Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitit seksilämän?

Vierailija
13.05.2012 |

Otsikossa kysymys. Aloittavatko nykynuoret mielestänne seksielämän liian aikaisin? Onko olemassa tiettyä ikää kun on valmis vai onko se henkilökohtaista? Jakakaa mielipiteitä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaduta. seurustelin tuolloisen poikaystäni kanssa 4,5 v ja meillä oli ihanat teinivuidet yhdessä :)

Vierailija
22/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun rehellisesti voi sanoa olevansa siihen valmis. Minä olin melkein 19 ennenkuin jalat levitin..mahdollisuuksia oli, muttten tuntenut olevani valmis siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 80-luvusta on kysymys, siis minulla kaverilla varmaan 1979 tai ehka 1980.

Vierailija
24/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen aviomieheni kanssa joka oli tuolloin 19v.Pari kuukautta oltiin seukattu tuolloin.

Nyt 15 vuotta kimpassa ja kolmatta odotan :)

Vierailija
25/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytys 12-vuotiaana, seksuaaliset tilanteet ilman yhdyntää 14-vuotiaana ja yhdyntä 18-vuotiaana. Ekan orgasmin miehen kanssa taisin saada 25-vuotiaana. Olen ihan tyytyväinen, että tuli aloitettua harjoitukset suht. varhain.

Nykynuorista: osa aloittaa liian aikaisin, kuten varmaankin aina ennenkin. Osa ymmärtää kehoaan ja mieltään paremmin ja ovat myös kumppanin suhteen valikoivampia. Siitä olen varma, että mitään yhtä ainoaa oikeaa ikää ei ole, vaan vaihteluväli on suuri. Ja vaikka olisi minkä ikäinen, voi joutua hyväksikäytetyksi jos ei arvosta itseään riittävästi. Osa ihmisistä ei ole minkään ikäisenä niin kypsiä, että seksin harrastaminen olisi heille turvallista. Valitettavasti.

Vierailija
26/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 22v, mies 21v. Ja yhdessä edelleen, vaikkei se tähän liitykään.

Vierailija
27/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannen poikaystävän kanssa, joka oli saman ikäinen, ei ollut hänelle eka kerta. Oltiin seurusteltu ehkä 2kk. Itse vein pojan kotiin, kun tunsin olevani valmis. Ei ole koskaan kaduttanut, kavereita ollaan edelleen vaikka suhde loppui jo 16 vuotta sitten.

Vierailija
28/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin vetää pohjat tähän asti?

Ja hyvä ikä oli, kumppani oli hellä, ymmärtäväinen ja kaikin tavoin ihana. Aikaisemminkin olisi tietysti ollut tilaisuuksia, mutta hetki ei koskaan tuntunut silloin oikealta. Myönnän kyllä, että välillä halutti paljonkin, mutta silti jotenkin onnistuin aina pidättäytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi