klassinen kanava viritetty tupakoivia naapureita varten:)
soitan klassista musiikkia takapihallani läpi kesän. aina,kun naapurit tulevat tupakoimaan,niin saavat hieman sivistystä sinne röökinröyhyjen sekaan.
ihanaa,terassikausi avattu!
Kommentit (17)
ja jotain Jeesus paasausta sinne sekaan. Eikös niitä tuollaisiakin kanavia radiosta löydy?
täräytä kuule kunnon örinää kajareiden täydeltä. Esimerkiksi Rammsteinin herzeleid suorastaan porautuu päähän.
Minä pidän musiikista laidasta laitaan, ei haittaisi minua yhtään :)
Akateeminenkin jopa. Miksi luulet että tupakoivat vihaavat korkeakulttuuria?
tupakoivat ovat niitä yhteiskunnan hukkapaloja ja se sakki ei korkeakulttuuria arvosta.
Sinä olet tietty se poikkeus *kumartaa* muttei se totuutta muuksi muuta.
Älä kuitenkaan liian lujaa soita..
ihan väärin. Älä nyt mitään klassista kanavaa viritä naapureiden iloksi, vaan rupea itse leikkimään Castafiorea. 'Ah ma nauran, kun kuvani kauniina peilissäin nään...'
soitan klassista musiikkia takapihallani läpi kesän. aina,kun naapurit tulevat tupakoimaan,niin saavat hieman sivistystä sinne röökinröyhyjen sekaan.ihanaa,terassikausi avattu!
olet päätellyt, että röökaajat eivät kuuntelisi klassista? Olen soittanut pianoa ikäni ja vedän askin päivässä. Ei hyvää päivää, voiko tosiaan olla noin yksinkertasiai ihmisiä kuin ap.
soitan klassista musiikkia takapihallani läpi kesän. aina,kun naapurit tulevat tupakoimaan,niin saavat hieman sivistystä sinne röökinröyhyjen sekaan.ihanaa,terassikausi avattu!
Voi kun naapurit soittaisivatkin joskus klassista kun olen tupakilla. Suomalaista paskamusaa siellä vaan soitetaan. Oma lempisäveltäjäni on Pyotr Ilyich Tchaikovsky.
tupakoivat ovat niitä yhteiskunnan hukkapaloja ja se sakki ei korkeakulttuuria arvosta.
Sinä olet tietty se poikkeus *kumartaa* muttei se totuutta muuksi muuta.
Hukkapalat kyllä minunkin mielestäni, väärä puolue.
Ja kutsu kaikki naapurit karaokeen.
Tangoa ja muuta.
soitan klassista musiikkia takapihallani läpi kesän. aina,kun naapurit tulevat tupakoimaan,niin saavat hieman sivistystä sinne röökinröyhyjen sekaan. ihanaa,terassikausi avattu!
kai niilla naapureillakin on. Kuinka paljon savua voi tulla toisten takapihalta? Eiko Suomessa koskaan tuule? Ja jos tuulee niin aina teillepain?
Taitavat olla postimerkin kokoisia pihoja. Muutama hajumolekyyli ei sinua tapa.
t. korkeasti koulutettu akateeminen taiteilija jonka tyo on naytteilla amerikkalaisen yliopiston kokoelmassa.
täräytä kuule kunnon örinää kajareiden täydeltä. Esimerkiksi Rammsteinin herzeleid suorastaan porautuu päähän.
-reps-
mä tipahdin kyllä tässä kohtaa...
Kunnon ördämusaa tupakoiville naapureille, hih hih...