Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella biseksuaalin kanssa?

Vierailija
14.05.2012 |

Tuntuu, että ihan heteronkin kanssa saa koko ajan olla varuillaan, kun törkeät kassaneidit ja naapurin yh:t väijyvät tilaisuutta vampata miehen.

Miten sitä kestäisi, jos uhkana olisivat vielä kampaajat, stylistit, sisustussuunnittelijat, bb-julkkikset, adam lambert ja jari sillanpää?

Ei, ei musta vaan olisi siihen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kiitos minulle kelpaa BI NAINEN ja kiihottaa ajatus että toisi tyttöystävän kotiin.

olen 100% hetero,en pysty edes kuvittelemaan että olisin muna pystyssä samassa tilassa toisen miehen kanssa.

t.mies

Vierailija
22/32 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpisti.
T. Bi-nainen joka ei ole koskaan pettänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa bi-seksuaalisen kanssa.

Vierailija
24/32 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:35"]

En. En enää IKINÄ. Voisin hyväksyä miehessä paljonkin puutteita, mutta en biseksuaalisuutta.

En ole perusluonteeltani lainkaan mustasukkainen, mutt bi-miehen kanssa seurustellessani minusta tuli lähes vainoharhainen. Sitä epävarmuuden määrää on vaikea edes kuvailla...En suosittele.

t. kerran bi:n kanssa seurustellut

[/quote]

Mutta vika ei kuitenkaan pohjimmiltaan ollut hänessä. Täytyy tietenkin myöntää että vaatii vahvaa itsetuntoa seurustella Bi:n kanssa.

Vierailija
25/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me kaikki (jotka yleensäkään seurustelemme) seurustelemma bi-seksuaalin kanssa, sillä en usko, että 100% heteroita tai homoja on olemassakaan, mun mielestä me kaikki olemme sillä bi-seksuaalisuuden janalla, jotkut ihan keskellä, eli tykkäävät 50-50, jotkut selkeästi jommassa kummassa päässä. Itse olen sielä heteropäässä melko vahvasti, en ole koskaan erityisemmin kiinnostunut naisista, miehet on mun juttu, mutta huomioin silti naisten ulkonäköä ja huomaan jos joku nainen on mielestäni kaunis tai seksikäs.

Jos nyt oletetaan, että tarkoitat kysymyksessäsi ihan tällaista 50-50 bisseä, joka on tasaisen kiinnostunut molemmista sukupuolista, niin ei haittaisi minua. Mulla ei kyllä muutenkaan ole mitään tarvetta olla varuillaan tai elää jatkuvassa epäilyssä siitä, että kassaneidit tai naapurit väijyisivät tilaisuutta miehen vamppaamiseen. Jos susta oikesti tältä tuntuu, niin kannattaa varmasti hakea apua ennenkun suhde kaaduu sun epäilyihin ja sairaalloiseen mustasukkasuuteen,

Vierailija
26/32 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Bin kanssa seurustelu ei ole yhtään erilaista kuin heteron kanssa seurustelu.

Vierailija
27/32 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jessus -.- minä olen hetero enkä silti sekoa jokaisesta miehestä, itse asiassa hyvin harvoista. Syy? Olen 23 joten enää se teinimäinen naaman palvonta ei ole se juttu vaan hullaannun _ihmisestä._ jos hullaannun..

Vierailija
28/32 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:26"]

kyllä kiitos minulle kelpaa BI NAINEN ja kiihottaa ajatus että toisi tyttöystävän kotiin.

olen 100% hetero,en pysty edes kuvittelemaan että olisin muna pystyssä samassa tilassa toisen miehen kanssa.

t.mies

[/quote]

Joo niin, onhan se mukava ajatus että pääsisi kolmanneksi. Mutta jos se eukko rakastuu niin kai se voi vaihtaakin lennosta, eikä sulle mitään kivaa seuraa, liekö ne bi:tkään mitään ryhmäseksihurjastelijoita?

Vierailija
29/32 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2012 klo 20:58"]

Olen itse lesbo, seurustelin aikoinaan bi-naisen kanssa. Katkeraksihan siitä tuli kun lopulta naisystäväni päättikin haluta "oikean perheen", lapsia ja miehen (munaa).

Vähän vei luoton kyllä, valitettavasti.

