen ollut siitä päätöksestä onnellinen. Meillä on rauha maassa ja tyytyväisyys talossa, ja ne ajat, kun pidin itseäni vainoharhaisena ja etsin ja nuuskin, on ohi. Siitä kärsi lapsetkin, ne vain vaistosi sen, etten ollut onnellinen.

Älä sä rupea vaan roikkumaan miehessä kiinni. Jos äijä on menojalka vipattamassa, et sä sitä väkisellä kotona pidä. Siis päästä se menemään, vaikka se vakuuttaisi, että "mä en tiedä mitä mä ajattelin, rakastan vain ja vain sua.." Paskat se muuta rakasta kuin itseään ja säikähtää vain kiinni jäämistään.

terv. kolmen yh

Vierailija
37/39 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu, mitä päätit?

Vierailija
38/39 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää huora ei muka tiennyt miehesi olevan varattu? sori vaan, mutta valetta se on. Nyt kun käry kävi, niin se eukko haluaa vaan pelastaa oman nahkansa. sinuna jättäisin miehen, ei se tuosta mihinkään muutu.

Vierailija
39/39 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen paskaukon ihan kokonaan itsellesi.