G: paljonko rahaa laitatte kuukaudessa ulkonäköön?
Jos perus hygieniatarvikkeita ei lasketa.
Itsellä suurinpiirtein näin:
- Kynnet 60e
- Ripset 60e
- Muut meikit 20e
- Hiuksiin + muotoilutuotteisiin 80
- Voiteet 20e
Yhteensä 240
Kommentit (47)
Kuukaudessa karvanpoisto terällä n. 15e.
Kampaamosta ostetut shampoo, hoitoaine ja hiuspohjaseerumi maksaa kertaostona yli 50e mutta niistä riittää monta kuukautta joten en osaa sanoa hintaa per kk.
Tyvikohottaja n. 6e.
Kakkumainen puhdistusaine kasvoille, joka samalla myös kosteuttaa joten rasvoja ei tarvita, maksaa kertaostona hitusen alle 40e, mutta kestää kauan, joten vaikea siitäkään sanoa kuukausihintaa.
Meikkejä ostan todella harvoin. Ripset on kauniit jo luonnostaan, ja kynnet lakkaan halpislakalla itse jos lakkaan.
Ehkä 10-20e/kk. Meikkaan hillitysti, korona-aikana hyvin harvoin. Mitään feikkejä lisäosia minulla ei ole ylläpidettävänä. Hiukset on pitkät, paksut, hyväkuntoiset ja omalla värillä, eivät tarvitse muuta hoitoa kuin leikkauksen vuoden-kahden välein.
Olen ihan nätti ja näytän siistiltä, vaikken ulkonäkööni käytä juurikaan aikaa tai rahaa.
Hyvin vähän menee rahaa ulkonäköön. Kosmeettinen jalkahoito on ainoa asia mihin menee rahaa vuoden mittaan. Kampaajalla käyn joskus, n. puolentoista vuoden välein tai harvemmin. Meikkejä minulla ei ole ollenkaan.
Kynsiin 0 €/kk
Hiuksiin 0€/kk
Molemmat hoidan itse leikkaamalla. Pitkät hiukset, helppo leikata vähän latvoja. Kynnet kauniit luonnollisina.
Meikit n5€/kk Esim kaupan halvin ripsiväri
Voiteet ym n 10/kk
Jos käyn parturissa niin sitten parturin hinnan verran, muuten nolla euroa.
Terveisin mies
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vähän menee rahaa ulkonäköön. Kosmeettinen jalkahoito on ainoa asia mihin menee rahaa vuoden mittaan. Kampaajalla käyn joskus, n. puolentoista vuoden välein tai harvemmin. Meikkejä minulla ei ole ollenkaan.
Jalkahoidon yhteydessä tehdään myös kulmien muotoilu kuumavahalla.
Mulla on tasan kolme meikkituotetta, ja ne kestää useita vuosia koska meikkaan niin harvoin, muutaman kerran vuodessa.
Hiukset leikkautan muutaman kuukauden välein, ja värjään, ja kerran vuodessa permanentti. Ja halvalla nuokin, permanentin laitatan parturi-kampaajakoululla niin ei maksa montaa kymppiä vaikka mulla on paksut hiukset ja ainettakin menee tosi paljon.