Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitit seksilämän?

Vierailija
13.05.2012 |

Otsikossa kysymys. Aloittavatko nykynuoret mielestänne seksielämän liian aikaisin? Onko olemassa tiettyä ikää kun on valmis vai onko se henkilökohtaista? Jakakaa mielipiteitä!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutaman vuoden vanhemman pojan kanssa...

Vierailija
2/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ruma, ettei minua kukaan huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ruma, ettei minua kukaan huoli.

Vierailija
4/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen aviomieheni kanssa joka oli tuolloin 19v.Pari kuukautta oltiin seukattu tuolloin. Nyt 15 vuotta kimpassa ja kolmatta odotan :)

jos hän harrasti kanssasi seksiä olleessaan 19v ja sinun ollessasi 14v.

Vierailija
5/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aikalailla keskimääräistä myöhemmin. Siihen asti harmitti se etten ollut millään löytänyt seksikumppania, mutta jälkikäteen ei nolota erityisesti se että eka kerta oli niin myöhään. Eli en koe tarvetta kirjoittaa tähän mitään "olisihan minulla aikaisemminkin ollut tilaisuuksia.." -juttuja.

Vierailija
6/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa muistaa ikää. En ainakaan ollut liian nuori.

Vierailija
7/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavan usein nuoria, joiden olisi kannattanut pitää vielä housut jalassa..

joillekin liian aikaisin aloitetut seksijutut ovat melkeinpä traumaattisia kun mieleltään on vielä ihan lapsi. Minä ainakin vielä 18-vuotiaana keräsin kukkakimppuja ja hoivasin marsuani, en todellakaan ollut valmis yhtään suukottelua suurempaan

Vierailija
8/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin rakastuin ja tapasin miehen, jonka kanssa aloitin avioliittoon tähtäävän suhteen. Nyt ollaan aviossa ja edelleen onnellisia!

Vierailija
9/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti, että suhde johtaa avioliittoon? Siis kysymys numerolle 31. Sinulla on ollut onnea elämässä, se on upeaa!

Vierailija
10/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisen seksin ja oli oikein hyvä ikä. Nuorempanakin mielstäni ok jos seurustelusuhde kestänyt jo jonkin aikaa ja molemmat valmiita. En osaa sanoa aloitetaanko nykyään liian aikaisin kun en tiedä mikä on keksiarvo mutta milestäni n 14v alkaa olla liian nuori seksiin (siis yhdyntään, kaikenlaisia seksuaalisia kokeiluja ja itsetyydytystä yleensä kyllä on nuoremmillakin).

Vierailija
11/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli eka kertani nykyisen mieheni kanssa. Itsetyydytyksen aloitin ehkä 13 -vuotiaana. Mielestäni yhdyntöjen tms. aloittamisikä voi olla nuorempanakin kuin itselläni, ehkä jo 15 -vuotiaalla, jos oikealta tuntuu. Itse en aloittanut yhtään liian myöhään. :)

Vierailija
12/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies jätti. Ei ollut ikinä sellaista kutkutusta eikä tarvetta mihinkään teininä, mutta muilla ilmeisesti on ollut?

Vierailija
13/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kans, sopiva ikä

Vierailija
14/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä... 15 tai 16 ja nykyinen vaimo, silloinen ehdokas oli vuoden vanhempi.

En osaa sanoa minkä ikäisenä nykynuoret aloittavat. Olettaisin että siellä on sama meno kun munkin nuoruudessa eli iso osa pojista alkaa 15 vuotiaana leuhkimaan että on saanut, pienempi osa on hiljaa koska ei ole saanut ja keskiverto pääsee pukille parikymppisenä.

Vierailija
15/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella humalassa ja partnerina kaksi kertaa itseni ikäinen tuntematon mies. Mielestäni ikä ei ollut liian alhainen vaan partneri väärä.

En kyllä samanlaista ekaa kertaa haluaisi omille lapsilleni.

Vierailija
16/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse aloitin myöhään mutta olin viela 18 vuotiaanakin ihan täysi penikka joten mulle oli fiksua odottaa. Nuorten kanssa työtä tekevänä olen huomannut että tytöt hakevat huomiota ja hyväksyntää seksin kautta eivätkä useat ole mielestäni henkisesti valmiita seksielämään. Pojat ovat vielä lapsellisempia ja koittavat pönkittää omaa asemaansa kaveriporukassa kertomalla panojuttuja, oli ne sitten tosia tai eivät. Onhan sitten nuorissa todella fiksuja pariskuntia jotka ovat myös selvästi henkisestikin valmiita seksielämään. Töiden puolesta näen vain valitettavan usein nuoria, joiden olisi kannattanut pitää vielä housut jalassa..

Vierailija
17/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen vajaa 15v. Kaduttaa, että piti kiirehitä.

Vierailija
18/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ikä, järkeä jo päässä.

Vierailija
19/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa olin seurustellut kuukauden vähän päälle, ennen kuin teimme sen. Mielestäni ihan sopiva ikä, kun koin itseni valmiiksi.

Mielestäni moni nuori aloittaa seksielämän liian aikaisin ja vielä enemmän nuoria aloittaa sen takia, että poikaystävä painostaa, tai kun kaveritkin on tehnyt sen, miksei itsekin. Seksiä pitäisi harrastaa vasta sitten kun on itse varmasti valmis siihen, koska silloin se tuntuu hyvältä kun on valmis ja oikea kumppani.

Vierailija
20/28 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olin ensimmäisellä kerralla 22-vuotias, naimisiin mennessä 26-vuotias, ainoan lapsen syntyessä 26-vuotias ja viimeisellä seksikerralla 28-vuotias. Nyt on ikää 32 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä