Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko mulla muka ollut varaa valita joku muukin siittäjä kuin kusipää?

Vierailija
12.05.2012 |

Kun olen ehdottomasti sitä mieltä että kakarat pitää tehdä suomalaisen kristityn kanssa, niin vähiin olis käyneet siittäjävaihtoehdot meikäläisen ominaisuuksilla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipään kanssa liian pitkään, mutta onneksi virheistä voi oppia.

Lapset tuli tehtyä, enää ei tarvitse etsiä siittäjää, ny voi keskittyä niihin tyyppeihin joiden kanssa oikeesti tahtoo olla ja ne ei edes ole miehiä.

Vierailija
22/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se vähän venähti. Ei mulla missään vaiheessa oo kyllä ollu ajatusta että kusipään kanssa loppuelämäni olisin, sen verran vaan että lapset tulee tehtyä ja sit vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka, turha muita syyttää.

Vierailija
24/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipäätä arvostella jos mun kerran on pakko sen kanssa tekemisissä olla.

Ilman lapsia olisin häivyttänyt kusipään elämästäni jo vuosi sitten tai oikeestaan jo vuonna 2005, mutta sit tulin raskaaksi ni ei ihan heti viittiny sitä heivata.

Jos mulla on kerta pakko olla kusipään lähipiirissä, niin totta helvetissä mä siitä valitan jos sen tekemiset vaikuttavat mun elämääni lasten kautta.

Vierailija
25/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä, mä oisin sen heivannu heti kun lapset on tehty vaikka muuttumalla tosi vittumaiseksi jos se ei olis muuten tajunnu.

Että ei kusipää mitenkään erityinen ole, ei mulla ollu pienintäkään aikomusta elää lasteni isän kanssa parisuhteessa, olipa se kuka tahansa.

Kusipää nyt vaan sattu siittämään mulle mun lapset niin se joutuu nyt siitä sitten kärsimään.

Vierailija
26/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun piti tehdä ne lapset ylipäätään kun et tunnu niistäkään välittävän?

Ihan saat itseäsi syyttää jos elämä on pilalla. Turha rutista kun paskat on jo housussa.

Vierailija
27/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miks mun pitäis etävanhempana olla lähivanhemman ilmainen lapsenvahti 5 minuutin varoitusajalla.

Ja ei voi tiettää tykkääkö lapsiperhe-elämästä ennenko sitä on kokeillut.

Ei se että on joskus lapsenvahtina kerro mitä se helvetti on sit kun siinä on kiinni 24/7.

Ja mähän oon tehny mun lapsille suurimman palveluksen, mä jätin ne isälle.

Enkä vääntänyt kättä sossujen kanssa siitä missä mun lapset asuu enkä aio vääntääkään, mä haluun elää sinkkuelämää yksin.

Vierailija
28/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vähän niinku kennelinpitäjälle koirat, jotka se tavallaan niinku omistaa, mutta laittaa sijoituksena asumaan jonkun muun huusholliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme