Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: paljonko rahaa laitatte kuukaudessa ulkonäköön?

Vierailija
12.05.2012 |

Jos perus hygieniatarvikkeita ei lasketa.

Itsellä suurinpiirtein näin:

- Kynnet 60e

- Ripset 60e

- Muut meikit 20e

- Hiuksiin + muotoilutuotteisiin 80

- Voiteet 20e

Yhteensä 240

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät, paksut hiukset ja pesen ne kananmunalla 3 kertaa viikossa, mitähän yks muna maksanee, luomua ovat ja haen tilalta suoraan, sanotaan kk:ssa 8 e + eteerinen öljy, olisko euro siihen. Hennaan hiukset 4-5 vk:n välein ja henna taitaa maksaa n. 10 e. Kaveri tasoittaa latvat, joten se on ilmaista.

Ripset on tummat ja pitkät, en tarvi pidennyksiä tms, joskus laitan ripsaria, olisko sekin euro kuussa.

Kynnet on todella vahvat, kynsinauhat siistit, joskus lakkapullon ostan, muutama kymmenen senttiä siis kuussa.

Ihon puhdistan kookosöljyllä, enkä tarvitse kosteusvoiteita tai muitakaan tuotteita. Saippuan teen itse ja dödönä on deo-kristalli.

Meikkejä käytän tosi vähän, joskus huulipunaa. Mistäs tästä nyt tulee..ehkä rapiat 30 e / kk. Kalleinta lystiä on siis hiustenhoito :)

Vierailija
22/47 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkiä,en käy kampaajalla enkä missään "hoidoissa".

Sitten oot varmaan tosi luonnonkaunis?

Olen omasta mielestäni ihan tavallinen.

Minulla on pitkät hiukset enkä värjää niitä, joten en tarvitse kampaajaa. Mies tasoittaa latvat ajoittain.

En käytä meikkiä, koska en ole koskaan käyttänyt meikkiä arkena. Ei ole koskaan ollut sellainen olo, että tarvisin meikkiä. Omasta mielestäni olen näyttänyt ihan ok:lta ilmankin.

Kasvohoidossa olen käynyt elämäni aikana pari kertaa, enkä kyllä suoraan sanottuna kokenut siitä olevan juurikaan hyötyä. Olihan se ihan kivaa ja rentouttavaa, mutta ihan samanlainen naama oli sieltä lähtiessäkin. Eli koen ne vähän sellasena lomahömppänä, en mitenkään tarpeellisena asiana.

Omasta mielestäni en tosiaankaan erotu muista ihmisistä mitenkään epäedukseni. Ihan tavallinen tallaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kynnet 0e

- Ripset 4 e

- Muut meikit 2,5 e

- Hiuksiin + muotoilutuotteisiin 10 e

- Voiteet 0e

Yhteensä siis ehkä 16-17 euroa kuussa tekee kampaajakäynteineen. Jatkossa en varmaankaan värjää enää koskaan hiuksia, joten en tiedä, että meneekö enää noinkaan paljoa.

Vierailija
24/47 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät, paksut hiukset ja pesen ne kananmunalla 3 kertaa viikossa, mitähän yks muna maksanee, luomua ovat ja haen tilalta suoraan, sanotaan kk:ssa 8 e + eteerinen öljy, olisko euro siihen. Hennaan hiukset 4-5 vk:n välein ja henna taitaa maksaa n. 10 e. Kaveri tasoittaa latvat, joten se on ilmaista.

Ripset on tummat ja pitkät, en tarvi pidennyksiä tms, joskus laitan ripsaria, olisko sekin euro kuussa.

Kynnet on todella vahvat, kynsinauhat siistit, joskus lakkapullon ostan, muutama kymmenen senttiä siis kuussa.

Ihon puhdistan kookosöljyllä, enkä tarvitse kosteusvoiteita tai muitakaan tuotteita. Saippuan teen itse ja dödönä on deo-kristalli.

Meikkejä käytän tosi vähän, joskus huulipunaa. Mistäs tästä nyt tulee..ehkä rapiat 30 e / kk. Kalleinta lystiä on siis hiustenhoito :)

Respect! Tuo kookosöljy on tosi hyvä aivan kaikkeen, tosi kallista vaan :( deo- kristallia mäkin käytän kotipäivinä, muulloin tavallista dödöä, kun ei se deo-kristalli oikein riitä. Miten teet saippuan?

Vierailija
25/47 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palkitsin" itseni 9kk:n raskaudesta ja hommasin itselleni ripset ja kävin jalkahoidossa. Laitoin ukon maksamaan niillä perustein, etten ollut kuluttanut penniäkään alkoholiin/ baareihin koko raskausaikana, toisin kuin mies :)(Anteeks, jos oot yh, ei oo tarkoitus loukata...)

Vierailija
26/47 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkiä,en käy kampaajalla enkä missään "hoidoissa".

Sitten oot varmaan tosi luonnonkaunis?

Olen omasta mielestäni ihan tavallinen.

Minulla on pitkät hiukset enkä värjää niitä, joten en tarvitse kampaajaa. Mies tasoittaa latvat ajoittain.

En käytä meikkiä, koska en ole koskaan käyttänyt meikkiä arkena. Ei ole koskaan ollut sellainen olo, että tarvisin meikkiä. Omasta mielestäni olen näyttänyt ihan ok:lta ilmankin.

Kasvohoidossa olen käynyt elämäni aikana pari kertaa, enkä kyllä suoraan sanottuna kokenut siitä olevan juurikaan hyötyä. Olihan se ihan kivaa ja rentouttavaa, mutta ihan samanlainen naama oli sieltä lähtiessäkin. Eli koen ne vähän sellasena lomahömppänä, en mitenkään tarpeellisena asiana.

Omasta mielestäni en tosiaankaan erotu muista ihmisistä mitenkään epäedukseni. Ihan tavallinen tallaaja.

En tosiaan vittuillut! Mietinkin heti postattuani, että toivottavasti et saa sellaista kuvaa! Siis itsekin olisin niin tyytyväinen, ellei tarvitsisi aina meikata ja laittaa. Valitettavasti mun ihokarvat on yhtä vaaleat kuin albiinolla, ripset ja kulmat ei näy siis ollenkaan ja iho on punainen ja näppyläinen. Olisin ilman meikkiä, jos vain voisin!

Vierailija
27/47 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti! Mulla ei ois rahaa laittaa yhtään itteeni, ei vaatteisiin, ei meikkeihin, ei kampaajaan. Nyt kun oon äitiyslomalla niin leikkaan ja värjään ite omat hiukset, vaatteita en osta enkä meikkejä. Kaikki rahat menee ruokaan, bensaan ja lasten vaatteisiin.

En tiiä... Pitäiskö vaan repästä ja alkaa pikkuiljaa muuttamaan budjettia niin et itellekin jäis jotain... Haluaisin ripsenpidennykset ainakin, lisäks ois kiva käydä sokeroimassa sääret kauneushoitolassa.

Ajattele, niinkuin mä tein

"Palkitsin" itseni 9kk:n raskaudesta ja hommasin itselleni ripset ja kävin jalkahoidossa. Laitoin ukon maksamaan niillä perustein, etten ollut kuluttanut penniäkään alkoholiin/ baareihin koko raskausaikana, toisin kuin mies :)(Anteeks, jos oot yh, ei oo tarkoitus loukata...)

Vierailija
28/47 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan vittuillut! Mietinkin heti postattuani, että toivottavasti et saa sellaista kuvaa!

Kerrankin näin päin av:lla!

Vierailija
29/47 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiin n.50 e/kk

Hiuksiin n.60 e/kk

Meikit n.30 e/kk

Vaatteisiin/laukku/kenkä ym noin 200 euroa

ihonhoitoon välillä enemmän välillä vähemmän..

ööh..kerran laitoin botoxia ja tulos tosi hyvä, joten uusin sen parin kuukauden päästä...maksoi 240e

Eli kuukaudessa käytän suuurinpiirtein noin 400 euroa itseeni..joinakin kuukausina enemmänkin

Vierailija
30/47 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn n. 6 viikon välein ja värjäyksineen kerta on aina n. 110€. Kampaaja on suurin säännöllinen menoerä. Muutaman kuukauden välein käyn värjäämässä ripset ja kulmat ja se on ollut 30€. Kosmetiikkani on mielestäni laadukasta ja aika kallista, mutta en osta uusia tuotteita jatkuvasti. Sama meikeissä ja hiustuotteittessa.

Meillä perheessä yhteiset rahat ja mies maksaa kauneudenhoitoni.

Vierailija
31/47 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Vierailija
32/47 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse urheilen ja liikun aktiivisesti. Jatkuva peseytyminen kuivattaa ihoa paljon ja oon miettinyt, että olisiko tuo kookosöljy ratkaisu ongelmaan. Ei tarvitsisi ihovoiteden kanssa koko ajan läträillä..

Vierailija
33/47 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin löytää mahdollisimman hyvälaatuista kylmäpuristettua, ehkä luontaistuotekaupasta tai mistä niitä vois kysyä? Googlettamalla pukkaa juuri tuollaisia luontaistuotenettikauppoja.

Minä olen kokeillut nyt muutamana päivänä suolapesua kasvoihin. Liuotan iltaisin merisuolaa pieneen määrään vettä ja kostutan vanutupon siihen ja pyyhin sillä kasvot ja jätän yöksi. Aamulla huuhtelen sen vedellä pois. Voi sen illallakin huuhtoa, mutta sitten pitäisi varmaan aamulla taas pestä ja huuhtoa. Näin muutaman päivän jälkeen vaikuttaa ihan loistosysteemiltä. Iho ei kiristä ollenkaan eikä tunnu pintakuivalta kuten kasvoveden jälkeen ja iho on muutenkin tasapainossa. Aiemmin se öljyyntyi otsasta aikalailla päivän mittaan, nyt ei otsa enää kiillä! Ihan loistava juttu että pelkkä merisuola riittää ja iho hoitaa itse loput, en tarvitse mitään muita rasvoja kuten aiemmin.

Jotkut käyttää suolaa myös suihkussa pestessään, auttaa silläkin tavalla pitämään ihon kunnossa ja sopivan kosteustasapainon yllä.

Pyrin pitämään kauneudenhoitotuotteet minimissä, joten tämä merisuola oli hieno löytö. Kannattaa vähän googletella ennen kuin lähtee kokeilemaan, niin pääsee hommasta jyvälle.

Vierailija
34/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja n. 150 e kk

Vaatteet n. 100 e kk

Meikit/ihonhoito/hiushoito n. 15 ekk

Hmm.. no ei siinä sitten paljon ollutkaan?

Vierailija
35/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, laita kynsiä, värjää hiuksia enkä käy kampaajalla. Nollabudjetti. Luonnostaan on tummat, pitkät ripset, tummat kulmat ja kiharat, paksut hiukset, joiden omasta väristä pidän. Tunnen itseni kauniiksi ja naiselliseksi ja pidän itsestäni näin, joten laitan rahat muihin asioihin.

Vierailija
36/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkeihin ja muotoilutuotteisiin aika paljon kuukaudessa ja kaiken maailman hörsötintä. Miltäköhän näyttää?

Jos perus hygieniatarvikkeita ei lasketa.

Itsellä suurinpiirtein näin:

- Kynnet 60e

- Ripset 60e

- Muut meikit 20e

- Hiuksiin + muotoilutuotteisiin 80

- Voiteet 20e

Yhteensä 240

Minun vuoden budjetti ja komialta näytän.

Vierailija
37/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mene rahaa joka kuukausi. Osan merkkikosmetiikasta (hiustenhoito jamuuta kosmetiikkaa) saan ilmaiseksi, mutta kasvovoiteita ei tarvitse ostaa joka kuukausi, niihin menee noin 50-150 ostokerralla, meikeistä lähinnä ripsaria tarvitsee ostaa joka toinen kuukausi, siihen noin 17-20 euroa (nykyään onneksi saa edullisesti todella hyviä 38-ripsareita), vartalovoiteita muutaman kerran vuodessa mitä tahansa 5 ja 15 euron väliltä, kampaajalle menee 150-200 euroa joka kolmas kuukausi ja kasvohoidoissa käyn kerran kaksi vuodessa. Mitään tekojuttuja en harrasta.

Vierailija
38/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse urheilen ja liikun aktiivisesti. Jatkuva peseytyminen kuivattaa ihoa paljon ja oon miettinyt, että olisiko tuo kookosöljy ratkaisu ongelmaan. Ei tarvitsisi ihovoiteden kanssa koko ajan läträillä..

Ei ole, hyvät apteekkimerkkien voiteet toimii paremmin. Ja pesuöljyt.

Vierailija
39/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kampaajalla kaksi kertaa vuodessa 70e/kerta (11,70e/kk) ja kasvovoidepurkki 7,90e kestää neljäkin kuukautta (1,97e/kk). Yhteensä 13,67e/kk.

Vierailija
40/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteet ovat kosmetiikkaa, mutta tuskin liittyy ainakaan otsikon tarkoittamalla tavalla tähän? Enivei, hajusteisiin on uponnut vajaa kymppitonni kolmessa vuodessa (keräilen niitä). Sen lisäksi ainoa kulu on parturi, ehkä kolme kertaa vuodessa.