Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella biseksuaalin kanssa?

Vierailija
14.05.2012 |

Tuntuu, että ihan heteronkin kanssa saa koko ajan olla varuillaan, kun törkeät kassaneidit ja naapurin yh:t väijyvät tilaisuutta vampata miehen.

Miten sitä kestäisi, jos uhkana olisivat vielä kampaajat, stylistit, sisustussuunnittelijat, bb-julkkikset, adam lambert ja jari sillanpää?

Ei, ei musta vaan olisi siihen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% heteroita. En mä ainakaan mitenkään nauti naisten kauneudesta, vaikka tietysti näen, kuka yleisen mittarin mukaan on kaunis. Se, että mulla on silmät päässä, ei kyllä tee musta edes promillen biseksuaalia.

Vierailija
2/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse biseksuaalina tiedän, että kynnyt kyseisenlaisen henkilön kanssa seurustelemisesta arvelluttaa - periaatteessahan voisin lähteä aivan kenen matkaan vain.

Itse voisin, minulle on annettu mahdollisuus niin pakko minunkin olisi antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä, koska bi-miehet ovat usein sillä tavalla naismaisia, etteivät viehätä minua.

Vierailija
4/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollut avoliitossa bin kanssa. Uhka on uhka, oli se sitten Adam Lambert tai Pamela Andersson. En näe siinä eroa...

Olen ollut perusheteron kanssa naimisissa 5 vuotta, 2 lasta, ikinä en ole pettänyt. Enkä halua pettää.

Vierailija
5/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Bowie, Jorma Uotinen,

Naisia mm. Drew Barrymore, Jodie Foster, Sofi Oksanen

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaalei…

Vierailija
6/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen pähkäillyt.

Mulla on ollut säpinää yhden ihanan bi-miehen kanssa jo pitkään mutta pelkään epävarmuutta mitä vakisuhteessa ehkä tuntisin. Mitä käy kun ensihuuma menee ohi.

Mulle seksi on suhteen pohja ja tämän miehen kanssa koen olevani altavastaaja. Puuttuu ensikäden tieto siitä mistä miehet pitää.

Vaikka miten lähtis yksiavioiseen suhteeseen, mitäs jos mä en riitä? Jos kumppani ei saa sitä mitä tahtoo? Seksuaalinen epävarmuus iski vanhoilla päivillä...

Vierailija
7/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi sitoutunut olemaan vain minun kanssani eikä kokisi että jää jotain paitsi.

Vierailija
8/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä esim. Uotinen on kyllä mieheksi tosi naisellinen.

Vierailija
9/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lesbo, seurustelin aikoinaan bi-naisen kanssa. Katkeraksihan siitä tuli kun lopulta naisystäväni päättikin haluta "oikean perheen", lapsia ja miehen (munaa).

Vähän vei luoton kyllä, valitettavasti.

Vierailija
10/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla bisset sitoutuu parisuhteeseen kuin suurin osa heteroista. Tietenkin nuorena kokeiluvaiheessa on saatettu naida ketä vaan, mutta ei sellaisesta ikuisesti kiksejä saa.

Jostain syystä valtaväestö ajattelee, että biseksuaalit katselee kaikkia sillä silmällä, ajattelee lakkaamatta seksiä ja koko maailma on vaaranpaikka, koska ikinä ei voi tietää, kenen mukaan bisse lähtee.

Vierailija
12/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukoihastukset eivät haittaa. Minäkin tykkään Adam Lambertista, ja olen heteronainen. ;)

Vierailija
13/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi mustasukkainen. Relatkaa naiset ja jos se ei onnistu, niin menkäähän terapiaan selvittelemään ongelmianne.

Vierailija
14/32 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa naiset ja jos se ei onnistu, niin menkäähän terapiaan selvittelemään ongelmianne.

Samat ongelmat ne voi olla suhteessa missä nainen on bi. Tiedän montakin naista jotka päätyivät perustamaan perheen miehen kanssa ja ovat joutuneet unohtamaan menneisyytensä juurikin miehen mustasukkaisuuden vuoksi (tyttöystävistä eikä avoliitoista enää puhuta koska mies ei hyväksy niitä).

Hyvähän se on että aina miettii uutta suhdetta tarkkaan. Mustasukkaisuus tappaa suhteen, kannattaako suhdetta ees aloittaa jos sen itu on pinnassa jo ennen kuin on aloitettukaan.

Vierailija
15/32 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö aina kaikki määritellä ja rajata, entä jos ihastuu... rakastuu vain ihmiseen. Ja jos toinen on mennäkseen , niin menee. Ehkä opii uutta ja ilahduttaa suhdettamme. Eli jos käyn vieraissa sinussa ei ole vikaa =). Aina ei tee mieli suklaata joskus piparminttukin on must. Olen siis bi ? Elä ja anna elää. Ei ihmisiä voi omistaa.

Vierailija
16/32 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En enää IKINÄ. Voisin hyväksyä miehessä paljonkin puutteita, mutta en biseksuaalisuutta.

En ole perusluonteeltani lainkaan mustasukkainen, mutt bi-miehen kanssa seurustellessani minusta tuli lähes vainoharhainen. Sitä epävarmuuden määrää on vaikea edes kuvailla...En suosittele.

t. kerran bi:n kanssa seurustellut

Vierailija
17/32 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
18/32 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappi bi-miehet, ainakin sen mukaan mitä netissä tapaa on bottomeita, eli ottaa munaa sisäänsä.. ei ehkä naisellisia, mutta tuskin naisen kanssa sängyssä dominoiviakaan..

Vierailija
19/32 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei? Enpä kyllä usko ikinä käyväni kenenkään kanssa keskustelua, joka alkaa sanoilla: "Tykkäätkö tytöistä vai pojista?"

Vierailija
20/32 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen ollutkin jonkuntyyppisessä friends with benefits -suhteessa bi-naisen kanssa.

bi-nainen 20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan