Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli äitienpäivän aamupalanne?

Vierailija
13.05.2012 |

Kertokaas tänne äitienpäivänne aamupalojanne :)

Oma mieheni ja 4.v tyttö olivat tehneet toas-leipiä, tuoreita mansikoita, croissantteja ja smoothieta (heräsin 7.30 aamulla kun mies ja lapsi huudattaa blenderiä :D) ja lisäksi kahvia ja tuoremehua. Tyttö tosin vetas tuoremehun omaan suuhunsa samalla kun avasin lahjoja ;)

Kaiken kruunasi tytön tekemä taulu päiväkodissa ja miehen ostama kello :) Ihana äitienpäivän aloitus!

Toivottavasti teilläkin on sujunut onnellisissa merkeissä äitienpäivä (:

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mieheni, eli aviomies ja 2-vuotiaat kaksospojat tarjoilivat minulle aamiaisen sänkyyn. Tarjottimella oli kahvia, porkkanasämpylää, jonka päällä oli salaattia, valkohomejuustoa ja paprikaa, lisäksi appelsiinituoremehua, viinirypäleitä ja kurkku- sekä porkkanasuikaleita + dippiä! Toinen pojista ojensi itseaskarrellun kortin ja toinen lahjan (toivomani kirja ja lahjakortti kauneushoitolaan), lisäksi minulle laulettiin ja pojat soitti leikkisoittimillaan. Lapset saivat myös samaa aamupalaa sängyssä, joten itselläkään ei ollut mitään kiirettä syödä.

Vierailija
2/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

croisantteja, maalaisleipää, juustoa, ilmakuivattua kinkkua, poroa, vesimelonia, miniluumutomaatteja, paprikaa. Kahvit oli lapsi keittänyt (mies ei ole jaksanut opetella kun ei kahvia juokaan). Smoothieta (kaupasta tosin, ei itse tehtyä, mutta todella hyvää) oli lasissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni mikrossa eilistä kahvia ja keitin itselleni, miehelle ja lapselle puuroa. Siinä se.

Vierailija
4/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin rauhallisesta aamusta yksin kahvia juoden miehen ja lasten nukkuessa. Kun lapset heräsivät pari tuntia myöhemmin söin yhden sämpylän.

Vierailija
5/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi kauniilla laululla (kaikki neljä poikaa + mies lauloivat) ja lasten keräämillä valkovuokoilla (hiippailivat "tosi hiljaa" seitsemän maissa ulos keräämään kukkia). Kaikilta pojilta itsetehdyt kortit, sekä mieheltä kaunis kultakaulakoru.

Aamiaiseksi graavilohileipiä, juustoleipiä, jugurttia mangonpalojen kera, teetä, tuoremehua, mansikoita, kuohuviiniä ja hyvää suklaata.

Ihana päivä ja ihana perhe!

Vierailija
6/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten tekemät aamiais leivät, mansikoita, appelsinimehua, kahvia ja kakkua. Yhdessä syötiin kaikki vuoteessa!

Vierailija
7/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite keitin itselleni kaksi kuppia kahvia

Vierailija
8/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka itse keitin, mies kun nukkui. Mun tyypillinen "aamupala".

Vierailija
9/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitin eilistä pizzaa palan kahvin kanssa. Lapsi (9v)ei edes muistanut äitienpäivää, ei tullut korttiakaan.

Vierailija
10/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi kahvikuppinsa ääreen (jonka senkin minä keitin), lapset söivät sämpylöitä.

Vierailija
11/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kahvia, mehua ja sitruunakakkua sänkyyn.

Lahjojen tms kera.

Juuri tuonne tein avauksen ihanasta äitienpäivästä.

t. Onnellinen äiti ja vaimo

Vierailija
12/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ison o.n ettei tässä voi olla kuin hymy korvilla.

Lahja on hommattu, mutta päätettiin että lapsi saa nukkua niin myöhään kun nukuttaa, oltiin eilen kylässä ja nukahti automatkalla, nukahti vasta myöhään yöllä, joten kerkeehän tässä vielä mitä.

Lapsi on tehnyt kortin ja mieheltä se paketti, eli ovat kumpikin ainakin ajatelleet.

Vierailija
13/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoretta leipää,kananmunia ja muita lisukkeita.

Vierailija
14/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi Lidlin appelsiinituoremehua (hyvää, mies osti sitä erityisesti tätä päivää ajatellen ja piti pullon piilossa minulta), kahvia ja suklaata. Iltapäivällä tulee vielä kakkua anopin luona. Ihanaa.

Vierailija
15/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon voileipäaamiainen kaikkine lisukkeineen pöydän ääressä.

Olin esittänyt selkeän toivomuksen.

Lapsi 11v oli tehnyt ihanan kortin.

Vierailija
16/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa! :)

Ihanaa kun saa olla yhden päivän hemmoteltuna, mielestäni jokainen äiti sen ansaitsee!

Ap

Vierailija
17/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat itse tehneet minulle leipiä, puuroa, kahvia ja hedelmäsalaattia. En olisi uskonut, että he heräävät ennen minua (8.30) ja vielä värkkäävät tuollaisen herkkuaamupalan. Arvostan todella heidän vaivannäköään!

Vierailija
18/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitti kahvin ja tuli nukkumaan.

Kun nousin, niin ilmoitti kahvin olevan valmiina ja lahjan pöydällä.

Lapset olivat nälkäisiä, joten ruokin ne ja tein itselleni siinä samalla voileivän. Lahjaa en ole vielä vilkaissut, pöydällä on. Mies kuorsaa.

Ihanaa kyllä, että tänä vuonna saan jotain muutakin kuin nukkua pitkään (mikä yleensä ei onnistu, kun herään muita aiemmin) mutta ehkä olisi ollut piirun verran ihanampaa, jos lapset olisivat ruoan kinuamisen sijaan onnitelleet ja mieskin ehkä halannut tai onnitellut. Mutta siis tuo on hienosäätöä, pääasia että muisti!

Vierailija
19/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt ajattelin että se kahvit olisi edes laittanut tippumaan,mutta EI.

Ihan itse sain kahvini keitellä ja aamupalaa laittaa.

Vierailija
20/64 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sex and the city -dvd-boksin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi