Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui kun kerroin äitienpäivälounalla tarjoilijalle

Vierailija
13.05.2012 |

lastemme oikeat iät ja mies joutui maksamaan lapsien ruoasta täyden hinnan. Kun yritin puolustautua, niin kuulemma vinguin. Mukavaa äitienpäivää kaikille!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhunut mitään. Mulla vaan meni tää päivä ihan pilalle, olen vaan olla möllöttänyt kun harmittaa moinen mies. On se vaan karmaisevaa maksaa normihinta oman perheen kanssa käydystä lounaasta, etenkään kun ei useasti ulkona syödä.

Vierailija
2/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi toiminut oikein. Vituttaa oikein tuollainen ylenpalttinen suoraselkäisyys. Maailma ei nimittäin välitä vitunkaan vertaa. Ota mitä pystyt, äläkä anna mitään takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niin pääsee halvemmalla. Minusta kysymys on moraalisesti ihan vastaavasta asiasta.

Vierailija
4/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niin pääsee halvemmalla. Minusta kysymys on moraalisesti ihan vastaavasta asiasta.

Itse varastan, jos voin. Kaupasta en ole koskaan varastanut, koska kiinnijäämisen riski on liian suuri. Varastaisin kyllä jos se olisi mahdollista.

Tämä maailma ei välitä vaikka varastan. Kuka minut tuomitsee? Jumalako? Enpä usko. Satuolentojen moraalit voi vetää vessasta alas. Huijaamalla elämästä läpi on mottoni.

Vierailija
5/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tulee kuitattua tuo tuhlaus.

Vierailija
6/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarjosi viime viikonloppuna kaverilleen lounaan golfklubilla, joten perkame että kenkuttaa koko ukko!

Vierailija
7/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pokkana valehdella lasten iät, ja lapset itse loukkaantuneena korjaavat asian! Siinä ovat vanhemmat korvat punaisina. Erittäin yleistä esim. laivojen aamiais- ja lounaskassoilla.

t. tarjoilija

Vierailija
8/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saa valehdella. Aika ristiriitaista yleisen moraalikasvatuksen kanssa...