ojensin mieheni lasta.mies tulee huutamaan mulle sihisten ja vihaa tihkuen
että nyt saatanan ämmä turpa kii.sanoin, että mulle et noin puhu. mies toistaa tätä toistamistaan kasvot kiinni omissani.vedin kilarit ja lähdin rauhoittuun ulos. mua ei vittu näin kohdella, kukaan ei puhu mulle noin. nyt mykkäkoulua. huomenna äitienpäivä, ihanaa. huoh.
Kommentit (28)
Sulla ei ole oikeutta ojentaa miehen lasta.
kiimaisia ja miestä vailla , muahahaaaaaaaa.....
on miehelle viimeisillään raskaana. ap
Vasta kun on ainakin yhden oman lapsen saanut täysi-ikäiseksi, voi alkaa jotain sanoa tietävänsä lastenkasvatuksesta... eli ehkä miestä vaan ärsytti nipoilusi ja päsmäröintisi, vaikkakin hänen tyylinsä olikin ehdottomasti väärin.
Mistä johtuu, että omalle lapselle olisi ok väittelyyn kyllästyneenä sanoa oi, muta heti kun kyseessä on toisen lapsi se onkin nipottamista??
jos perhe-elämä on tuollaista...
Ainakaan nyt kukaan ei sihise vihaa tihkuen mulle mun omassa kotonani, ei huorittele eikä huuda mulle saatanan ämmää....mikä ihana rauha ja hiljaisuus, eikä tarvitse pelätä ja jännittää yhtään omassa kotonaan.....Minusta on mukava asua yksin, ja jos tuo olis toinen vaihtoehto, haluan ollakin yksin....
Toivon ap:lle muutosta elämään ja parempaa tulevaisuutta, erilaista ainakin. Ei elämän pitäis olla noin karua.....mutta kukaan muu ei sitä muuta kuin ap itse. Jos tarvetta tuntee muutokselle. Toivon hyvää jatkoa ja jaksamista.
kun suutahti väärinymmärryksestä, asia korjattiin ja selitettiin ja lapsella lähti mopo keulimaan, haukkui minut ja koko perheen ja uhkasi kertoa äidilleen. Asia selitettiin useita kertoja hänelle. Sanoin vain hänelle, että "nyt riittää" "asia perusteltu, väärinymmärrys, nyt iltapesuille". Lapsi naputti vastaan tapansa mukaan "mene ite, en tottele sua" ja sanoin tiukasti, että "nyt suihkuun, nyt ei jaksa aloittaa taas". ja tästä miehen reaktio....ei ole ensimmäinen kerta...mutta mulla mitta täyttyi, mulle ei puhuta noin!
nimim. kokemusta on.
nyt on täydellinen aika erota ennen kuin lapsi syntyy, jos lapsi alusta asti sinun kanssasi niin saisitkohan helpommin yksinhuoltajuuden, tietääkö kukaan?
Sulla on 2 omaa lasta ja kolmas yhteinen tulossa. Kannattaako elämä ja syntymättömän lapsen lapsuus tuhlata miehen kanssa joka kohtelee sua kuin tiskirättiä? Ennustan että eroatte joka tapauksessa, miksi ihmeessä jäisit pienen vauvan kanssa tuollaisen ääliön kanssa saman katon alle? Puhumattakaan siitä ekaluokkalaisesta, joka on vaikutuksille altis juuri nyt.
En usko minäkään tuollaisten kuvioiden jälkeen.
Taisi selvitä, mihin sen miehen edellinen liitto päättyi. Ja oli tainnut saada sitten muut uskomaan, että hänen on parasta ottaa lapsi vaimon sijaan. :-(
Molempien on kasvatettava perheen lapsia, ja yhtenäisillä säännöillä ja rajoituksilla. Hommasta ei tule mitään, jos ei ole kunnioitusta.