Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän lapsettomissa häissä yksi tuttu toi viisi lastaan, vaikka

Vierailija
14.05.2012 |

ei ollut kutsuttuna. Nimikoituija paikkoja (paikkoja yleensäkään) ei ollut lapsille. Kävi sitten niin, että he söivät eteisessä lasten kanssa, kun ei ollut paikkoja.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat ite päättää, ettei lapsia häihin kutsuta. Kai he ite saa päättää? :D

sillä se "lapsellisuushan" voi vaikka tarttua!

Vierailija
22/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos kutsukirjeessä lukee vain miehen ja mun nimet, otan lapset mukaani. Lapset nimittäin kuuluvat perheeseeni, ja oletan kutsujan jättäneen heidän nimensä pois ehkä vain tietämättömyyttään. En usko, että kukaan tahallisesti haluaisi loukata minua niin syvästi, että kutsuu vain puolet perheestäni.

kutsussa luki, että juhlimme vain aikuisten kesken. Ei voinut jäädä epäselväksi.

Niin mä tuon ainakin tulkitsen. Että on järjestetty lapsiparkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomat häät -keskusteluista.

Jee, kesä on jo tosi lähellä! kiire tulee kun vielä pitäis haukkua kaikki yo-juhlat ennen sitä.

Vierailija
24/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kutsuttu, niin luku olisi noussut varmaan noin 400 henkeen. Eli enää mitään mahdollisuuksia rahallisesti ja paikankaan suhten järjestää juhlia. Siksi lapsettomat juhlat.

Vierailija
25/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomat häät -keskusteluista.

Jee, kesä on jo tosi lähellä! kiire tulee kun vielä pitäis haukkua kaikki yo-juhlat ennen sitä.

alkaakin tarhasta ei loma -keskustelu ja ekaluokkalaisten yksinolon vatvonta.

Vierailija
26/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaisin pitää tyylikkäät häät ja jotkut muksut huutais ja rääkyis ja juoksis vieressä.

Vierailija
27/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kutsuttu, niin luku olisi noussut varmaan noin 400 henkeen. Eli enää mitään mahdollisuuksia rahallisesti ja paikankaan suhten järjestää juhlia. Siksi lapsettomat juhlat.

olisitte kutsuneet ihmiset perheittäin. Ai niin mutkun sitten ette olisi saaneetkaan niin paljon lahjoja! Jo oli ahneus huipussaan.

Vierailija
28/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi asettaa rajoituksia lapsille. Ts. on ihan liian vaarallinen vaikkapa, ei pääse ulos, on ahdasta, pöydissä paljon kynttilöitä... Kutsussa tulisi kuitenkin mainita erikseen, että juhlat ovat vain aikuisille tarkoitettu. Ja voihan sitä ilmoittautumisen yhteydessä kysyä, voiko lapsen kanssa tulla pariksi tunniksi jos ei sitä hoitajaa millään saa. Jos toiset ovat lähteneet nauttimaan aikuisten laatuajasta ilman lapsia, on mielestäni epäkohteliasta viedä omat penskat sinne rääkymään, juoksemaan, kaatamaan juomia jne. (Minulla on omia 2 lasta, osaavat käyttäytyäkin mutta eivät aina ;)

Vierailija
29/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi asettaa rajoituksia lapsille. Ts. on ihan liian vaarallinen vaikkapa, ei pääse ulos, on ahdasta, pöydissä paljon kynttilöitä... Kutsussa tulisi kuitenkin mainita erikseen, että juhlat ovat vain aikuisille tarkoitettu. Ja voihan sitä ilmoittautumisen yhteydessä kysyä, voiko lapsen kanssa tulla pariksi tunniksi jos ei sitä hoitajaa millään saa. Jos toiset ovat lähteneet nauttimaan aikuisten laatuajasta ilman lapsia, on mielestäni epäkohteliasta viedä omat penskat sinne rääkymään, juoksemaan, kaatamaan juomia jne. (Minulla on omia 2 lasta, osaavat käyttäytyäkin mutta eivät aina ;)

etenkin kännissä.

Toisekseen ainakaan mun lapset eivät ole koskaan rääkyneet eitävtkä rieuhuneet kylässä ollessa. En tiedä miten te muut lapsenne kasvatatte mutta mun lapset osaa käyttäytyä. Eivät myöskään puhu typeriä kuten jotkut aikuiset kännissä.

Vierailija
30/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitte kutsuneet ihmiset perheittäin. Ai niin mutkun sitten ette olisi saaneetkaan niin paljon lahjoja! Jo oli ahneus huipussaan.

Kukaan muu kuin SÄ ei varmaan tullut edes ajatelleeksi mitään lahjoja!

Jollain meistä on esim. suuri suku, josta on vaikea rajata ketään pois. Esim. jos yhden tädin kutsuu, pitäisi kutsua ne 6 muutakin.

t: Sivusta seurannut

Vierailija
31/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 14.5.2012 8:51  (3/25)

Mäkin olen kyllä niin juntti

että jos kutsukirjeessä lukee vain miehen ja mun nimet, otan lapset mukaani. Lapset nimittäin kuuluvat perheeseeni, ja oletan kutsujan jättäneen heidän nimensä pois ehkä vain tietämättömyyttään. En usko, että kukaan tahallisesti haluaisi loukata minua niin syvästi, että kutsuu vain puolet perheestäni.

Änkeettekö koko perhe lasten kaveri synttäreille jos nekin ovat niin moukkia ettei kutsu kuin yhden perheestänne?!

Vierailija
32/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään sukujuhlia, joihin suvun lapsilla ei ole mitään asiaa.

Tai että pidetään häitä paikassa, jossa niin lapset kuin juopuneet sedät tai huonojalkaiset mummat voivat kieriä portaita kuperkeikkaa.

Vitsikkäin on vetoomus "tyylikkäisiin" häihin. Poikkeuksetta kun on pyritty tyylikkäisiin, tulos on vain "tyylikäs" ja lisäksi tönkkö pönötysjuhla.

Parhaat juhlat ovat aina sellaiset, missä on iloinen ja rento tunnelma ja viihdytään hyvin. En ole ikinä ollut yksissäkään häissä, missä lapset olisivat pilanneet yhtään mitään.

Vierailija
33/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään sukujuhlia, joihin suvun lapsilla ei ole mitään asiaa.

häät ei ole sukujuhla. Ihmiset tuppaa nykyään pitämään hyvin erityyppisiä häitä. Itse pidän vain ns. bileet kavereille illalla. Saavat tuoda muksuja mukanaan jos kokevat hyväksi ideaksi, mutta selvästi olen kyllä kutsuun kirjoittanut, että kyseessä on illanistujaistyyppinen tapahtuma. Ei siis kauheasti mitään perinteistä hääohjelmaa yms. Niin, bileet.

Vierailija
34/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti halusimme kutsua kaikki aikuiset, jotka kutsuimmekin. Ei tässä mistään lahjoista ole kyse =)

35/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epäselvää että saako lapset tulla myös, soittais tai meilais vaikka kaasolle että saako vai ei?

Vierailija
36/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään sukujuhlia, joihin suvun lapsilla ei ole mitään asiaa. Tai että pidetään häitä paikassa, jossa niin lapset kuin juopuneet sedät tai huonojalkaiset mummat voivat kieriä portaita kuperkeikkaa. Vitsikkäin on vetoomus "tyylikkäisiin" häihin. Poikkeuksetta kun on pyritty tyylikkäisiin, tulos on vain "tyylikäs" ja lisäksi tönkkö pönötysjuhla. Parhaat juhlat ovat aina sellaiset, missä on iloinen ja rento tunnelma ja viihdytään hyvin. En ole ikinä ollut yksissäkään häissä, missä lapset olisivat pilanneet yhtään mitään.

Meidän häissä ei ollut kuin vanhemmat ja isovanhemmat sekä sisarukset. Kaikki muut sukulaiset oli rajattu pois. Muuten kyllä vieraita oli yli sata reippaasti (ystäviä)

Vierailija
37/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisetkin osaavat kaataa kynttiläjalkoja ja pudota portailta etenkin kännissä.

Toisekseen ainakaan mun lapset eivät ole koskaan rääkyneet eitävtkä rieuhuneet kylässä ollessa. En tiedä miten te muut lapsenne kasvatatte mutta mun lapset osaa käyttäytyä. Eivät myöskään puhu typeriä kuten jotkut aikuiset kännissä.

on siis fiksua viedä lapsilauma vaaralliseen paikkaan, koska "kyllähän se olisi vaarallinen kännisille aikuisillekin"...? Justiinsa.

Ja eipä ne äitylit yleensä itse kuulekaan sitä oman lapsosensa viestintää rääkymisenä, vaikka ne 199 häävierasta olisivat asiasta toista mieltä. Ja toisaalta, vaikka sun lapsesi oikeasti olisivatkin oikeita herranenkeleitä, niin vierasjoukon lapsikatraaseen varmasti mahtuu muutama "vauhdikkaampikin" tapaus. Sehän vasta törkeää olisi, jos morsiuspari alkaisi valikoida lapsia tarkemmin: "Siis teidän penskoja ei, ne on räkäisiä ja huutaa. Mut siis Mirvan Nico-Jessica joo, se on niin söpis..."

Vierailija
38/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään sukujuhlia, joihin suvun lapsilla ei ole mitään asiaa. Tai että pidetään häitä paikassa, jossa niin lapset kuin juopuneet sedät tai huonojalkaiset mummat voivat kieriä portaita kuperkeikkaa. Vitsikkäin on vetoomus "tyylikkäisiin" häihin. Poikkeuksetta kun on pyritty tyylikkäisiin, tulos on vain "tyylikäs" ja lisäksi tönkkö pönötysjuhla. Parhaat juhlat ovat aina sellaiset, missä on iloinen ja rento tunnelma ja viihdytään hyvin. En ole ikinä ollut yksissäkään häissä, missä lapset olisivat pilanneet yhtään mitään.

Meidän häissä ei ollut kuin vanhemmat ja isovanhemmat sekä sisarukset. Kaikki muut sukulaiset oli rajattu pois. Muuten kyllä vieraita oli yli sata reippaasti (ystäviä)

sillä edessä oli tavalla tai toisella yhteiseloa kuolemaan asti. Nyt kutsutaan häihin kavereita, koska enää ei mennä naimisiin kuin pariksi vuodeksi, sitten taas uusi kierros ja uusi puoliso. Sukua on turha rasittaa vaihtuvilla petikumppaneilla, kavereita se enemmän kiinnostaa.

Vierailija
39/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi sukua

Miksi häät olisi sukujuhla????

Aika omituista, jos tätä pitää erikseen ihmetellä.

Vierailija
40/55 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokakeväisen lapselliset änkeävät lapsensa lapsettomiin juhliimme -provon aika. Näitä löytyy varmaan haullakin jo aika monta.