[/quote]

Ja mä olen bi-nainen joka on pettänyt toista naista vain toisen naisen kanssa ja myös kaikki lesbot joiden kanssa olen ollut ovat pettäneet mua toisen naisen kanssa. Usein tämä toinen nainen on exä tai " paras ystävä " tai exä josta on tullut se " paras ystävä ". Nykyään en enää petä ketään vaan se typerä lapsellinen käytös johon törmäsi/törmää ns. lesbokulttuurissa jylläsi/jyllää 15-23v naisten keskuudessa. Nykyinen nainen jonka kanssa nyt seurustelen on 26v ja itse olen 32v enkä todellakaan voi kuvitella että kummallakaan meistä olisi mitään intoa pettää toista. Olemme jo aivan vanhoja niihin leikkeihin. 

Tietysti jotkut eivät ikinä aikuistu ja on myös niitä jotka haluavat enemmän seurustella miehen kanssa ja vain säätää naisten kanssa. Olen itsekin ollut senkaltaiseen ihastunut kun olin 18v ja sydän särkyi niihin hänen poikaystäviinsä. Hän piti minua parhaan ystävän ja panon välimaastossa. 

Ei kannata tyrmätä ketään biseksuaalisuuden kautta mutta kannattaa vähän kysellä mikä meininki että onko enemmän miehiin päin. Itselläni ollut vain pari kertaa elämässä tilanne että olen ollut rakastunut mieheen. Seurustellut oon kanssa pari kertaa miehen kanssa mutta en niiden tosirakkauksien kanssa vaan muiden joihin olin ehkä enemmän rakastunut kuin ihastunut.

Kannattaa tutustua ihmiseen ja hänen elämäntarinaansa. Ei kukaan voi omalle biseksuaalisuudelleen mitään. Mua moni luulee lesboksi ja olin kauan kaapissa niin että sanoin kaikille että olen lesbo kun ahdisti olla bi. Älä ole mukana luomassa sellaista ahdistavaa ilmapiiriä vaan ota se sun eksäs kuitenkin yksittäistapauksena ja jatka avoimin mielin ja sydämin elämää.

Vierailija
30/32 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2012 klo 20:58"]

Olen itse lesbo, seurustelin aikoinaan bi-naisen kanssa. Katkeraksihan siitä tuli kun lopulta naisystäväni päättikin haluta "oikean perheen", lapsia ja miehen (munaa).

Vähän vei luoton kyllä, valitettavasti.

[/quote]

Ja mä olen bi-nainen joka on pettänyt toista naista vain toisen naisen kanssa ja myös kaikki lesbot joiden kanssa olen ollut ovat pettäneet mua toisen naisen kanssa. Usein tämä toinen nainen on exä tai " paras ystävä " tai exä josta on tullut se " paras ystävä ". Nykyään en enää petä ketään vaan se typerä lapsellinen käytös johon törmäsi/törmää ns. lesbokulttuurissa jylläsi/jyllää 15-23v naisten keskuudessa. Nykyinen nainen jonka kanssa nyt seurustelen on 26v ja itse olen 32v enkä todellakaan voi kuvitella että kummallakaan meistä olisi mitään intoa pettää toista. Olemme jo aivan vanhoja niihin leikkeihin. 

Tietysti jotkut eivät ikinä aikuistu ja on myös niitä jotka haluavat enemmän seurustella miehen kanssa ja vain säätää naisten kanssa. Olen itsekin ollut senkaltaiseen ihastunut kun olin 18v ja sydän särkyi niihin hänen poikaystäviinsä. Hän piti minua parhaan ystävän ja panon välimaastossa. 

Ei kannata tyrmätä ketään biseksuaalisuuden kautta mutta kannattaa vähän kysellä mikä meininki että onko enemmän miehiin päin. Itselläni ollut vain pari kertaa elämässä tilanne että olen ollut rakastunut mieheen. Seurustellut oon kanssa pari kertaa miehen kanssa mutta en niiden tosirakkauksien kanssa vaan muiden joihin olin ehkä enemmän rakastunut kuin ihastunut.

Kannattaa tutustua ihmiseen ja hänen elämäntarinaansa. Ei kukaan voi omalle biseksuaalisuudelleen mitään. Mua moni luulee lesboksi ja olin kauan kaapissa niin että sanoin kaikille että olen lesbo kun ahdisti olla bi. Älä ole mukana luomassa sellaista ahdistavaa ilmapiiriä vaan ota se sun eksäs kuitenkin yksittäistapauksena ja jatka avoimin mielin ja sydämin elämää.

[/quote]

Tulipa hassu virhe. Niin siis olin niihin miehiin joiden kanssa seukkasin joskus enemmän ihastunut kuin rakastunut. Ei oikein toiminut ne pari suhdetta koska olen liian maskuliininen bi-nainen. 

Vierailija
31/32 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:26"]

t.mies

[/quote]

Joo niin, onhan se mukava ajatus että pääsisi kolmanneksi. Mutta jos se eukko rakastuu niin kai se voi vaihtaakin lennosta, eikä sulle mitään kivaa seuraa, liekö ne bi:tkään mitään ryhmäseksihurjastelijoita?

[/quote]

Toi on tuo yleinen heteromiesten luulo. Siinä vaiheessa kun bi-nainen tuo tyttöystävän kotiin niin heteromies on jätetty tai ainakin kusetettu. Ellei ole sovittu erikseen että tuodaan kolmansia kimppakivaan. Mutta joku seksilelu ei ole tyttöystävä. 

Moni mies jota olen tapaillut on jäänyt heti rannalle ruikuttamaan kun joku ihana lesbo on tullut maisemiin. Hyvin harvoin jos milloinkaan bi-nainen tuo toisen bi-naisen kotiin tyttöystävänään. Se on useammin semmoinen joku urheilullinen ja maskuliininen lesbo joka häätää sen äijän ennemmin kuin hyppää sänkyyn.

Mulla myös moni tapailu kaatunut siihen kun olen sanonut että olen bi ja toinen on vastannut että ei haittaa vaan kiihottaa. Se on seksististä ja loukkaavaa ettei naisten välistä suhdetta pidetä edes pettämisenä. Sellaisen idiootin joka antais mun pettää, kanssa en vois seurustella. Vaikea seurustella jos toinen ei ole edes mustasukkainen enkä voi kunnioittaa ihmistä joka ei näe vaaraa siinä että toisin kolmannen osapuolen suhteeseen.

Ja ei, bi-seksuaalit eivät ole seksihurjastelijoita ( paitsi ehkä sinkkuna ). 

Vierailija
32/32 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:36"]

Mulla myös moni tapailu kaatunut siihen kun olen sanonut että olen bi ja toinen on vastannut että ei haittaa vaan kiihottaa. Se on seksististä ja loukkaavaa ettei naisten välistä suhdetta pidetä edes pettämisenä. Sellaisen idiootin joka antais mun pettää, kanssa en vois seurustella. Vaikea seurustella jos toinen ei ole edes mustasukkainen enkä voi kunnioittaa ihmistä joka ei näe vaaraa siinä että toisin kolmannen osapuolen suhteeseen.

[/quote]

Eihän se ole pettämistä jos tapahtuu luvan kanssa? Ja entäs jos sillä bi-seksuaalilla ei olekaan suhde, vaan hän vain harrastaa seksiä jonkun muun kanssa (luvallisesti)? Ehkä nuo miehet on ajatelleet sitä toista naista vain seksikumppanina, eivät uhkana suhteellenne. Minusta SINÄ olet se joka on sitten mitätöinyt suhteenne, kun olet arvottanut satunnaisen lesboseksin uhaksi parisuhteelle. Vai ajatteletko että seksiin liittyy aina romanttisia tunteita?

Mun mies on bi ja hänellä on täysi vapaus puuhastella miesten kanssa, mielellään niin että mä katson tai olen mukana. Ei se meidän suhdetta uhkaa, sillä kyse on vain seksistä (myös silloin jos minä osallistun ja olen sen kolmannen kanssa itsekin). Mustasukkainen ja omistushaluinen kyllä olen, mutta en näistä seksisuhteista, sillä eihän niitä voi verrata meidän parisuhteeseen millään lailla. Itse ajattelen sen vaikka samaksi kuin jos mies kävisi kuntosalilla jonkun äijän kanssa - ei se multa ole pois, ja pääsenhän itsekin sinne salille mukaan jos haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi